REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller zrealizuje kolejne nowe parki handlowe w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Genesis Property realizuje trzy nowe parki handlowe w Polsce
Poznań, Żagań i Brzeziny to trzy kluczowe projekty, które obecnie prowadzi Genesis Property. Prace na tych budowach przebiegają zgodnie z harmonogramem. Inwestor prowadzi obecnie 15 projektów, o łącznej powierzchni około 70 000 GLA.
W Polsce otwarte zostaną trzy nowe parki handlowe Multiboxartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce otwarte zostaną trzy nowe parki handlowe Multibox
Budrem, właściciel sieci parków handlowych Multibox, we współpracy z agencją BOIG, wkrótce uruchomi kolejne trzy projekty w strategicznych lokalizacjach. Inwestor stawia na polskie miasta średniej wielkości: Ostrów Wielkopolski (woj. wielkopolskie), Milicz (woj. dolnośląskie), Sochaczew (woj. mazowieckie).
[Polska] Polski rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2016 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Rusza nowy park handlowy N-Park Piotrków Trybunalskiartykuł
Pokaż artykuł
Rusza nowy park handlowy N-Park Piotrków Trybunalski
Za kilka dni oficjalnie rozpocznie swoją działalność kolejny nowy park handlowy sieci N-Park, której właścicielem jest firma Napollo. Tym razem w województwie łodzkim, w blisko 68-tysięcznym Piotrkowie Trybunalskim.
Wzrost atrakcyjności rynków handlowych w mniejszych miastach – właśnie tam oddano do użytku 50% nowej powierzchni. Rośnie segment centrów typu convenience.artykuł
Pokaż artykuł
Wzrost atrakcyjności rynków handlowych w mniejszych miastach – właśnie tam oddano do użytku 50% nowej powierzchni. Rośnie segment centrów typu convenience.
Eksperci Jones Lang LaSalle podsumowali sytuację na rynku centrów handlowych w Polsce w II kw. 2012...
Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi
W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy. Pod jego dachem kupujący mogą znaleźć aż 4 sklepy wielkopowierzchniowe popularnych marek.
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i konceptyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy – w oczekiwaniu na nowe projekty, marki i koncepty
Niewielki wzrost podaży w I kwartale 2016 r. W budowie są duże projekty w głównych aglomeracjach.
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowychartykuł
Pokaż artykuł
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowych
Miniony rok był dla CPI Property Group (CPIPG) w Polsce – jednego z wiodących właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych – okresem utrzymania wysokiej aktywności w wynajmie powierzchni biurowych i handlowych, mimo wyzwań rynkowych.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach artykuł
Pokaż artykuł
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach
Kolejne wielkie centrum handlowe w Polsce zmienia właściciela. Belgijski fundusz Mitiska REIM kupił największy kompleks tego typu w Gliwicach – Europa Centralna. Obiekt o powierzchni najmu 67 tys. mkw. jest strategicznie zlokalizowany na skrzyżowaniu dwóch autostrad A1 i A4, na nieruchomości o powierzchni 27 ha. Europa Centralna, to jedno z największych centrów handlowych w województwie śląskim.
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park rozwijanej w Polsce przez Trei Real Estate Poland. Tym samym mapa handlowa największego miasta w województwie lubuskim wzbogaciła się o popularne miejsce zakupów typu convenience. Małe formaty dedykowane wygodnym, codziennym zakupom to najszybciej rozwijający się segment w kraju. Parki handlowe stanowiły w pierwszym kwartale br. aż 69 procent budowanej powierzchni w sektorze retail.
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskimartykuł
Pokaż artykuł
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim
Napollo kończy komercjalizację kolejnego N-Parku. Nowy obiekt powstaje w Piotrkowie Trybunalskim, a jego otwarcie planowane jest na II kwartał 2023 roku. Prawie 100 proc. proc. powierzchni najmu pierwszego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim zostało już skomercjalizowane.
Dwa nowoczesne parki handlowe, w Zabrzu i w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestoraartykuł
Pokaż artykuł
Dwa nowoczesne parki handlowe, w Zabrzu i w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestora
Kolejna transakcja na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Dwa nowoczesne parki handlowe w województwie śląskim, jeden zlokalizowany w Zabrzu a drugi w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestora.
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektów
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. W ostatnim czasie najmocniej wyhamował rynek biurowy. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił również sektor magazynowy.
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy w fazie dynamicznego wzrostu
Łącznie w Polsce powstaje 708 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 675 000 przypada na cent...
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polacy kochają centra handlowe?
W Polsce nie spada zainteresowanie galeriami handlowymi a popyt generuje podaż. Znajdujemy się w czo...
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]
Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano – wynika z najnowszego raportu CBRE. Większość to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach.
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Parkartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Park
Smart Park Poland uzyskał kolejne trzy prawomocne pozwolenia na budowę nowych parków handlowych w różnych regionach Polski. Nowe obiekty powstaną w Namysłowie, Tarnowskich Górach oraz Poddębicach.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
REKLAMA