Jeszcze w grudniu główną aleję warszawskiej Promenady otuli aromat świeżo parzonej kawy, czekolady i słodkości. A to wszystko za sprawą nowych najemców: marki Grycan i Green Caffè Nero, które wzbogacą ofertę cukierniano-kawiarnianą najbardziej nowoczesnej i stylowej galerii po prawej stronie Wisły.
Zmodernizowana Promenada z jej dogodną lokalizacją przyciągająca coraz większą rzeszę klientów, stale zaznacza swoją atrakcyjność w oczach najemców. Jeszcze w grudniu tego roku galeria powita dwie kawiarnie – Grycan i Green Caffè Nero.
We wtorek 12 grudnia w centrum otworzono lodziarnio-kawiarnię Grycan – Lody od pokoleń. Wyspa wraz ze strefą do siedzenia, rozmieszczona na powierzchni 69,77 mkw., znajduje się na głównym pasażu galerii. Kolejnym krokiem będzie otwarcie 20 grudnia stacjonarnego lokalu tej marki o metrażu 107,5 mkw.. Kawiarnia w nowej, przytulnej odsłonie to idealne miejsce spotkań i celebracji niezapomnianych chwil.
Z kolei w piątek 15 grudnia do grona najemców dołączy kawiarnia Green Caffè Nero, której powierzchnia zajmie aż 145 mkw. na głównej alei Promenady. Ta jedna z ulubionych sieci Polaków posiada już 78 kawiarni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a każda z nich wiernie wypełnia misję tworzenia miłej atmosfery europejskiego salonu oraz popularnego miejsca spotkań towarzyskich. Wystrój kafeterii jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każdy lokal marki ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.
– W myśl ulicy handlowej stworzyliśmy w Promenadzie wyjątkową aleję kawiarni, gdzie unosi się zapach świeżo parzonej kawy, a wystroje poszczególnych lokali oraz miły i profesjonalny personel, sprawiają, że nasi goście mogą przyjemnie spędzić czas, spotkać się ze znajomymi, a także zorganizować spotkanie biznesowe. Nowi najemcy Grycan i Green Caffè Nero wraz z obecnymi już lokalami, takimi jak Starbucks, Costa Caffee, Karmello, Vita Cafe czy A. Blikle, tworzą wyjątkowo szeroką ofertę kawiarnianą, w której klienci galerii z pewnością znajdą swoje ulubione smaki i zapachy – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City.
Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.