REKLAMA
Znaleziono 2072 wyników
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Zakończyła się przebudowa kolejnego zabytkowego dworca w woj. pomorskim
Polskie Koleje Państwowe S.A. zakończyły przebudowę dworca w Szymankowie (powiat malborski), w województwie pomorskim. Obiekt po metamorfozie zyskał odtworzoną na wzór historycznej ceglaną elewację oraz piękne zabytkowe wnętrza. Stał się także komfortową przestrzenią obsługi podróżnych.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Radar meteorologiczny na Górze Św. Anny oficjalnie otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Radar meteorologiczny na Górze Św. Anny oficjalnie otwarty
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy (IMGW-PIB) oficjalnie zainaugurował pracę najnowszego radaru meteorologicznego na Górze Św. Anny w woj. opolskim, działającego w ramach sieci POLRAD. W wydarzeniu wziął udział minister infrastruktury Dariusz Klimczak.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
[Gdańsk] Specjalna oferta na gotowe mieszkania w Wolnym Mieście. ECO-Classic na targach Nowy Dom Nowe Mieszkanie w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Specjalna oferta na gotowe mieszkania w Wolnym Mieście. ECO-Classic na targach Nowy Dom Nowe Mieszkanie w Gdańsku
Targi mieszkaniowe to bardzo dobra okazja na znalezienie atrakcyjnego lokalu w specjalnie przygotowa...
Polski rynek powierzchni przemysłowo-logistycznych w europejskim topieartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek powierzchni przemysłowo-logistycznych w europejskim topie
Łączne zasoby powierzchni magazynowych, przemysłowych i logistycznych, przekraczające na koniec czerwca 30,6 mln mkw., pozwoliły dołączyć polskiemu rynkowi do top 3 w Unii Europejskiej. Analizując miniony kwartał eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają uwagę na wyhamowanie aktywności najemców, utrzymującą się ostrożność deweloperów przy rozpoczynaniu projektów, a także na rosnące zasoby wolnej powierzchni w już istniejących obiektach.
LPP Logistics – nowy gracz na rynku logistycznym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LPP Logistics – nowy gracz na rynku logistycznym w Polsce
Od sierpnia br. działalność operacyjną rozpoczyna LPP Logistics, spółka w portfolio Grupy LPP. Wyłonienie odrębnego podmiotu odpowiedzialnego za zarządzanie siecią zaopatrzenia i dystrybucji to odpowiedź polskiego producenta odzieży na rosnące znaczenie sprawnie działającej logistyki w całym łańcuchu dostaw oraz decyzje o rozwoju na kolejnych europejskich kierunkach.
Uniq Logistic podwoi wynajmowaną powierzchnię w parkach logistycznych MLP Groupartykuł
Pokaż artykuł
Uniq Logistic podwoi wynajmowaną powierzchnię w parkach logistycznych MLP Group
Polska firma logistyczna podpisała umowy najmu na około 20,5 tys. mkw. dodatkowej powierzchni w ramach MLP Pruszków II oraz MLP Łódź, czyli dwóch parków logistycznych z portfela MLP Group. Po przekazaniu nowych obiektów spółka Uniq Logistic będzie miała do dyspozycji obiekty liczące łącznie blisko 44 tys. mkw. W obu transakcjach doradzała najemcy agencja AXI IMMO.
Poczta Polska planuje budowę nowoczesnego, wielkiego centrum logistycznego pod Rzeszowemartykuł
Pokaż artykuł
Poczta Polska planuje budowę nowoczesnego, wielkiego centrum logistycznego pod Rzeszowem
Poczta Polska planuje budowę kolejnego nowoczesnego centrum logistycznego w Polsce. Tym razem w południowo-wschodniej części naszego kraju, w podrzeszowskiej Świlczy. W tym celu państwowa spółka pozyska 8-hektarową działkę od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oddając w zamian niezagospodarowane dotąd tereny w Tajęcinie. Inwestycja Poczty Polskiej szacowana jest na około 200 mln zł. Nowe centrum logistyczne miałoby powstać w ciągu 2-3 lat.
Rohlig SUUS Logistics otworzył nowy magazyn w Tarnowie Podgórnym pod Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
Rohlig SUUS Logistics otworzył nowy magazyn w Tarnowie Podgórnym pod Poznaniem
Nasz kraj jest atrakcyjnym rynkiem dla firm z Niemiec, Francji czy Beneluksu, z kolei polskie przedsiębiorstwa odgrywają coraz większą rolę we wspominanym regionie. Rohlig SUUS Logistics, największy polski operator logistyczny wspiera w tych działaniach swoich klientów, oferując m.in. kompleksowe usługi magazynowe w nowoczesnym oddziale w Tarnowie Podgórnym, transport międzynarodowy, dystrybucję krajową czy usługi celne.
W logistyce kryzysu nie widać. 6 na 10 firm w Polsce planuje wzrost obrotów i nowe rekrutacjeartykuł
Pokaż artykuł
W logistyce kryzysu nie widać. 6 na 10 firm w Polsce planuje wzrost obrotów i nowe rekrutacje
W Polsce po trzecim kwartale 2022 r. znajduje się ponad 27 mln mkw. powierzchni przemysłowo-logistycznych. To o 19 proc. więcej w porównaniu rok do roku. Aż siedem regionów ma aktualnie ponad 1 mln mkw. tego typu przestrzeni. Logistyka nie zwalnia i ma apetyt na więcej. Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, 58 proc. przedstawicieli sektora spodziewa się wzrostu obrotów, taki sam odsetek planuje zatrudniać – wynika z raportu CBRE i Panattoni "Confidence Index 2022". Wyzwaniem będzie spadająca dostępność powierzchni, bo choć słabnie zainteresowanie e-commerce magazynami, widać boom w produkcji.
AUTODOC otwiera nowe centrum logistyczne w parku Accolade w Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
AUTODOC otwiera nowe centrum logistyczne w parku Accolade w Szczecinie
AUTODOC, wiodący w Europie sprzedawca internetowy części zamiennych do pojazdów, otworzył w miniony piątek nowe centrum logistyczne M40 w Szczecinie. Tym samym, AUTODOC potroił swoją powierzchnię magazynową na terenie Szczecina do 70 000 metrów kwadratowych. Magazyn o powierzchni 40 000 mkw., posiada około 50 000 miejsc paletowych i jest jak dotąd największym magazynem firmy AUTODOC. Park Szczecin w Załomiu należy do inwestora w nieruchomości przemysłowe Accolade.
ID Logistics uruchamia centrum dystrybucyjne Carrefour w Psarach w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
ID Logistics uruchamia centrum dystrybucyjne Carrefour w Psarach w województwie śląskim
ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej, przedłuża kontrakt z siecią handlową Carrefour i otwiera nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 48 tys. mkw. w Psarach (powiat będziński, woj. śląskie). Z magazynu, działającego w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne i zrównoważony rozwój, zaopatrywane będą supermarkety, hipermarkety, sklepy typu convenience oraz stacje benzynowe w południowej części kraju.
REKLAMA