Supeco - tak nazywa się nowa sieć sklepów dyskontowo-hurtowych uruchamianych w Polsce przez francuski Carrefour. Na Dolnym Śląsku kilka dni temu zostały otwarte dwa pierwsze sklepy - w Zgorzelcu i Bogatyni. W planach jest kilka kolejnych.
Czym sklepy Supeco różnią się od tradycyjnych marketów? Są połączeniem dyskontu i hurtowni. Większość towarów jest w nich sprzedawana na paletach i wysokich regałach. Oferta Supeco obejmuje zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową.
Pierwszy sklep tej sieci na Dolnym Śląsku został otwarty 17 września w Zgorzelcu przy ul. ks. Jana Kozaka 3. Na powierzchni 1000 mkw. oferuje klientom około 4500 produktów.
18 września otwarto drugi sklep w tym formacie w Bogatyni przy ul. Kossaka 25D. Powierzchnia tego sklepu wynosi 800 mkw. W całym kraju Carrefour prowadzi aktualnie już osiem sklepów Supeco. I zapowiada otwarcie kolejnych, w tym także i na Dolnym Śląsku.
Sklepy Supeco są połączeniem hurtowni i dyskontu. Są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i indywidualnych. Dzięki temu połączeniu Supeco oferuje szeroki wybór produktów po atrakcyjnych cenach oraz możliwość dokonania zakupów hurtowych.
– Rozwój konceptu Supeco wpisuje się w realizację strategii omnikanałowości, którą Carrefour przyjął w 2017 roku. Chcemy oferować naszym klientom różne kanały sprzedażowe, aby mogli dokonywać wyboru najbardziej odpowiadającego ich potrzebom. Nasze doświadczenia pokazały, że polscy konsumenci wysoko ocenili uniwersalność formatu Supeco, który zapewnia satysfakcjonujące, atrakcyjne cenowo zakupy zarówno klientom indywidualnym, jak biznesowym – mówi Tareck Ouaibi, wiceprezes i dyrektor operacji Carrefour Polska.
Supeco jest międzynarodową marką sklepów o charakterze hurtowo-dyskontowym należącą do Grupy Carrefour. Sklepy pod marką Supeco skierowane są do konsumentów indywidualnych, a także firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą w handlu oraz branży HoReCa.