REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Przy Bulwarzeinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Bulwarze
Kraków, Śródmieście
Przy Mogilskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Mogilskiej
Kraków, Śródmieście, Mogilska
Przy Arsenaleinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Arsenale
Warszawa, Wola, Aleja Solidarności 60b
Przy Pałacuinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Pałacu
Mińsk Mazowiecki, Sulejówek, Topolowa 4
Przy Sarniejinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Sarniej
Łódź, Widzew, Sarnia
Przy Alejachinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Alejach
Gdańsk, Zaspa-Rozstaje, Powstańców Wielkopolskich
Przy Kołłątajainwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Kołłątaja
Białystok, Wysoki Stoczek, Kołłątaja
Przy Dolinieinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Dolinie
Kielce, Sady, Kąpielowa
Przy Murawachinwestycja
Pokaż inwestycję
Przy Murawach
Gorzów Wielkopolski, Słoneczna
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na dostawę 35 nowych hybrydowych zespołów trakcyjnychartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na dostawę 35 nowych hybrydowych zespołów trakcyjnych
PKP Intercity podjęło decyzję o rozstrzygnięciu przetargu na zakup 35 nowych hybrydowych zespołów trakcyjnych (HZT). Za dostawę pojazdów odpowiadać będzie Newag S.A., który jako jedyny podmiot złożył ofertę w postępowaniu. To pierwsze takie pojazdy w taborze przewoźnika.
[Wrocław] Tramwaje wróciły na mosty Młyńskie. ZDiUM apeluje: nie jeździmy torowiskiem!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Tramwaje wróciły na mosty Młyńskie. ZDiUM apeluje: nie jeździmy torowiskiem!
Po trzech latach na mosty Młyńskie wróciły tramwaje. Od soboty kursuje tamtędy pięć linii: 8, 9, 11,...
[lubelskie] Zamość: Wikana rozbudowuje osiedle Świerkowa Alejaartykuł
Pokaż artykuł
[lubelskie] Zamość: Wikana rozbudowuje osiedle Świerkowa Aleja
Deweloper Wikana rozpoczyna realizację kolejnego etapu osiedla Świerkowa Aleja, położonego przy ul....
Wrocław: Niemiecki Schaeffler utworzy kilkaset nowych miejsc pracy w centrum Global Services Europeartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Niemiecki Schaeffler utworzy kilkaset nowych miejsc pracy w centrum Global Services Europe
Niemiecka Grupa Schaeffler, jeden z największych europejskich koncernów z branży automotive,&nb...
Warimpex uzyskał pozwolenie na budowę biurowca Chopin Office w Krakowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warimpex uzyskał pozwolenie na budowę biurowca Chopin Office w Krakowie [WIZUALIZACJE]
Coraz bliżej rozpoczęcia budowy nowego biurowca firmy Warimpex w stolicy Małopolski. Budynek powstan...
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
REKLAMA