REKLAMA
Znaleziono 1470 wyników
W Krakowie trwa budowa kompleksu Fabryczna Office Park [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa kompleksu Fabryczna Office Park [ZDJĘCIA]
W dzielnicy Grzegórzki przy Al. Pokoju, Fabrycznej powstaje jeden z największych kompleksów biurowo-...
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobież...
W centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobież...
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?
Hyper Poland – firma, która chce wprowadzić do komercyjnego użytku kolej magnetyczną w Polsce,...
Nowy most kolejowy na Regalicy w Szczecinie zwiększył możliwości kolei i żeglugi [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy most kolejowy na Regalicy w Szczecinie zwiększył możliwości kolei i żeglugi [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Wody Polskie wybudowały nowy most na Regalicy w Szczecinie. Przeprawa zwiększyła możliwości kolei i żeglugi na Pomorzu Zachodnim. Nowym mostem sprawniej i bezpieczniej może jeździć więcej pociągów. Poprawiło się bezpieczeństwo powodziowe. Inwestycja za ponad 300 mln zł współfinansowana jest przez Unię Europejską z Instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Generalnym wykonawcą jest firma Budimex S.A. z Warszawy.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonosze
W czerwcu czekają nas sprawniejsze podróże w Karkonosze. Poszerzyliśmy tunel na trasie Wrocław – Jelenia Góra, po której dziennie kursuje ponad 30 pociągów. Zastosowana technologia prac tunel w tunelu do minimum ograniczyła zmiany w komunikacji. Na inwestycję prowadzoną w masywie Góry Tunelowej przeznaczyliśmy ok. 130 mln zł ze środków budżetowych.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
PKP dokładają cztery miliony do budowy przystanku Iwinyartykuł
Pokaż artykuł
PKP dokładają cztery miliony do budowy przystanku Iwiny
Inwestycja dotyczy trasy kolejowej z Wrocławia w kierunku Kłodzka, Strzelina i Kamieńca Ząbkowickieg...
Podpisano umowy na remont Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu i modernizację linii kolejowej Zgorzelec - Bogatyniaartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowy na remont Dworca Świebodzkiego we Wrocławiu i modernizację linii kolejowej Zgorzelec - Bogatynia
W ramach rządowego programu Kolej Plus zostaną zrealizowane trzy dolnośląskie projekty kolejowe. Dziś na wrocławskim dworcu Świebodzkim zostały podpisane umowy między PKP Polskimi Liniami Kolejowymi a wykonawcami prac projektowych. W spotkaniu uczestniczyli m.in. marszałek Cezary Przybylski, członkowie zarządu województwa Tymoteusz Myrda i Krzysztof Maj oraz Andrzej Bittel, pełnomocnik rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
W Krakowie trwa budowa kompleksu biurowo-mieszkalnego Fabryczna City [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa kompleksu biurowo-mieszkalnego Fabryczna City [ZDJĘCIA]
W dzielnicy Grzegórzki przy Al. Pokoju i ul. Fabrycznej powstaje jeden z największych kompleksów biurowo-mieszkaniowych w stolicy Małopolski – Fabryczna City. Inwestorem jest firma Inter-Bud Developer, a autorem projektu architektonicznego biuro IMB Asymetria.
Otwarto oferty w przetargu na remont ronda "Radosława" w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto oferty w przetargu na remont ronda "Radosława" w Warszawie
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie (ZTM) otworzył oferty w przetargu na remont ronda "Radosława" – jednego z najbardziej popularnych skrzyżowań o ruchu okrężnym w stolicy. W sumie nadesłano trzy oferty – od 5,5 do 7 mln zł. Budżet, który ZTM zabezpieczył na to zadanie to 6,7 mln zł. Oznacza to, że jeżeli postępowanie uda się rozstrzygnąć, to naprawa drogi zostanie wykonana znacznie taniej, niż to pierwotnie zakładano.
REKLAMA