Polska firma Napollo otwiera kolejny nowy park handlowy w Polsce. Tym razem w województwie małopolskim, w ponad 35-tysięcznym Olkuszu. To jeden z największych parków handlowych w portfolio tej spółki.
Nowy N-Park w Olkuszu zostanie otwarty w środę 22 listopada. Kompleks handlowy ma powierzchnię aż 16 tys. mkw. Wśród blisko 30 najemców znajdują takie popularne marki jak Biedronka, Sinsay, Woolworth, Media Expert, Dealz, Apart, Rossmann, Stokrotka, C&A, 4F, Martes Sport, Pepco czy Empik. W grudniu otworzy się również market budowlany Castorama.
– Wygodne zakupy blisko domu – ta idea od lat przyświeca naszym parkom handlowym i taki też będzie nowy N-Park w Olkuszu. W skład tenant-mix wchodzą najpopularniejsze marki odzieżowe, spożywcze, z branży elektronicznej, a także beauty. Dodatkowo, dzięki dogodnej lokalizacji i położeniu w pobliżu drogi krajowej nr 94 łączącej Kraków z Katowicami, zakupy w N-Parku stają się jeszcze bardziej dostępne nie tylko dla mieszkańców Olkusza, ale i okolicznych miejscowości – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO. Dodaje także, że strefa oddziaływania N-Parku obejmuje od 15 do 30 tys. osób korzystających z oferty codziennych zakupów po drodze do domu lub pracy, a same parki handlowe Napollo są alternatywą dla rozbudowanych galerii handlowych w centrach miast.
Przy pasażu handlowym znajduje się parking z 325 miejscami parkingowymi, a także z ładowarkami do pojazdów elektrycznych i wiatami dla rowerów. N-Park w Olkuszu jest wyposażony w pompy ciepła, a na dachu znajdują się panele fotowoltaiczne.
Uroczystość otwarcia
Oficjalne otwarcie nowego N-Parku odbędzie się 22 listopada. Uroczystości rozpoczną się o godz. 11.00 od przecięcia wstęgi. W programie przewidziano występy lokalnych artystów, atrakcje dla dzieci, a także koncert wokalisty Stachursky’ego. Mieszkańcy Olkusza będą mogli również skorzystać z atrakcyjnych rabatów przygotowanych przez najemców.
Nowoczesne parki handlowe
N-Park w Olkuszu jest drugim parkiem handlowym Napollo otwartym w tym roku na terenie Polski. Jesienią rozpoczęła się budowa obiektu w Tarnobrzegu, a do końca roku inwestor chce ruszyć jeszcze z realizacją N-Parku w Gostyniu. Równolegle planowana jest rozbudowa już funkcjonujących parków handlowych – otwartego w tym roku w Piotrkowie Trybunalskim oraz działającego przy ulicy Maślickiej we Wrocławiu. Do końca roku Napollo spodziewa się otrzymać również pozwolenia na budowę dwóch obiektów w aglomeracji warszawskiej – w Magdalence i Gołkowie.
– Obecnie skupiamy się przede wszystkim na rozbudowaniu powierzchni GLA, a niekoniecznie na zwiększaniu liczby obiektów. Można powiedzieć, że przewyższamy średnią branżową pod względem metrów kwadratowych GLA, choć liczba N-parków może być mniejsza – mówi Krzysztof Elsner.
Inwestorem N-Parków jest polska firma Napollo, która od wielu lat realizuje projekty komercyjne i mieszkaniowe. Napollo jest również właścicielem trzech galerii handlowych: Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Napollo należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.