W piątek 29 grudnia swoje progi dla klientów otworzyły kolejne sklepy ALDI. Wśród nowych punktów na mapie ALDI pojawiła się pierwsza placówka w Sochaczewie, druga w Gdyni oraz dwunasta w Warszawie. Z okazji otwarcia we wszystkich lokalizacjach sieć zaplanowała dla swoich klientów degustacje i specjalne promocje – 25% na odzież i obuwie.
Na odwiedzających nowe sklep ALDI czekają atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. Dodatkowo, w dniu otwarcia sklepu, klienci mają okazję skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI. Degustacja odbywają się przy specjalnie przygotowanych stanowiskach.
– Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas bardzo ważne wydarzenie, a ostatnie miesiące były pod tym względem bardzo intensywne – nie tak dawno mieliśmy okazję świętować otwarcie naszego 300. sklepu, a dziś możemy już zaprosić klientów do naszych kolejnych lokalizacji. Łącznie w samym tylko grudniu udało nam się otworzyć prawie 20 placówek i rozwinąć nowe koncepty sklepów – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
– Za sprawą najnowszych otwarć będziemy mogli się pochwalić liczbą już 30 sklepów w województwie mazowieckim oraz 21 w województwie pomorskim. Mamy nadzieję, że wszystkie nowe sklepy spotkają się z ciepłym przyjęciem, a odwiedzający przekonają się, że zakupy w ALDI są proste, wygodne i pozwalają łączyć wysoką jakość z atrakcyjną ceną – dodaje.
Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. W każdej z nowych lokalizacji sieć zatrudniła kilkunastu pracowników.
Zdjęcie główne w artykule: zdjęcie ilustracyjne.