Zmodernizowane centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie otwarte w lutym 2023 rokuMateriały prasowe

Zmodernizowane centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie otwarte w lutym 2023 roku

Orzech
Orzech
REKLAMA

Prace budowlane dobiegają końca. Pierwsi najemcy dokonali odbiorów technicznych lokali i przystąpili do prac aranżacyjnych. Prace budowlane nad nowym kształtem galerii Fort Wola rozpoczęły się w czerwcu i pierwotnie miały zostać zakończone w listopadzie br.

– Żyjemy w czasie dynamicznych zmian. Jak całą gospodarkę także naszą branżę dotykają efekty wojny za wschodnią granicą Polski. To cały konglomerat problemów. Naszych najemców i nas samych dotykają coraz dłuższe terminy dostaw komponentów – wyjaśnia Grzegorz Latała, Asset Management Director w Mayland Real Estate. – Dlatego otwarcie nowego Fortu Wola odbędzie się w lutym 2023 r. Planujemy oddać klientom inwestycję w takim kształcie, jak zaplanowaliśmy – tłumaczy Latała.

Wnętrze obiektu przechodzi gruntowną metamorfozę, a do najnowszych trendów dopasowywana jest nie tylko oferta sklepów, ale także segment customer experience. Projekt zakłada przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy.

Jednym z kluczowych elementów wchodzącym w skład kompleksowej modernizacji Fortu Wola jest zmiana designu, odnowienie części wspólnych: korytarzy, łazienek, powstanie również wygodny i klimatyczny food court. Architekci pracujący nad ostateczną koncepcją obiektu przygotowali projekt dostosowany do panujących trendów, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Efekty prac tj. odnowienie elewacji czy nowe logo można zobaczyć już dziś.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Odmieniony Fort Wola w lutym 2023 roku odda do dyspozycji klientów oraz najemców w sumie 22 000 metrów kwadratowych powierzchni GLA, na którą zajmą łącznie 72 lokale. Do grona najemców dołączyli TEDI (830 mkw.) i Vision Express (95 mkw.).

Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię całkowitą wynoszącą ponad 5 200 mkw. Kolejnym dużym najemcą jest HalfPrice, którego salon liczy 2252 mkw. i CCC642 mkw. Grupa LPP otworzy aż trzy sklepy w zmodernizowanym Forcie Wola. Klienci będą mieli możliwość skorzystania z oferty marek Sinsay (1000 mkw.), House (520 mkw.), czy Cropp (500 mkw.). Do grona najemców należą także: Hebe (300 mkw.), Wyjątkowy Prezent, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, salon optyczny Style Optic, Bukieciarnia.Flowers, Piekarnia+Cukiernia Otrębusy, Trafika, Salon manicure, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Ponadto ofertę wzbogaci klub fitnessZdrofit oraz sala zabaw dla dzieci.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Nowy Fort Wola zaprojektowano jako miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu.

REKLAMA

– Spółka dysponuje szeroką wiedzą techniczną i dużym doświadczeniem, dzięki temu jest wsparciem na każdym etapie realizacji inwestycji od prac projektowych po wszystkie prace remontowo-wykończeniowe i inne konieczne do otwarcia galerii. Dział Generalnego Wykonawstwa i Zarządzania Projektem (Principal Contracting and Project Management) CBRE GWS, zajmie się dostosowaniem powierzchni pod nowy układ najemców oraz odświeżeniem części wewnętrznej i zewnętrznej. Po zakończeniu prac Fort stanie się miejscem wygodnych, codziennych zakupów – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem i zarządcą obiektu.

– Obok poszerzonej oferty zakupowej przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjne miejsca sportu i rozrywki. Potencjał naszego centrum w strefie 5 minut to ok. 60 tys. osób. Podpisywane są ostatnie umowy, zostało jeszcze kilka niewielkich lokali – dodaje Latała.

Szacunki dotyczące potencjalnych klientów są bardzo optymistyczne ze względu na II linię metra, która przyczyniła się do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej i powstania nowych biur na Woli.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

O inwestorze:

Mayland Real Estate jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Obecnie spółka zarządza obiektami handlowymi i posiada znaczący portfel projektów, również mieszkaniowych, w całym kraju.

O generalnym wykonawcy:

CBRE Global WorkPlace Solutions jest jedną z trzech działających w Polsce spółek CBRE. CBRE GWS zapewnia swoim klientom wsparcie w obszarach Facilities Management, Principal Contracting and Project Management oraz Energy and Sustainability. Firma świadczy usługi utrzymania nieruchomości, zarządzania infrastrukturą, generalnego wykonawstwa oraz zarządzania projektem w środowisku krajowym i międzynarodowym.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA