REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[śląskie] BIK skomercjalizował już 60% powierzchni w Retail Park Bielskoartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] BIK skomercjalizował już 60% powierzchni w Retail Park Bielsko
Deweloper nieruchomości komercyjnych BIK S.A. dopina listę najemców w budowanym Retail Park Bielsko....
[wielkopolskie] Wielka płyta przegrywa z nowoczesnym budownictwemartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Wielka płyta przegrywa z nowoczesnym budownictwem
W latach 70-tych w Polsce królowały blokowiska. „Domy z betonu”, czyli bloki z płyty, stały się codz...
[Wrocław] Duże mieszkania świetnie się sprzedająartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Duże mieszkania świetnie się sprzedają
Funkcjonalne, doświetlone, spełniające warunki „Mieszkania dla Młodych”, najlepiej trzypokojowe – to...
Wrocław: Vantage Development wyburzy budynki na Klecinie pod realizację prawie 100 mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Vantage Development wyburzy budynki na Klecinie pod realizację prawie 100 mieszkań
Vantage Development S.A. przygotowuje się do swojej pierwszej inwestycji na Klecinie. Firma kupiła j...
[Warszawa] Atrakcyjna nieruchomość w Śródmieściu Warszawy ponownie sprzedanaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Atrakcyjna nieruchomość w Śródmieściu Warszawy ponownie sprzedana
Adgar Poland zawarł umowę zakupu budynku przy ul. Czackiego 15/17 w Warszawie. Tym samym portfolio f...
Wrocław: Prywatny inwestor zbuduje na Kowalach ośrodek sportowy? Miasto oddaje w użytkowanie gruntartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Prywatny inwestor zbuduje na Kowalach ośrodek sportowy? Miasto oddaje w użytkowanie grunt
Kilkuhektarowy teren przy zbiegu ulic Czajczej i Kwidzyńskiej jest przeznaczony m.in. pod handel, pr...
Wrocław: AMW sprzedaje jedną z ostatnich działek na Kępie Mieszczańskiejartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: AMW sprzedaje jedną z ostatnich działek na Kępie Mieszczańskiej
Nowego właściciela nieruchomości położonej w północnej części nadodrzańskiej wyspy mamy poznać za dw...
Osiedle Miodowainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Miodowa
Wrocław, Fabryczna, Miodowa, Wrocław
[Kraków] Osiedle "Family Hub"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Family Hub"
Kraków, Krowodrza, Stelmachów 46-48
Famma Dąbrowskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Famma Dąbrowskiego
Poznań, Jeżyce, Dąbrowskiego 87-89
Portoinwestycja
Pokaż inwestycję
Porto
Gdańsk, Nowy Port, Letnicka
Osiedle w Sadzieinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle w Sadzie
Nowy Dwór Gdański, Obronców Westerplatte 20
Bajkowy Dopiewiecinwestycja
Pokaż inwestycję
Bajkowy Dopiewiec
Dopiewiec, Swarzędz, Andersena
Studio Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Studio Residence
Lublin, Konstantynów, Nałęczowska 18A
Piotrkowska 118inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotrkowska 118
Łódź, Śródmieście, Piotrkowska 118
Malta Viewinwestycja
Pokaż inwestycję
Malta View
Poznań, Termalna
Panattoni Park Szczecin Vinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Szczecin V
Załom, Kablowa 1
Prywatny dom studenckiinwestycja
Pokaż inwestycję
Prywatny dom studencki
Warszawa, Mokotów, Obrzeżna
Rok 2021 we Wrocławiu pod znakiem rosnącego popytu na nowe powierzchnie biuroweartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2021 we Wrocławiu pod znakiem rosnącego popytu na nowe powierzchnie biurowe
Rynek najmu powierzchni biurowej we Wrocławiu odnotował w 2021 r. znaczące odbicie w porównaniu do 2020 i 2019 r. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. W stolicy województwa dolnośląskiego zawarto transakcje na najem ponad 135 tys. mkw. biur, co stanowi drugi najwyższy wynik wśród rynków regionalnych w ubiegłym roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA