21 marca rozpoczęły się prace serwisowe w tunelach Trasy Łagiewnickiej. Prowadzone będą one nocami i wymagają zamknięcia tunelu objętego robotami. Prace rozpoczęły się od tunelu między ulicami Pszczelną a Zakopiańską. Całość działań, zgodnie z założeniami wykonawcy, firmy Budimex powinna zakończyć się do 5 kwietnia.
Przesiąkanie wody przez ściany tuneli Trasy Łagiewnickiej zostało stwierdzone i jest obserwowane a także ewidencjonowane przez pracowników spółki sukcesywnie od października 2022 r. Stwierdzone przecieki w żaden sposób nie wpływają na bezpieczeństwo korzystania z tuneli. Zaobserwowane w trakcie przeglądów miejsca przesączania wody zostaną usunięte w ramach gwarancji przez wykonawcę inwestycji po ustabilizowaniu się warunków pogodowych – informuje spółka Trasa Łagiewnicka.
Kolejna wielka inwestycja komunikacyjna w stolicy Małopolski gotowa. W sobotę, 27 sierpnia 2022 r. w Krakowie otwarta dla kierowców została część drogowa Trasy Łagiewnickiej. Dwa dni później na nową linię tramwajową wyjechały tramwaje.
Kolejna wielka inwestycja w stolicy Małopolski gotowa. W najbliższą sobotę, 27 sierpnia 2022 r. w Krakowie otwarta dla kierowców zostanie część drogowa Trasy Łagiewnickiej. Dwa dni później na nową linię tramwajową wjadą tramwaje.
W stolicy Małopolski trwa budowa Trasy Łagiewnickiej, która zostanie drogą szybkiego ruchu przebiegającą od skrzyżowania ulic Witosa, Beskidzkiej i Halszki do ulicy Grota-Roweckiego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w obu kierunku.
W stolicy Małopolski trwa budowa Trasy Łagiewnickiej, która zostanie drogą szybkiego ruchu przebiegającą od skrzyżowania ulic Witosa, Beskidzkiej i Halszki do ulicy Grota-Roweckiego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w obu kierunku. Obecnie zaawansowanie prac szacuje się na ponad 90 proc. Mimo zimowej aury wykonawcy starają się prowadzić roboty tam, gdzie nie przeszkadzają warunki atmosferyczne.