REKLAMA
Znaleziono 2595 wyników
Oto Park Koszalin – największy w regionie park handlowy otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Oto Park Koszalin – największy w regionie park handlowy otwarty
Największy i najnowocześniejszy park handlowy w regionie Koszalina jest otwarty. W OTO Park znajduje się supermarket Lidl, największy w regionie hipermarket budowlany Leroy Merlin, jedyny w regionie pełnowymiarowy salon meblowy sieci Agata oraz 30 sklepów popularnych i cenionych przez klientów marek.
W woj. dolnośląskim został otwarty nowy supermarket Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
W woj. dolnośląskim został otwarty nowy supermarket Bricomarché
26 lutego 2025 roku w Sycowie, w województwie dolnośląskim, nastąpiło oficjalne otwarcie supermarketu Bricomarché. To kolejna placówka w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci sklepów „dom i ogród”, oferującej szeroki asortyment produktów dla majsterkowiczów, budowniczych i miłośników ogrodnictwa oraz trzecia, której inwestorami są przedsiębiorcy Grupy Muszkieterów. Nowy sklep mieści się przy ul. Strefowej 6 i jest prowadzony przez Annę i Waldemara Kruk, doświadczonych handlowców związanych z Grupą Muszkieterów.
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym roku
Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. sklep w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie (woj. świętokrzyskie), rozpoczął działalność 9 października 2024 roku. Po raz pierwszy inwestorami kompleksu nieruchomościowego są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?
dm podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję: prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
[Wrocław] Budynki willowe "Quadrini"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Budynki willowe "Quadrini"
Wrocław, Krzyki, Pirenejska
[Rzeszów] Osiedle Modern Deweloper, ul. Tarnowskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Osiedle Modern Deweloper, ul. Tarnowska
Rzeszów, Przybyszówka, Tarnowska
Nowa Stawowainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Stawowa
Wrocław, Stare Miasto, Stawowa 10
Ozimska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Ozimska Park
Opole, Malinka, Ozimska 72
Apartamenty Łagodnainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Łagodna
Bielsko-Biała, Złote Łany, Łagodna
Vonder UpTowninwestycja
Pokaż inwestycję
Vonder UpTown
Warszawa, Stanisława Dubois 9
Osiedle Rapsodiainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Rapsodia
Wrocław, Wołowska 5
Gocłaviainwestycja
Pokaż inwestycję
Gocłavia
Warszawa, Nowaka-Jeziorańskiego
Centrum logistyczne sieci HalfPrice (Grupa CCC)inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum logistyczne sieci HalfPrice (Grupa CCC)
Polkowice, Strefowa 6
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarketyartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarkety
Analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów. Niemniej liczba wizyt zmniejszyła się rdr. niemal w każdym obserwowanym formacie, a najbardziej w hipermarketach – o 8,1 proc. rdr. Tylko dyskonty odnotowały wzrost i to niewielki, bo o 1,2 proc. rdr.
KrakoVskainwestycja
Pokaż inwestycję
KrakoVska
Rzeszów, Krakowska-Południe, Krakowska
Park Handlowy Matarniainwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy Matarnia
Gdańsk, Złota Karczma 26
[Wrocław] Centrum handlowe na Bielanach powiększy się dwukrotnieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum handlowe na Bielanach powiększy się dwukrotnie
120 nowych sklepów, 1,5 tys. dodatkowych miejsc parkingowych i o 60 tys. mkw. więcej powierzchni han...
[łódzkie] Otwarcie Bawełnianki już za kilka miesięcy w Bełchatowieartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] Otwarcie Bawełnianki już za kilka miesięcy w Bełchatowie
Otwarcie centrum handlowego Bawełnianka w Bełchatowie zostało przesunięte o kilka miesięcy ze względ...
REKLAMA