Włoska marka modowa Twinset wybrała Renomę na lokalizację swojego pierwszego butiku we Wrocławiu. To kolejny najemca z sektora premium, który wzmocnił portfolio ikonicznego budynku w stolicy Dolnego Śląska.
Dzięki konsekwentnemu i przemyślanemu powiększaniu tenant-mix propozycja modowa Renomy z miesiąca na miesiąc jest coraz bardziej wyjątkowa. W kwietniu, w najnowszym koncepcie wnętrz, został otwarty butik Twinset. Salon w Renomie jest jedynym punktem włoskiej marki we Wrocławiu. Oferta nowego najemcy skierowana jest do kobiet ceniących nowoczesną elegancję w wydaniu premium. Salon o powierzchni 95 mkw. znajduje się na parterze, w atrium północno-wschodnim, tuż przy wejściu od strony Pl. Czystego, naprzeciwko kawiarni Etno Cafe.
– Twinset to kolejny brand modowy, który otworzył jedyny salon we Wrocławiu właśnie u nas. To dowód na to, jaki potencjał drzemie w Renomie i jak mocna jest jej pozycja na polskim rynku. Nieustająco cieszymy się zaufaniem zagranicznych inwestorów, a realizowana przez nas strategia komercjalizacji i inwestycja w przebudowę zachęcają do współpracy kolejnych najemców. Kompleksowa reprezentacja znanych marek dotychczas niedostępnych na lokalnym rynku, to gwarancja udanych zakupów. Po zakończeniu metamorfozy zaoferujemy naszym klientom jeszcze bogatszą propozycję, zarówno pod względem konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych brandów. Nowością będzie Pedet, czyli wyjątkowa przestrzeń gastronomiczno-kulturalna, która już jesienią zaoferuje unikatowe koncepty kulinarne i będzie równie wyjątkowym w skali Wrocławia miejscem dla projektów artystycznych – przekonuje Barbara Wójcik, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.
Marka Twinset Milano obecna jest na rynku od 1987 r., a jej znakiem rozpoznawczym są wyrafinowane projekty tworzone dla współczesnej romantyczki. Jakość oraz styl pozwalają na zdefiniowanie Twinset, jako jednej z najbardziej reprezentacyjnych marek mody damskiej Made in Italy, dzięki której z łatwością ubierzesz się do pracy jak i na przyjęcie. Ubrania marki charakteryzują kroje couture, bogato tkane dzianiny, delikatne tiule, koronki oraz nietuzinkowe aplikacje i formy podkreślające kobiecość i temperament, natomiast akcesoria sprawdzą się jako charakterystyczny detal będący idealnym dopełnieniem stylizacji.
Renoma jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków Wrocławia i zarazem ikoną modernistycznej architektury. Obiekt otwarto w 1930 r. pod oryginalną nazwą Dom Towarowy Wertheim, a jego projektantem był berliński architekt Hermann Dernburg. Elewacje budynku ozdobiły istniejące do dziś rzeźby głów ludzi z różnych rejonów świata, mające symbolizować nie tylko międzynarodowe pochodzenie oferowanych towarów, ale przede wszystkim różnorodność kulturową i otwartość na drugiego człowieka.
Zniszczony w wyniku działań wojennych Dom Towarowy Wertheim został częściowo odbudowany i otwarty w 1948 r. jako Powszechny Dom Towarowy, a wszystkie jego piętra oddano do użytku dopiero w 1985 r. Wtedy też budynek przyjął swoją obecną nazwę wyłonioną w konkursie przez mieszkańców Wrocławia. W 2009 roku Renoma została przebudowana i rozbudowana według projektu wrocławskiego architekta Zbigniewa Maćkowa.
Na niższych kondygnacjach znalazło się ponad 120 sklepów i punktów usługowych, natomiast wyższe piętra zajęły biura oraz część restauracyjna. Obecnie budynek przechodzi kolejną metamorfozę, w wyniku której przywrócona zostanie przedwojenna architektura dziedzińców, a także zyska nowe funkcje. Renoma jest jednym z trzech projektów biurowo-handlowych w portfelu Globalworth Poland, obok warszawskiej Hali Koszyki i katowickiego Supersamu.