Silesia Point to niewielki biurowiec, który powstanie przy ulicy Gagarina na wrocławskich Muchoborze Wielkim. W dwukondygnacyjnym obiekcie znajdą się biura, a także lokale usługowe i handlowe.
– Niezależnie od tego czy otwierasz biuro, sklep, gabinet lekarski czy punkt usługowy, w Silesia Point z łatwością znajdziesz miejsce na swój biznes – zachwala inwestor, wrocławska firma Partner Capital Group.
Trwają przygotowania do rozpoczęcia budowy – działka została już ogrodzona, a na płocie pojawiły się wizualizacje inwestycji.
– Budowę rozpoczniemy najprawdopodobniej w styczniu 2017 roku, a prace potrwają od 6 do 8 miesięcy – mówi w rozmowie z portalem InvestMap.pl Katarzyna Politowska z PCG.
Będzie to dwukondygnacyjny obiekt. Na parterze powstanie pasaż z miejscami dla sklepów, gastronomii, punktów usługowych (kantory, punkty pocztowe, kioski, salony prasowe) i lokali biurowych.
Do wyboru będzie 25 lokali, w tym 11 biur usługowych o metrażach od 15 do 130 metrów kwadratowych oraz 14 stanowisk handlowych (od 10 metrów kwadratowych).
Z kolei na pierwszym piętrze przewidziano łącznie 886 metrów kwadratowych powierzchni, którą podzielono na lokale projektowane z przeznaczeniem na biura, gabinety lekarskie i kosmetyczne oraz biura usługowe – finansowe, kancelarie.
– Rozmawiamy m.in. z potencjalnymi najemcami z branży fitness i branży medycznej – podkreśla Katarzyna Politowska.
Jak zapewnia inwestor, mimo niskiej zabudowy w budynku znajdzie się winda, dzięki której górna kondygnacja będzie dostępna także dla osób niepełnosprawnych.
Prosta forma i zróżnicowane funkcje
– Budynek Silesia Point zaprojektowaliśmy jako niepodpiwniczony. Posiada dwie kondygnacje naziemne, podcienie w przyziemiu i dach płaski z niską attyką. Obiekt ma prostą formę, co wynika ze zróżnicowania funkcji na obu kondygnacjach – tłumaczą przedstawiciele Grupy RB, odpowiedzialnej za projekt inwestycji.
Biurowiec powstanie w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i dwóch marketów: Lidl i Biedronka. Obiekt stanie w centralnej części działki, równolegle do jej południowej granicy, a główne wejścia zaplanowano w podcieniach elewacji wschodniej.
Projekt inwestycji uwzględnia też dodatkowy dojazd dostawczo-techniczny od strony ulicy Żwirki i Wigury.
Parking dla pracowników i klientów zaprojektowano przed i za budynkiem. Przewidziano tu łącznie 29 miejsc postojowych, w tym 2 dla niepełnosprawnych. Dla rowerzystów zaplanowano parking rowerowy z 12 stanowiskami.