REKLAMA
Znaleziono 225 wyników
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Netto rozszerzy działalność w Polsce do 1 000 sklepów
Wywodząca się z Danii Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących i nowych rynkach. Inwestycje mają sięgnąć 7,5 mld zł.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Inwestycja na ul Tołstoja 12
Świdnica, Młodych
[Warszawa] Osiedle "Iskra III/II"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Iskra III/II"
Warszawa, Praga-Południe
[Szczawno-Zdrój] Biedronkainwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczawno-Zdrój] Biedronka
Szczawno-Zdrój
[śląskie] Otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach już wkrótce!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach już wkrótce!
Bogata oferta handlowa w połączeniu z konkursami oraz barwnymi pokazami i występami - między innymi...
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
Start Cityinwestycja
Pokaż inwestycję
Start City
Kraków, Podgórze, Republiki Korczakowskiej 17
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicach
1 marca wielkie otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna. Pierwsi klienci nie będą mogli narzeka...
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już w najbliższy piątek!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już w najbliższy piątek!
Trwa odliczanie do otwarcia Europy Centralnej, jednego z największych na Śląsku centrów handlowych....
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już jutroartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Uroczysta inauguracja Europy Centralnej już jutro
Trwa odliczanie do otwarcia Europy Centralnej, jednego z największych na Śląsku centrów handlowych....
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsce
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki zarówno w przypadku obrotów, jak i wskaźnika odwiedzalności (footfall), a centra handlowe generują atrakcyjne zwroty dla inwestorów. Zauważalne jest też ożywienie na handlowym rynku inwestycyjnym. Obserwujemy jednak zmianę trendów.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
[Wrocław] Północny Wrocław - inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Północny Wrocław - inwestycje
Wielu Wrocławian mieszkających w północnej części miasta narzeka na to, że niewiele się u nich buduj...
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Tomasz Lipiński: Potencjał rozwojowy małych miast na rynku nieruchomości handlowych
Rynek centrów handlowych w Polsce jest coraz bardziej nasycony. Według danych firmy Cushman & Wakefi...
Wrocław: Zamieszkaj w zgodzie z naturą na osiedlu Słowikartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Zamieszkaj w zgodzie z naturą na osiedlu Słowik
Kontakt z naturą, niska zabudowa oraz wysoki standard to tylko kilka z wielu zalet osiedla Słowik od...
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
REKLAMA