Do pierwszego przetargu zgłosił się tylko jeden uczestnik, który oczekiwał ponad miliona złotych. Tymczasem miasto zamierzało wydać mniej niż połowę tej kwoty. Rozstrzygnięcie przyniosło czwarte postępowanie – firma Pol-Plan utworzy nową przestrzeń dla koni w przyszłym roku.
Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. rozstrzygnęły 7 listopada przetarg na dostawę wraz z montażem hali namiotowej na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice. Zwycięzcą została spółka Benedykt i Rafał Bródka Pol-Plan Zakład Produkcji Plandek Sp.j. Oczekiwała najmniejszego wynagrodzenia (367 tys. zł brutto), jako jedna z dwóch firm była gotowa udzielić pięcioletniej gwarancji i jako jedyna wydłużyła okres rękojmi do 5 zamiast do 3 lat.
Listę ofert poznaliśmy 18 października. Oprócz zwycięzcy, nadesłały je jeszcze cztery firmy: Namplan Roman Kulczycki (418 tys. zł), Protan Elmark Sp. z o.o. (429 tys. zł), Polidomes Construction Sp. z o.o. (466 tys. zł) oraz Setter Hale Namiotowe Sp. z o.o. (469 tys. zł). Miasto zamierzało wydać 470 tys. zł. Trzy poprzednie postępowania unieważniło: 27 sierpnia (najtańsza propozycja wynosiła 1 mln 102 tys. zł), 24 września (urzędnicy omyłkowo otworzyli jedną z ofert przed czasem) i 8 października (najkorzystniejsza propozycja, złożona przez Setter Hale Namiotowe, liczyła 496 tys. zł).
Pol-Plan ma dwa tygodnie od dnia podpisania umowy, by przygotować projekt inwestycja. Prace budowlane, która mają potrwać pięć miesięcy, rozpocznie od rozbiórki istniejących drewnianych wiat i budynków. W ich miejsce postawi stalową halę namiotową dla koni z pokryciem PCV o wymiarach 80x20x4 m. Podzieli ją na cztery ujeżdżalnie.
fot.
REKLAMA
Nowy park i stajnie
Na tym nie koniec zmian na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice. Wrocławskie Inwestycje wyłoniły też wykonawcę parku linearnego wokół toru. Jego realizacja ma się skończyć w przyszłym roku. Szczegóły opisywaliśmy w lipcu.
Materiały inwestora
Miasto ma natomiast problem ze znalezieniem firm gotowych do budowy stajni. Wrocławskie Inwestycje unieważniły z powodu braku ofert trzy przetargi: na budowę stajni wyścigowej wraz z zapleczem trenerskim dla 24 koni (30 maja), drewnianej dla 20 koni (12 czerwca) i dwóch stajni wyścigowych (15 października).