Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik. Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.
W piątek, 2 grudnia, w pilskiej galerii zadebiutowała marka z branży zoologicznej, Melman. W nowo otwartym sklepie o powierzchni 90 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment artykułów dla zwierząt. Sklep ulokowany jest obok drogerii Rossmann.
Tuż przed świętami w pilskiej galerii swój salon otworzy także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci będą mogli zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.
Nowo otwarty salon zajmie powierzchnię 208,5 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie Żabki. Sklep dostępny będzie dla klientów od 10 grudnia.
– Obecność nowych marek w naszej galerii wpłynie na urozmaicenie jej oferty handlowej, tak, aby jak najlepiej współgrała z potrzebami klientów oraz sąsiadujących z nią mieszkańców. Nowe sklepy w Atrium Kasztanowa przyczynią się do spełnienia oczekiwań lokalnej społeczności, a ich szeroka i atrakcyjna oferta sprawi, że będą one regularnie odwiedzane – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek.
Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque powiększony zostanie do 90 mkw. powierzchni i ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.
Atrium Kasztanowa to nowoczesne centrum o powierzchni handlowej ponad 12 tys. mkw. Dzięki zróżnicowanej ofercie usługowej, obiekt należy do najpopularniejszych i ulubionych miejsc zakupów oraz spotkań mieszkańców Piły. Na terenie Atrium Kasztanowa znajduje się 60 sklepów i lokali reprezentujących różne branże – m.in. spożywczą, kosmetyczną, gastronomiczną, jubilerską, modową, multimedialną, a także wiele punktów usługowych i dodatkowych udogodnień. Wśród głównych najemców centrum znajdują się kino Helios, Jysk, Media Expert oraz marki, takie jak: Żabka, H&M, CCC, Rossmann, Pepco, Sephora, 50 Style, Monnari, Big Star, Wojas, Apart, Esotiq, Pawo, Vistula, Diverse i KFC. Do dyspozycji klientów Atrium Kasztanowa jest 355 miejsc parkingowych.