REKLAMA
Znaleziono 4268 wyników
[Warszawa] HB Reavis rozpoczyna realizację II etapu inwestycji Gdański Business Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] HB Reavis rozpoczyna realizację II etapu inwestycji Gdański Business Center
Firma HB Reavis rozpoczyna realizację II fazy inwestycji Gdański Business Center, która powstaje u z...
FB Antczak realizuje I etap wielkiej inwestycji GLP w aglomeracji wrocławskiejartykuł
Pokaż artykuł
FB Antczak realizuje I etap wielkiej inwestycji GLP w aglomeracji wrocławskiej
Obiekt magazynowy o powierzchni 41 tys. mkw. wybuduje FB Antczak na terenie Wrocław V Logistics Cent...
Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży kolejny etap 6B osiedla Mój Ursus w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży kolejny etap 6B osiedla Mój Ursus w Warszawie
W ofercie jest 297 lokali o metrażach od 26 do 81 mkw., od jednego do czterech pokoi. Wszystkie loka...
[Dolny Śląsk] Koleje Dolnośląskie kupują 11 elektrycznych pociągów. A na tym nie koniecartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Koleje Dolnośląskie kupują 11 elektrycznych pociągów. A na tym nie koniec
Spółka Koleje Dolnośląskie właśnie ogłosiła przetarg na zakup 11 nowoczesnych, elektrycznych i pięci...
Pod Wrocławiem trwa realizacja kolejnej wielkiej inwestycji [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem trwa realizacja kolejnej wielkiej inwestycji [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Kolejny duży, zagraniczny inwestor zdecydował się zainwestować w województwie dolnośląskim, w okolicach Wrocławia. Tym razem jest to niemiecka firma ECE, która wybrała Polskę na swój pierwszy międzynarodowy projekt logistyczny. Inwestor zdecydował się na zakup około 15-hektarowego terenu na obrzeżach Kątów Wrocławskich, bezpośrednio przy autostradzie A4, na terenie Aglomeracji Wrocławskiej. Wybuduje duże centrum logistyczne.
Ruszyła realizacja kolejnej wielkiej inwestycji pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła realizacja kolejnej wielkiej inwestycji pod Wrocławiem
Kolejna duży, zagraniczny inwestor zdecydował się zainwestować w województwie dolnośląskim, w okolicach Wrocławia. Tym razem jest to niemiecka firma ECE, która wybrała Polskę na swój pierwszy międzynarodowy projekt logistyczny. Inwestor zdecydował się na zakup około 15-hektarowego terenu na obrzeżach Kątów Wrocławskich, bezpośrednio przy autostradzie A4, na terenie Aglomeracji Wrocławskiej. Wybuduje duże centrum logistyczne.
Polregio planuje wielką inwestycję w tabor. Chce zakupić do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnychartykuł
Pokaż artykuł
Polregio planuje wielką inwestycję w tabor. Chce zakupić do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnych
Szykuje się nowa, wielka inwestycja w tabor kolejowy w Polsce. Polregio planuje zakup nawet do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnych
Koreańska firma POSCO International zamierza otworzyć w Polsce fabrykę części do pojazdów elektrycznychartykuł
Pokaż artykuł
Koreańska firma POSCO International zamierza otworzyć w Polsce fabrykę części do pojazdów elektrycznych
Zapowiada się kolejna duża inwestycja koreańska w Polsce. Firma POSCO International planuje w naszym kraju budowę fabryki części do pojazdów elektrycznych w Polsce, aby zaspokoić rosnący popyt związany z szybkim rozwojem ekologicznego sektora motoryzacyjnego.
Kolejom Dolnośląskim znów brakuje milionów na nowe pociągi. Będzie kolejne fiasko?artykuł
Pokaż artykuł
Kolejom Dolnośląskim znów brakuje milionów na nowe pociągi. Będzie kolejne fiasko?
Przewoźnik już w 2018 roku chciał zamówić kilkanaście nowych pojazdów, jednak dwukrotnie zabrakło mu...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] WABCO Polska Sp. z o.o.inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] WABCO Polska Sp. z o.o.
Wrocław, Fabryczna, Ostrowskiego 34
[Lublin] Budynek usługowo-handlowy, ul. Jana Pawła IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Budynek usługowo-handlowy, ul. Jana Pawła II
Lublin, Czuby Północne
REKLAMA