Ruszyła rozbudowa popularnego parku handlowego w zachodniej części Wrocławia. Napollo rozpoczęło rozbudowę swojego obiektu handlowego zlokalizowanego na osiedlu Maślice, przy ulicy Maślickiej 216.
Rozbudowa N-Park Maślice zakłada powiększenie obiektu o blisko 6500 metrów kwadratowych. Plac budowy został już przekazany generalnemu wykonawcy, którym jest firma Spec Bau.
Mieszkańcy wrocławskich Maślic mogą korzystać z udogodnień N-Parku od 2019 roku. To wtedy Napollo otworzyło obiekt o powierzchni 5500 mkw., posiadający 150 miejsc postojowych.
Obok operatora spożywczego Stokrotki, w centrum znalazły się takie marki jak m.in. Rossmann, Media Expert, Empik, KiK, Action, KFC, Domino’s Pizza, Dedal Travel, czy Kiosk Finansowy. Obiekt wyróżnia siłownia Fitness Academy, z której również mogą skorzystać klienci. W sąsiedztwie budynku działa stacja benzynowa PKN Orlen.
Rozbudowa już ruszyła
Teren inwestycji jest już ogrodzony i oznakowany. Rozpoczęły się prace rozbiórkowe części istniejącego gmachu, a równocześnie ruszyły prace ziemne dla 2 nowych obiektów. Klienci będą mogli robić zakupy na ponad dwukrotnie większej powierzchni niż dotychczas.
Rozbudowa polegać będzie na realizacji trzech elementów – rozbudowy o 1000 mkw. aktualnie istniejącego budynku oraz budowie dwóch dodatkowych, nowych budynków o łącznej powierzchni ok. 5400 mkw. Powiększony zostanie także parking dla klientów zmotoryzowanych.
Projekt architektoniczny nowego, II etapu N-Parku został przygotowany we współpracy z Biurem Projektów R2 Lesław Rubik z Wrocławia pod kierownictwem Katarzyny Jabłońskiej wraz z zespołem projektowym.
Napollo w dalszym ciągu nie ujawnia nazw najemców. Wiadomo tylko, że komercjalizacja była bardzo udana.
Będzie przebudowa układu komuniacyjnego
W ramach realizacji swojej inwestycji, Napollo zobowiązało się także do przebudowy kluczowego w tym rejonie skrzyżowania - mowa o skrzyżowaniu Królewieckiej, Brodzkiej i Maślickiej. Ma tam pojawić się sygnalizacja świetlna.
Z doskonałą lokalizacją
Obiekt handlowy mieści się u zbiegu ulic Maślickiej i Królewieckiej. Lokalizacja oferuje doskonałą infrastrukturę komunikacyjną, z dobrym połączeniem z Autostradową Obwodnicą Wrocławia, trasą S8 oraz autostradą A4. W pobliżu przebiegają trasy trzech linii komunikacji miejskiej; znajduje się szereg zabudowań wielorodzinnych oraz powstają nowe osiedla.
– „Nasze parki handlowe powstają w miejscach z łatwym dostępem do kluczowych dróg tranzytowych. Strefa naszego oddziaływania obejmuje od 15 do 30 tysięcy osób, które korzystają z oferty codziennych zakupów w naszych centrach po drodze do domu lub pracy” – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.
Nowoczesne obiekty typu convenience
Parki handlowe znane pod szyldem N-Park, należące do Napollo, zyskały na popularności ze względu na komfort i kompleksowość zakupów blisko domu. Oznacza to, że są one w stanie sprostać wszystkim potrzebom konsumentów w podstawowych kategoriach i jednocześnie uzupełniają je o ofertę specjalistyczną.
– „Atutem N-Parków jest znakomita lokalizacja. Nasze obiekty powstają w miejscach, gdzie można wygodnie dojechać samochodem, komunikacją miejską czy dojść pieszo. Oferujemy parkingi z miejscami postojowymi tuż przy pasażu handlowym i dbamy o wygodę poruszania się dzięki niskim bądź bezprogowym przejściom. N-Parki stanowią alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych w centrach miast. My stawiamy na wygodę i lokalność” – zaznacza Krzysztof Elsner.
Kolejne N-Parki powstają w różnych częściach kraju
Napollo stale poszerza dostępność klientów do N-Parków. Obiekty o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw. powstają w różnych częściach Polski. Najnowszą inwestycją jest N-Park w Tarnobrzegu, który jest największym obiektem handlowym w mieście i pierwszą inwestycją Napollo na Podkarpaciu.
Inwestor działa nie tylko na rynku nieruchomości komercyjnych, ale także mieszkaniowych. Firma należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.