REKLAMA
Znaleziono 379 wyników
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnej
Od 25 listopada mieszkańcy Białołęki i okolic mają nowe, wyjątkowe miejsce na spotkanie ze znaj...
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszym obiektem w Polsce, który został wyłączony z użytkowania aż na blisko 6 lat. Trwające ponad pół roku prace budowlane pozwoliły stworzyć większą przestrzeń dla sklepów i usług. Nowy Fort Wola to dwupoziomowe centrum handlowe, w którego wnętrzach przewidziano miejsce dla 72 sklepów oraz lokali usługowych. Parking zewnętrzny i wewnętrzny zapewnia niemal 900 stanowisk do parkowania. Nowy Fort Wola to projekt przebudowy zakładający przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na czwartek, 16 lutego 2023 roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemców
W 2023 roku Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia. Po rozbudowie zakończonej w zeszłym roku obiekt rozrósł się do niemal 44 tysięcy GLA, na których mieści się nie tylko przestrzeń handlowo-rozrywkowa, ale także nowoczesne powierzchnie biurowe. Miesięcznie Gemini Park Tychy odwiedza średnio 400 tys. klientów, a centrum stale rozwija swoją ofertę. Calvin Klein Jeans/Tommy Jeans i Let’s Bubble to tylko niektóre z marek pozyskanych do portfolio w bieżącym roku. Kolejne otwarcie, planowane na drugą część 2023 r., z pewnością ucieszy najmłodszych – w galerii powstanie nowoczesna sala zabaw.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Retail park w Lipnikuinwestycja
Pokaż inwestycję
Retail park w Lipniku
Stargardzka
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północnąartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północną
Prawie 65 000 warszawiaków przybyło wczoraj, 14 września, na wielkie otwarcie Galerii Północnej. Pie...
[Warszawa] Galeria Północna ze światowej klasy sztuką Oskara Ziętyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna ze światowej klasy sztuką Oskara Zięty
Galeria Północna przyciąga nie tylko ciekawą ofertą handlowo-rekreacyjną, ale też światowej klasy sz...
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Łącznie, w budowie jest obecnie ok. 794 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 720 ...
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowych
Ok. 300 000 mkw. nowej podaży zostanie oddane do użytku do końca 2013 r., wynika z raportu Jones Lan...
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
[Katowice] Nagrody Prime Property Prize wręczone podczas Property Forum 2013artykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Nagrody Prime Property Prize wręczone podczas Property Forum 2013
Galeria Katowicka, Golden Tulip Gdańsk Residence, Jeroen van der Toolen z Ghelamco, Le Palais w Wars...
[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klientaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klienta
Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Pierwszy od 10 l...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
REKLAMA