ForPepeHouse otworzy pierwszy sklep w Warszawiefot. Jakub Zazula

ForPepeHouse otworzy pierwszy sklep w Warszawie

Orzech
Orzech
REKLAMA

ForPepeHouse to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, które wyróżnia bogactwo oferowanych produktów, wybranych pod kątem oczekiwań klientów. Oferta sklepu odzwierciedla potrzeby kupujących, którzy pragną znaleźć wiele praktycznych rzeczy użytku codziennego w jednym miejscu, a dodatkowo w atrakcyjnych cenach.

Pierwszy sklep ForPepeHouse w Warszawie zostanie otwarty w dzielnicy Białołęka, w Galerii Północnej. Lokal o powierzchni 824 mkw. znajdować się będzie na I piętrze W sklepie znajdzie się różnorodny asortyment – od odzieży i obuwia, poprzez narzędzia i drobną elektronikę, skończywszy na artykułach dla zwierząt domowych.

W sklepie ForPepeHouse nie zabraknie również odzieży dla całej rodziny, obuwia, galanterii i artykułów dekoracyjnych, jak również zabawek, licznych artykułów szkolnych i domowych. Znajdą się tam także akcesoria samochodowe, rowerowe, a także walizki i torby podróżne, co ucieszy wszystkich entuzjastów bliższych lub dalszych podróży. Sklepy te wyróżnia też logiczne ułożenie regałów oraz niezwykle przejrzysta ekspozycja produktów, dzięki czemu klienci bez najmniejszego problemu odnajdą wszystkie potrzebne im rzeczy.

Dodatkowym atutem ForPepeHouse jest możliwość uzyskania Karty Stałego Klienta, która pozwoli osobom regularnie odwiedzającym ten sklep na korzystanie z licznych rabatów.

– Cieszymy się, że marka ForPepeHouse zagości w Galerii Północnej. Zaoferuje ona naszym klientom szeroki wybór produktów, które dotychczas kupowali w sklepach specjalistycznych. Nie trzeba będzie już planować wizyt w wielu miejscach, aby wygodnie kupić artykuły pasmanteryjne, ogrodnicze i wędkarskie, a także drobną elektronikę, przydatne narzędzia oraz niezbędne rzeczy dla swojego pupila. Możliwość zaopatrzenia się w bardzo różne produkty w jednej lokalizacji pozwoli klientom Północnej zaoszczędzić czas i sprawi, że zakupy staną się jeszcze bardziej komfortowe – podkreśla Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager GTC SA.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
REKLAMA
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w stolicy. Została oddana do użytku we wrześniu 2017 roku. Obiekt ma powierzchnię ponad 64 000 mkw. i zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem oraz zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. Zgodnie z jej szacunkami, w bezpośrednim sąsiedztwie centrum mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku.

fot. Jan Augustynowski
fot. Jan Augustynowski

Projekt zakładał m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Ogród na dachu Galerii Północnej ma powierzchnię 5 000 mkw. Zaaranżowano w nim strefę food court, plac zabaw, rzeźby przestrzenne, koło wodne i największy w Polsce wielkoformatowy mural prezentujący atlas świata, dedykowany dzieciom. Od 2019 roku w ogrodzie działa także jedyna na świecie tężnia solankowa w centrum handlowym.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA