REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
DORACO zmodernizuje infrastrukturę Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" w Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
DORACO zmodernizuje infrastrukturę Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" w Szczecinie
Korporacja Budowlana DORACO rozpoczyna w Szczecinie nowy projekt z obszaru hydrotechniki. Inwestycja, realizowana w ramach usług generalnego wykonawstwa, zakłada modernizację nabrzeża Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" oraz posadowienie nowego doku pływającego. Inwestycja pozwoli na serwisowanie większych jednostek, dzięki czemu zwiększy to konkurencyjność stoczni. Zgodnie z założeniami prace budowlane zostaną zrealizowane w terminie 18 miesięcy.
Międzytorze: Powstanie nowa część Śródmieścia Gdyni [WIZUALIZACJE+FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Międzytorze: Powstanie nowa część Śródmieścia Gdyni [WIZUALIZACJE+FILMY]
23 grudnia br. spółki z Grupy PKP wraz z dotychczasowymi partnerami zaangażowanymi w warty ok. 3,5 mld zł projekt deweloperski o nazwie Gdynia Międzytorze poszerzyły grono inwestorów, zawierając umowę z trójmiejską firmą NDI Development. To kolejny krok do budowy nowej, wielofunkcyjnej dzielnicy w Gdyni, gdzie powstaną mieszkania, biura, sklepy i tereny rekreacyjne.
Co słychać na rynku najmu instytucjonalnego (PRS) i prywatnych akademików w Krakowie? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku najmu instytucjonalnego (PRS) i prywatnych akademików w Krakowie? [RAPORT]
Stolica Małopolski jest obecnie największym rynkiem prywatnych akademików w Polsce oraz trzecim co do wielkości rynkiem najmu instytucjonalnego (PRS). Oba sektory rozwijają się w Krakowie bardzo dynamicznie, a inwestorzy nie planują zwalniać tempa i szykują kolejne mniejsze i większe projekty – wynika z raportu „Kraków – rynek nieruchomości komercyjnych 2025”, przygotowanego przez Knight Frank we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa.
[Polska] Co przyciąga inwestorów do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Co przyciąga inwestorów do Polski
Jakie firmy najczęściej wchodzą na polski rynek? Co motywuje globalny biznes do inwestowania i rozwi...
[Lublin] Mały wybór, wysokie ceny – lubelski rynek mieszkaniowyartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Mały wybór, wysokie ceny – lubelski rynek mieszkaniowy
Na jednego mieszkańca Lublina przypada trzy razy mniej mieszkań z pierwszej ręki niż w Poznaniu. Nie...
 S6 Sianów – Sławnoinwestycja
Pokaż inwestycję
S6 Sianów – Sławno
Sianów
Co dalej z budową ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce? [FILMY]
Na budowie ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w województwie zachodniopomorskim trwa wyścig z czasem. Czy ekipom budowlanym uda się zdążyć zakończyć prace, zanim rozpocznie się sezon wakacyjny? Kluczowe znaczenie dla tempa realizacji ma postęp prac w rejonie Wolina. Konieczność jej budowy wynika z potrzeby stworzenia tranzytowego układu dróg na terytorium kraju.
[Wrocław] Najlepszy rok w historii Archicomu – sprzedaż 942 lokali w 2016 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Najlepszy rok w historii Archicomu – sprzedaż 942 lokali w 2016 r.
Archicom, lider wrocławskiego rynku mieszkaniowego, osiągnął w 2016 r. najlepszy wynik w swojej hist...
[Gdynia] Osiedle "Apartamenty Conrada"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdynia] Osiedle "Apartamenty Conrada"
Gdynia, Mały Kack
Rajska Osadainwestycja
Pokaż inwestycję
Rajska Osada
Kąty, Prace Małe, Pogodna
[Gdańsk] Wszystkie mieszkania na osiedlu Kwartał Uniwersytecki zostały sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Wszystkie mieszkania na osiedlu Kwartał Uniwersytecki zostały sprzedane
Spółka Inpro sprzedała wszystkie mieszkania w ramach prestiżowej inwestycji Kwartał Uniwersytecki w...
Deweloper przyjazny - czyli jaki? (cz. 3 z 5)artykuł
Pokaż artykuł
Deweloper przyjazny - czyli jaki? (cz. 3 z 5)
Wartość certyfikatów   Jeśli firma dobrowolnie poddaje się procesowi certyfikacji to oznacza,...
[Polska] Cztery typy klientów, kupujących mieszkania w 2017 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Cztery typy klientów, kupujących mieszkania w 2017 roku
– Jakie mieszkania szły na pniu w 2017 roku i kto je kupował? Milenialsi, eko świadomi, inwestorzy,...
[Polska] Jakie mieszkania kupimy w najnowszych projektachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jakie mieszkania kupimy w najnowszych projektach
Jakie inwestycje wprowadzają deweloperzy? Jakie mieszkania w nich oferują? Wyniki sondy prezentuje s...
[Poznań] Wielkopolski rynek mieszkaniowy walczy o pozycję wicelideraartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Wielkopolski rynek mieszkaniowy walczy o pozycję wicelidera
Wielkopolski rynek mieszkaniowy w I połowie 2011 r. znalazł się w ścisłej czołówce pod względem iloś...
Już w 2024 roku mieszkańcy Stegien dojadą tramwajem do centrum Warszawy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Już w 2024 roku mieszkańcy Stegien dojadą tramwajem do centrum Warszawy [WIZUALIZACJE]
Podróż potrwa zaledwie 20 minut. Tory na ul. św. Bonifacego będą przykryte rozchodnikiem, a przy trasie zostanie zasadzonych łącznie 40 drzew, 1188 krzewów oraz 355 innych roślin. Prace budowlane rozpoczną się pod koniec tego roku.
Grupa Azoty zainwestuje miliony euro w rozwój Portu Morskiego Policeartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Azoty zainwestuje miliony euro w rozwój Portu Morskiego Police
Dofinansowanie z Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Klimatu, Infrastruktury i Środowiska zostanie przeznaczone na budowę węzła kolejowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach budowy linii kolejowej nr 437 do Portu Morskiego Police. Całkowita wartość inwestycji realizowanej przez Zarząd Morskiego Portu Police (ZMPP) to ponad 48,3 mln euro. Jej celem jest zwiększenie dostępności portu zarówno od strony lądowej, jak i morskiej, a także zwiększenie wydajności przeładunkowej. To projekt zgodny z celami zarządu Grupy Azoty, który zapowiadał wzrost znaczenia biznesowego posiadanej infrastruktury portowej. Planowany termin zakończenia inwestycji to I kw. 2028 roku.
Katastrofa na budowie gigatunelu w Łodzi! Czy centrum miasta czeka fala wyburzeń?artykuł
Pokaż artykuł
Katastrofa na budowie gigatunelu w Łodzi! Czy centrum miasta czeka fala wyburzeń?
Budowa tunelu średnicowego pod Łodzią miała być inwestycją, która odmieni komunikacyjne serce Polski. Szybkie połączenia, nowoczesność, prestiż – tak wyobrażali sobie przyszłość mieszkańcy i władze miasta. Dziś zamiast dumy i postępu mamy jednak niepokój, opóźnienia i widmo rozbiórek historycznych kamienic. Co poszło nie tak? Czy Łódź zapłaci za postęp utratą własnej tożsamości?
[Wrocław] Wielu chętnych na projekt nowych mostów Chrobrego. A co z tramwajem?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wielu chętnych na projekt nowych mostów Chrobrego. A co z tramwajem?
Do ogłoszonego przez magistrat przetargu na opracowanie projektu nowych mostów Chrobrego zgłosiło si...
[pomorskie] Dekpol dynamicznie rozwija segment deweloperskiartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Dekpol dynamicznie rozwija segment deweloperski
Dekpol prowadzący projekty deweloperskie w regionie Polski Północnej wprowadził do sprzedaży 118 mie...
REKLAMA