REKLAMA
Znaleziono 7426 wyników
EcoBerensona IIinwestycja
Pokaż inwestycję
EcoBerensona II
Warszawa, Leona Berensona 124
JN190 IIinwestycja
Pokaż inwestycję
JN190 II
Wrocław, Śródmieście, Jedności Narodowej 192
inwestycja
Pokaż inwestycję
Allium II
Wrocław, Gryczana
Riverview IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Riverview II
Gdańsk, Angielska Grobla
Marina IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Marina II
Wrocław, Śródmieście
Equator IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Equator II
Warszawa, Wola, Al. Jerozolimskie 96
dostępna powierzchnia
1754 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50
Proximo IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Proximo II
Warszawa, Wola, Przyokopowa 26
dostępna powierzchnia
2605 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
19.80
Kryształowa IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Kryształowa II
Wrocław, Krzyki, Kryształowa
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawie
Inwestor, Mayland Real Estate wybrał generalnego wykonawcę przebudowy centrum handlowego Fort Wola w Warszawie. Została nim firma CBRE GWS, która gwarantuje, że pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym centrum jeszcze w tym roku. Prace ruszyły w połowie czerwca i będą trwały kilka najbliższych miesięcy.
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym roku
W połowie czerwca spółka CBRE GWS, będąca generalnym wykonawcą prac w Forcie Wola przy ul. Połczyńskiej w Warszawie ruszyła z pracami budowlanymi na obiekcie. Kolejnym etapem jest rozpoczęcie prac przez głównego najemcę. Z końcem lipca Kaufland ruszył z pracami, mającymi na celu przygotowanie sklepu do otwarcia.
Al. Jana Pawła II 34inwestycja
Pokaż inwestycję
Al. Jana Pawła II 34
Warszawa, Żoliborz, Jana Pawła II 34
dostępna powierzchnia
958 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
10.80
REKLAMA