REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
50-077 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
50-113 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
50-114 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
50-134 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
50-140 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
50-130 Wrocław reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "CENTRUM" Sp. z o.o.
W Polsce mamy 12 proc. pustostanów i deficyt 2 mln mieszkań. Skąd ten paradoks?artykuł
Pokaż artykuł
W Polsce mamy 12 proc. pustostanów i deficyt 2 mln mieszkań. Skąd ten paradoks?
W ciągu ostatnich 10 lat deweloperzy i inwestorzy indywidualni w Polsce oddali do użytku 1,8 mln mieszkań. Mimo to wciąż ich brakuje. Z danych Eurostatu wynika, że pod względem liczby pokoi przypadających na osobę mamy w Polsce niemal najgorszy wynik w Europie, wynoszący 1,2.
W Polsce mamy 12 proc. pustostanów i deficyt 2 mln mieszkań. Skąd ten paradoks? artykuł
Pokaż artykuł
W Polsce mamy 12 proc. pustostanów i deficyt 2 mln mieszkań. Skąd ten paradoks?
W ciągu ostatnich 10 lat deweloperzy i inwestorzy indywidualni w Polsce oddali do użytku 1,8 mln mieszkań. Mimo to wciąż ich brakuje. Z danych Eurostatu wynika, że pod względem liczby pokoi przypadających na osobę mamy w Polsce niemal najgorszy wynik w Europie, wynoszący 1,2. Średnia europejska wynosi 1,6. Żeby zmniejszyć dystans o połowę potrzebujemy w kraju dodatkowych ponad 2 mln mieszkań. Mimo że mamy 12 proc. pustostanów, jak wynika z Narodowego Spisu Powszechnego, w większości są to lokale, które nie pozwalają rozwiązać problemu.
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
[Gdańsk] Budynki wielorodzinne "Pohulanka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Budynki wielorodzinne "Pohulanka"
Gdańsk, Chełm
Hillwood Poznań-Czempińinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood Poznań-Czempiń
Kościańska
Łąkowainwestycja
Pokaż inwestycję
Łąkowa
Łódź, Polesie, Łąkowa 23/25
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Osiedle "Ogrody Dożynkowa"
Lublin, Ponikwoda
[Legnica] Osiedle "Moderno Artyteryjska"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Legnica] Osiedle "Moderno Artyteryjska"
Legnica, Pancerna
[Kraków] Rozbudowa Szkoły, Os. Szkolne 26 inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Rozbudowa Szkoły, Os. Szkolne 26
Kraków, Nowa Huta, Os. Szkolne 26
[Kołobrzeg] Galeria "Karuzela"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kołobrzeg] Galeria "Karuzela"
Krzywoustego
Panattoni Park Gorzów Wielkopolskiinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski, Metalowców
Pałac (rewitaryzacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
Pałac (rewitaryzacja)
Twardogóra, Wrocławska 6
Alzare Officeinwestycja
Pokaż inwestycję
Alzare Office
Gdańsk, Wrzeszcz Górny, Grunwaldzka 144
Ekologia i luksus – czy mogą iść w parze? Odpowiadają architekciartykuł
Pokaż artykuł
Ekologia i luksus – czy mogą iść w parze? Odpowiadają architekci
Przez lata luksus kojarzony był ze zbytkiem i beztroską. Przykładów na to wciąż nie brakuje – wystarczy wspomnieć hipokryzję liderów latających na pojedyncze spotkania, a nawet konferencje ekologiczne prywatnymi odrzutowcami. Proces zmian myślenia zaszedł już jednak tak daleko, że na obecnym etapie wydaje się nie do odwrócenia. Presja środowiskowa, także w segmencie dóbr luksusowych, powoduje, że brak szacunku do środowiska naturalnego jest i już pozostanie passé.
REKLAMA