Nowe marki, wyjątkowe koncepty, angażujące wydarzenia oraz niezapomniane doświadczenia – tak wyglądała pierwsza połowa roku w Centrum Handlowym Wroclavia. Laureat nagrody „Obiekt Handlowy Roku 2023 – Best Performance” w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards niezmiennie utrzymuje wysoki poziom usług, czym przyciąga zarówno klientów, jak i najemców.
Jedno z największych i najpopularniejszych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce, Wroclavia rozszerza współpracę z obecnym najemcą, torem kartingowym Pitlane. Na ponad 1000 metrów kwadratowych dotychczasowego parkingu powstał wyjątkowy, letni bar oparty na motywie Formuły 1. Jedyna w swoim rodzaju przestrzeń będzie zapraszać wrocławian do spędzania wolnego czasu na wspólnym oglądaniu wyścigów i klasyki kina samochodowego, słuchaniu muzyki na żywo i plażowaniu z dobrą pizzą w dłoni.
Oferta Galerii Wroclavia wzbogaciła się o nowy sklep ze streetwearową modą. Na drugim piętrze tego centrum handlowego w centrum Wrocławia został otwarty salon marki SNIPES.
Klienci czeskiego giganta kosmetycznego mogą zrobić zakupy w nowej, nowoczesnej placówce tej marki, która powstała we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia przy ul. Suchej.
Dwie nowe marki wchodzą do Wroclavii, poszerzając ofertę tego jednego z największych centrów handlowych w Polsce. Do grona nowych najemców dołącza Mensa Home, zwiększając ofertę wyposażenia wnętrz. Kolejną nowością jest salon firmy Tavex, który oferuje usługi wymiany walut i możliwość zakupu metali szlachetnych.
Kolejna znana, światowa marka debiutuje w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem swój pierwszy sklep we Wrocławiu otworzyła amerykańska marka Columbia Sportswear. Będzie to dopiero drugi jej sklep w Polsce.
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki. W centrum został otwarty butik holenderskiej marki Rituals, w którym można kupić kosmetyki do ciała i domu, salon luksusowej biżuterii marki Teilor oraz sklep polskiej marki odzieżowej z ponad 20-letnią tradycją – Monnari, oferujący kobiece ubrania i dodatki.
We wrześniu holenderska marka Rituals Cosmetics świętowała otwarcie swojego 1000. sklepu na świecie. Jednak to nie koniec ekspansji Rituals na ten rok, gdyż w listopadzie marka pojawi się aż w trzech nowych lokalizacjach w Polsce – w łódzkiej Manufakturze oraz dwóch galeriach na mapie Wrocławia (Galeria Dominikańska, Wroclavia). Sklepy w stolicy Dolnego Śląska będą pierwszymi w tym mieście salonami Rituals.
Holenderska sieć centrów rozrywki rodzinnej Gamestate wchodzi do Polski. Na otwarcie swojego pierwszego obiektu wybrała stolicę Dolnego Śląska. To kolejny nowy najemca i nowa atrakcja, która uzupełniła w ostatnim czasie ofertę centrum handlowego Wroclawia.
Od 15 października br. można przejechać się we Wroclavii po nowym, jedynym takim we Wrocławiu, torze kartingowym. Pitlane jest wyposażony w 16 dużych gokartów elektrycznych i 6 gokartów dla dzieci. Łącznie tor zajmuje 3 500 mkw. poziomu -2 centrum handlowego. Współzałożycielem obiektu jest popularny twórca internetowy The Mike oraz znany kolekcjoner supercar’ów Szymon Banaś.
Dwie nowe marki wśród najemców Wroclavii – pierwszy we Wrocławiu sklep Intimissimi Uomo i butik Tezenis otworzyły się dla klientów na początku października. To brandy należące do włoskiej grupy Calzedonia, która jest już obecna w centrum z innymi konceptami. Otwarcie nowych salonów poszerzy ofertę odzieżową Wroclavii skierowaną do mężczyzn i młodzieży.
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.
We Wrocławiu, w centrum handlowym Wroclavia przy ul. Suchej otwarto pierwszy salon brytyjskiej sieci sklepów sportowych JD Sports na Dolnym Śląsku. Będzie to flagowy, jeden z największych do tej pory polskich sklepów stacjonarnych JD, urządzony w najnowszym koncepcie marki.
Jedno z największych centrów handlowych w Polsce – Wroclavia – od początku tego roku wzbogaciła się o pięciu nowych najemców. W centrum został otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku Butik Cyrkularny, w którym klienci mogą kupować ubrania i obuwie z drugiej ręki.
W piątek 11 lutego w galerii handlowej Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku, a drugi w kraju, cyrkularny butik z wyselekcjonowaną odzieżą używaną zebraną na terenie Polski. Można w nim nie tylko zrobić zakupy, ale także oddać ubrania na cele charytatywne.