Napollo kończy komercjalizację kolejnego N-Parku. Nowy obiekt powstaje w Piotrkowie Trybunalskim, a jego otwarcie planowane jest na II kwartał 2023 roku. Prawie 100 proc. proc. powierzchni najmu pierwszego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim zostało już skomercjalizowane.
Obecnie Napollo dysponuje jeszcze trzema lokalami, które są gotowe do wynajmu. Prace nad nowym N-Parkiem zakończą się w II kwartale roku, a klienci będą mogą skorzystać z oferty nowego parku handlowego jeszcze przed wakacjami.
Nowy N-Park w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Sulejowskiej, niedaleko obwodnicy wschodniej, co umożliwi zakupy również klientom z okolicznych miejscowości. Dodatkowo N-Park będzie sąsiadował z marketem budowlanym OBI, wzmacniając generowany ruch w parku handlowym.
– Nasze parki handlowe powstają w miejscach z łatwym dostępem do kluczowych dróg tranzytowych. Strefa naszego oddziaływania obejmuje od 15 do 30 tysięcy osób, które korzystają z oferty codziennych zakupów w naszych centrach po drodze do domu lub pracy – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.
Łączna powierzchnia N-Parku to blisko 8 000 GLA. Wśród najemców są popularne marki wchodzące w tenant-mix parków handlowych Napollo w całej Polsce. To m.in. Hebe, Action, Dealz, Jysk, KiK, Maxi zoo, RTV Euro AGD, Sinsay, Tedi, kaes i Stokrotka. Napollo planuje również uruchomienie w nowym obiekcie restauracji typu „drive thru”, a także instalację paczkomatu.
Generalnym wykonawcą N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim jest firma Daldehog, która wcześniej wybudowała już N-Park w Łanach pod Wrocławiem.
Napollo podpisało również umowę z Pure City, firmą która ma dostarczyć na teren nowych N-Parków Napollo zielone ładowarki do samochodów w postaci DOOH. Pojawią się one również na terenie parkingu w Piotrkowie Trybunalskim.
Nowoczesne obiekty typu convenience
Parki handlowe znane pod szyldem N-Park, należące do Napollo, zyskały na popularności ze względu na komfort i kompleksowość zakupów blisko domu. Oznacza to, że są one w stanie sprostać wszystkim potrzebom konsumentów w podstawowych kategoriach i jednocześnie uzupełniają je o ofertę specjalistyczną.
– Atutem N-Parków jest znakomita lokalizacja. Nasze obiekty powstają w miejscach, gdzie można wygodnie dojechać samochodem, komunikacją miejską czy dojść pieszo. Oferujemy parkingi z miejscami postojowymi tuż przy pasażu handlowym i dbamy o wygodę poruszania się dzięki niskim bądź bezprogowym przejściom. N-Parki stanowią alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych w centrach miast. My stawiamy na wygodę i lokalność – zaznacza Krzysztof Elsner.
Dynamiczny rozwój Napollo w Polsce
Strategia Napollo zakłada otwarcie 5-6 N-Parków rocznie. Ostatnie inwestycje powstały w Gorzowie Wielkopolskim, w podwrocławskich Łanach, w Pszczynie i Gnieźnie. W latach 2023-2024 Napollo planuje dynamiczny rozwój i zapowiada inwestycje o łącznej powierzchni blisko 60 tys. mkw. Nowe parki handlowe powstaną w Olkuszu, Tarnobrzegu, Ozorkowie, Sochaczewie, Białogardzie, Magdalence, Nowym Tomyślu i Gołkowie.
Napollo jest również właścicielem galerii handlowych – Galerii Renova, Galerii Piastova oraz Galerii Grodova.
W ramach przyjętej strategii firma realizuje obiekty handlowe o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw.
Napollo, inwestor na rynku nieruchomości handlowych i mieszkaniowych, należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.