Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie markiMateriały prasowe

Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki

Orzech
Orzech
Atrium Kasztanowa
adresPiła, Powstańców Wielkopolskich 99
inwestorAtrium European Real Estate
projektantStudio Architektury Kontur
REKLAMA

Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik. Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.

W piątek, 2 grudnia, w pilskiej galerii zadebiutowała marka z branży zoologicznej, Melman. W nowo otwartym sklepie o powierzchni 90 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment artykułów dla zwierząt. Sklep ulokowany jest obok drogerii Rossmann.

Tuż przed świętami w pilskiej galerii swój salon otworzy także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci będą mogli zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.

Nowo otwarty salon zajmie powierzchnię 208,5 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie Żabki. Sklep dostępny będzie dla klientów od 10 grudnia.

– Obecność nowych marek w naszej galerii wpłynie na urozmaicenie jej oferty handlowej, tak, aby jak najlepiej współgrała z potrzebami klientów oraz sąsiadujących z nią mieszkańców. Nowe sklepy w Atrium Kasztanowa przyczynią się do spełnienia oczekiwań lokalnej społeczności, a ich szeroka i atrakcyjna oferta sprawi, że będą one regularnie odwiedzane – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

REKLAMA

To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek.

Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque powiększony zostanie do 90 mkw. powierzchni i ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Atrium Kasztanowa to nowoczesne centrum o powierzchni handlowej ponad 12 tys. mkw. Dzięki zróżnicowanej ofercie usługowej, obiekt należy do najpopularniejszych i ulubionych miejsc zakupów oraz spotkań mieszkańców Piły. Na terenie Atrium Kasztanowa znajduje się 60 sklepów i lokali reprezentujących różne branże – m.in. spożywczą, kosmetyczną, gastronomiczną, jubilerską, modową, multimedialną, a także wiele punktów usługowych i dodatkowych udogodnień. Wśród głównych najemców centrum znajdują się kino Helios, Jysk, Media Expert oraz marki, takie jak: Żabka, H&M, CCC, Rossmann, Pepco, Sephora, 50 Style, Monnari, Big Star, Wojas, Apart, Esotiq, Pawo, Vistula, Diverse i KFC. Do dyspozycji klientów Atrium Kasztanowa jest 355 miejsc parkingowych.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA