REKLAMA
Napisz komentarz
Orzech
Żaglowiec, rzeźba drzewa, dzieło zmuszające do myślenia lub symbol Wrocławia - takie są pomysły mieszkańców wrocławskiego osiedla na nową rzeźbę. Ta ma stanąć na Olimpia Port. Co to będzie?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.

Zapraszamy na ostatnie w tym roku dni otwarte!
http://www.archicom.pl/tydzien-dni-otwartych/

0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
http://www.dopoznania.pl/wroclaw/pl/wlasny_biznes_na_osiedlu.html
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52


To jest droga publiczna. Nie ma możliwości ograniczenia jej użytkowania do naszych mieszkańców. Droga ta ma już ograniczenie do 30km/h, ale nawet nasi mieszkańcy go nie przestrzegają (na całym naszym osiedlu) i to jest główny problem. Nie ma też żadnych kontroli motywujących kierowców do przestrzegania tych przepisów.
Jedyne co można zrobić w tym przypadku: 1) zrobić wyniesione skrzyżowanie Kolumba/Marco Polo. Na skrzyżowaniu Marco Polo/Magellana już jest zaplanowane takie wyniesienie 2) dodać bardziej efektywne progi zwalniające: przed ścieżką z parku i na Kolumba. Na Magellana mają być już dodane przy zapowiedzianym remoncie. 3) wprowadzić zakaz postoju (Albo nawet zatrzymywania się) na chodniku na bulwarze jak i wzdłuż Marco Polo (bo te ciężarówki przy myjni nawet uniemożliwiają skorzystać z bardzo wąskiego chodnika) 4) wprowadzić zakaz wjazdu dla pojazdów powyżej 3,5t (albo inny rozsądny tonaż) [/quote:397192]

Dzień dobry,Dziękuję za odpowiedź.Warto również pomyśleć o przejściach dla pieszych między osiedlem a bulwarem. W przypadku potrącenia kogoś przez samochód przyjamniej będzie to wina kierowcy a nie pieszego.Czy prace odnośnie zakazu parkowania i bardziej efektywnych progów zwalniających zostały już zainicjowane?Pozdrawiam!


0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
Szanowni Państwo,

W ciągu najbliższych
3 tygodni wykonawca dokona poprawy wjazdu do garażu w budynku S11, z którym
zgłaszaliście Państwo problem. Zastosowane rozwiązanie to krata najazdowa –
podobna jak na załączonych zdjęciach. Mamy nadzieję, że poprawi to komfort
wjazdu samochodom z niższym zawieszeniem. 
@Mr.M.

Szacujemy, że ciąg pieszo-rowerowy będzie zrealizowany do
końca roku. 

296767_1500x.jpg

296768_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
peperos
Michael napisał:

Nie do końca przekonują mnie punkt 4 i 5. Ograniczenie nie dotyczyłoby mieszkańców oraz wjazdów, które nazwałbym "docelowymi" (taxi, dostawcy, klienci punktów usługowych etc.) . Chodziłoby o ograniczenie przejazdu tych, którzy (i tu mówię z pełną powagą) gnają na złamanie karku poirytowani, korkami, i skracają sobie drogę chcąc dalej jechać Swojczycką.
Zakładając, że nie da sie tego zrobić to istnieje niebezpieczeństwo chociażby potrącenia kogoś (pomijając fakt hałasu i spalin) kto przechodzi przez Marca Polo, bo przejść dla pieszych nie ma. Nie ma prawdopodobnie dlatego, że nikt nie zakładał dużego natężenia ruchu. Mnie zdarzyło się być ominiętym łukiem przy niezmienionej wysokiej prędkości pojazdu, w momencie przechodzenia przez Marca Polo. Kierowca nie wysilił się nawet na to by zwolnić (kto się źle zachował? wedle prawa pewnie ja). Nie sądzę jednak by tak zachował się mieszkaniec osiedla. Raczej pojawiłby się w głowie tej osoby przebłysk "etyki mieszkańca", "sąsiedzkiego taktu".  Wystarczyłby znak przy moście oraz przy wjeździe w ulicę Magellana (w późniejszym etapie realizacji całej inwestycji Olimpia Port może również w innych miejscach), mówiący o zakazie wjazdu poza przypadkami, o których mówiłem wyżej. Spróbować warto. Jest wiele znaków tego typu. Znak zakazu wjazdu z podaniem wyjątków. Nikt nie mówi tu o szlabanach, bramkach na pilota etc. Tu raczej mowa o ciszy, mniejszej ilości spalin i pyłów oraz bezpieczeństwie mieszkańców. Jeszcze raz podkreślę ... Uważam, że spróbować warto, a osiedle by na tym zyskało. Przecież ten sam problem dotykał będzie/ dotyka mieszkanców bloków przy Magellana. To jeden z tych czasem małych czynników, który wpływa na wartość inwestycji. Przy założeniach/ wyjątkach od zakazu, o których mówiłem, nikt z mieszkańców, przedsiębiorców by na tej zmianie nie stracił. Wszystko wymaga tylko dobrego uzasadnienia. Mam nadzieję, że położyłem grunt pod takie.


To jest droga publiczna. Nie ma możliwości ograniczenia jej użytkowania do naszych mieszkańców. Droga ta ma już ograniczenie do 30km/h, ale nawet nasi mieszkańcy go nie przestrzegają (na całym naszym osiedlu) i to jest główny problem. Nie ma też żadnych kontroli motywujących kierowców do przestrzegania tych przepisów.
Jedyne co można zrobić w tym przypadku:1) zrobić wyniesione skrzyżowanie Kolumba/Marco Polo. Na skrzyżowaniu Marco Polo/Magellana już jest zaplanowane takie wyniesienie2) dodać bardziej efektywne progi zwalniające: przed ścieżką z parku i na Kolumba. Na Magellana mają być już dodane przy zapowiedzianym remoncie.3) wprowadzić zakaz postoju (Albo nawet zatrzymywania się) na chodniku na bulwarze jak i wzdłuż Marco Polo (bo te ciężarówki przy myjni nawet uniemożliwiają skorzystać z bardzo wąskiego chodnika)4) wprowadzić zakaz wjazdu dla pojazdów powyżej 3,5t (albo inny rozsądny tonaż)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Dzień dobry, Dziękuję za odpowiedź. Doceniam to, tym bardziej, że nie jest to oficjalny kanał wymiany informacji z Zarządem. Nie do końca przekonują mnie punkt 4 i 5. Ograniczenie nie dotyczyłoby mieszkańców oraz wjazdów, które nazwałbym "docelowymi" (taxi, dostawcy, klienci punktów usługowych etc.) . Chodziłoby o ograniczenie przejazdu tych, którzy (i tu mówię z pełną powagą) gnają na złamanie karku poirytowani, korkami, i skracają sobie drogę chcąc dalej jechać Swojczycką. Zakładając, że nie da sie tego zrobić to istnieje niebezpieczeństwo chociażby potrącenia kogoś (pomijając fakt hałasu i spalin) kto przechodzi przez Marca Polo, bo przejść dla pieszych nie ma. Nie ma prawdopodobnie dlatego, że nikt nie zakładał dużego natężenia ruchu. Mnie zdarzyło się być ominiętym łukiem przy niezmienionej wysokiej prędkości pojazdu, w momencie przechodzenia przez Marca Polo. Kierowca nie wysilił się nawet na to by zwolnić (kto się źle zachował? wedle prawa pewnie ja). Nie sądzę jednak by tak zachował się mieszkaniec osiedla. Raczej pojawiłby się w głowie tej osoby przebłysk "etyki mieszkańca", "sąsiedzkiego taktu".  Wystarczyłby znak przy moście oraz przy wjeździe w ulicę Magellana (w późniejszym etapie realizacji całej inwestycji Olimpia Port może również w innych miejscach), mówiący o zakazie wjazdu poza przypadkami, o których mówiłem wyżej. Spróbować warto. Jest wiele znaków tego typu. Znak zakazu wjazdu z podaniem wyjątków. Nikt nie mówi tu o szlabanach, bramkach na pilota etc. Tu raczej mowa o ciszy, mniejszej ilości spalin i pyłów oraz bezpieczeństwie mieszkańców. Jeszcze raz podkreślę ... Uważam, że spróbować warto, a osiedle by na tym zyskało. Przecież ten sam problem dotykał będzie/ dotyka mieszkanców bloków przy Magellana. To jeden z tych czasem małych czynników, który wpływa na wartość inwestycji. Przy założeniach/ wyjątkach od zakazu, o których mówiłem, nikt z mieszkańców, przedsiębiorców by na tej zmianie nie stracił. Wszystko wymaga tylko dobrego uzasadnienia. Mam nadzieję, że położyłem grunt pod takie.Kończąc wypowiedź. To osiedle ma potencjał nie tylko w tym, że jest fajnie zaprojektowane, zielone, z fajnymi widokami ale także wynikający z tego, że jest duże a będzie jeszcze większe. Duży może więcej! Głos ma silniejszy!
Pozdrawiam!
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kletsch
Szanowni Mieszkańcy,przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź; nie jest to oficjalny kanał wymiany informacji z Zarządem, więc zaglądam tu sporadycznie. Zwracam uwagę, że Zarządów na terenie osiedla jest kilka, ja z kolei wypowiadam się w imieniu jednego z nich - WM Port Olimpia. Postaram się uporządkować moją wypowiedź w punktach.1. Sprawa ruchu na ulicy M. Polo jest oczywiście ważna, ale jest poza jurysdykcją Zarządu (jakiegokolwiek na terenie Osiedla), ponieważ droga jest gminna i leży w gestii ZDiUMu. Stąd potrzebna jest współpraca wszystkich Zarządów oraz najlepiej Rady Osiedla Swojczyce-Strachocin-Wojnów, aby wspólnym głosem wnosić o zmiany obecnej sytuacji.2. Organizujemy właśnie spotkanie międzyzarządowe w pierwszej połowie listopada, aby poruszyć kwestie istotne dla całego zespołu mieszkaniowego (ochrona, wypożyczalnia kajaków, ruch na ul. M. Polo etc.) oraz ustalić zarys planu działania. Nie jest to zadanie proste logistycznie, ale podejmujemy się go dobrowolnie, ponieważ jesteśmy świadomi różnych wyzwań powstającego osiedla.3. Jakiekolwiek zmiany obecnej sytuacji (zmiana organizacji ruchu, remonty drogi etc.) są tematem długoterminowym, wymagają konsultacji z wieloma podmiotami i dlatego nie oczekiwałbym szybkich rezultatów (kwestia miesięcy, nie dni).4. Nie oczekiwałbym również ograniczenia ruchu na ul. Marca Polo. Wstępnie checemy wystąpić do UM/ZDiUMu z wnioskiem o wyeliminowanie uciążliwośći takich jak pozostawianie samochodów wzdłuż jezdni (samochody ciężarowe na wysokości myjni, samochody parkujące na deptaku), częściowy brak chodnika od skrzyżowania z ul. K. Kolumba wstronę mostu itd. Oczekiwanie, że gminna droga nie będzie ogólnodostępna, a jedynie będzie dojazdem dla mieszkańców jest mało realne. Proszę pomyśleć o przewidywalnych uciążliwościach dla mieszkańców, nawet jeśli prawnie możliwe byłoby ograniczenie ruchu na drodze jedynie do obsługi mieszkańców:- problem z obsługą ruchu pojazdów uprzywilejowanych, taksówek, rozwoziceli pizzy, listonoszy, kurierów, itp.- protest właścicieli lokali usługowych, których ograniczenie ruchu najprawdopodobniej dotknęłoby finansowo- problem z dowozem dzieci do przedszkola, żłobka- konieczność weryfikacji upoważnień do wjazdu - szlabany? Już te czysto teoretyczne rozważania rzutują na sensowność takiego rozwiązania.5. W obecnym kontekście komunikacyjnym (remont ul. Miłoszyckiej, remont mostu Strachocińskiego, wzrastająca liczba mieszkańców osiedla) wzmożenie ruchu na ul. Marca Polo jest usprawiedliwione. Wszyscy mamy nadzieję, że po zakończeniu w/w remontów ruch na ul. Swojczyckiej nieco się upłynni i ul. Marca Polo nie będzie oczywistą alternatywą omijania korku. Jednocześnie proszę wziąć pod uwagę, że przez ostatni rok znacznie wzrosła liczba lokali na osiedlu (oddane budynki S10-S17), a kolejne czekają na odbiór. W związku z tym ruch "własny" obsługujący osiedle wzrasta i będzie wzrastał w kolejnych latach.6. Urząd Miasta również uczynił kroki długofalowe zmierzające do rozładowania ruchu w rejonie Swojczyc, poprzez planowaną do 2022 roku budowę linii tramwajowej obsługującej nasze osiedle.7. Ulica Marca Polo, dzięki Państwa aktywności w WBO otrzymuje właśnie nowe oświetlenie, zatem - mamy nadzieję - wzrośnie poziom bezpieczeństwa pieszych na odcinku od osiedla do mostu.8. Rozumiem rozgoryczenie dot. ruchu pod budynkami waterfront. Jednocześnie jednak uważam, że świadomy wybór mieszkania w budynku wzdłuż kanału i przy drodze ma zarówno zaletę reprezentacyjności obiektu, jak również minus ekspozycji na niekorzystne czynniki, takie jak ruch samochodowy, ruch pieszy, czy usytuowanie usług w parterze. Informacja o lokalizacji budynku wzdłuż głównego traktu obsługującego osiedle była dostępna podczas zakupu mieszkań, a więc każdy miał szansę zadać sobie pytanie, czy ważniejsza jest reprezentacyjność budynku i jego eksponowane położenie, czy spokojniejsza okolica w głębi osiedla, za to mniej okazałej.Jest to podobny dylemat jak mieszkanie w ścisłym centrum miasta - ceny i prestiż również wyższe, ale doskwiera hałas komunikacji i życia nocnego.9. Chciałbym podkreślić, że Zarząd WM Port Olimpia (jak przypuszczam wszystkie inne również) ma całkiem spory katalog zadań zarówno wynikających z ustawy jak i z opinii mieszkańców i w związku z tym zajmujemy się najpierw sprawami bezpośrednio nam podległymi, a dopiero później sprawami będącymi poza jurysdykcją Zarządu.Pozdrawiam serdecznie!
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Michael napisał:
Jeszcze jedno pytanie. Czy sprawa ograniczenia ruchu na Marca Polo jest czymś co jest w planach Zarządu, o co warto się postarać?. W godzinach szczytu jest już czasem tak gęsto, że czasem strach przejść bo jadący zupełnie nie zwalniają. Ponad bezpieczeństwem jeszcze hałas i smród spalin, robi się nie do zniesienia.
Dziękuję i pozdrawiam!

Pytanie do Zarządu.
Dzień dobry, Ponawiam pytanie do Zarządu. Czy uda się coś zrobić w tej sprawie? Zdjęć z budowy przybywa. Piękne są. Podobno jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów. Może w takim razie warto zrobić zdjęcie sznuru samochodów jadących Marca Polo. Sytuacja robi się następująca. Zamiast otwierać okno po przyjściu z pracy i się rozkoszować śpiewem ptaków to lepiej okien już wcale nie otwierać. Wózków z dziećmi też jakoś mnie jna "bulwarze". Ludzi biegających również i to nie jest wina tego, że zrobiło się zwyczajnie chłodniej. Iście "parkowa" atmosfera. A wracając do zdjęć z postępów prac na budowach, warto oprócz obserwowania jak to wszystko rośnie, zająć się również doraźnymi sprawami i powyżej przeze mnie opisana do takich należy. Swoją drogą zdziwią się mieszkańcy nowego bloku tuż przy kanale (a ceny mieszkań w owym są wysokie), jaką ciszę i spokój zastaną.
Proszę o reakcję w tej sprawie.
Dziękuję i pozdrawiam!        
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mr.M
[quote=Archicom :392253]
@adam Realizacja fragmentu ciągu pieszo-rowerowego łączącego Park Kolumba z ul. Magellana (oznaczonego w MPZP jako KDPR/9) będzie przez nas wykonywana. Wspominaliśmy o tym w poście z 16/06/2016 – przypominamy: „Ścieżka oczywiście powstanie, udało nam się podpisać umowę ze ZDiUM na realizację. Jesteśmy na etapie uzyskiwania niezbędnych zgód w odpowiednich urzędach. Szacujemy, że do końca roku teren zostanie zagospodarowany.”Czy wiemy coś więcej w powyższym temacie?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Michael napisał:

Jeszcze jedno pytanie. Czy sprawa ograniczenia ruchu na Marca Polo jest czymś co jest w planach Zarządu, o co warto się postarać?. W godzinach szczytu jest już czasem tak gęsto, że czasem strach przejść bo jadący zupełnie nie zwalniają. Ponad bezpieczeństwem jeszcze hałas i smród spalin, robi się nie do zniesienia.
Dziękuję i pozdrawiam!


Pytanie do Zarządu.
Czy udało się Państwu coś zrobić w tej sprawie a także w sprawie ograniczenia ruchu na Marca Polo?
Dziękuję i pozdrawiam.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
Dołączamy się do gratulacji - projekt #40 Czarna Woda uzyskał niemal 2000 Państwa głosów!
Poniżej zdjęcia z budowy 14/10/2016 

292315_1500x.jpg

292316_1500x.jpg

292317_1500x.jpg

292318_1500x.jpg

292319_1500x.jpg

292320_1500x.jpg

292321_1500x.jpg

292322_1500x.jpg

292323_1500x.jpg

292324_1500x.jpg

292325_1500x.jpg

292326_1500x.jpg

292327_1500x.jpg

292328_1500x.jpg

292329_1500x.jpg

292330_1500x.jpg

292331_1500x.jpg

292332_1500x.jpg

292333_1500x.jpg

292334_1500x.jpg

292335_1500x.jpg

292336_1500x.jpg

292337_1500x.jpg

292338_1500x.jpg

292339_1500x.jpg

292340_1500x.jpg

292341_1500x.jpg

292342_1500x.jpg

292343_1500x.jpg

292344_1500x.jpg

292345_1500x.jpg

292346_1500x.jpg

292347_1500x.jpg

292348_1500x.jpg

292349_1500x.jpg

292350_1500x.jpg

292351_1500x.jpg

292352_1500x.jpg

292353_1500x.jpg

292354_1500x.jpg

292355_1500x.jpg

292356_1500x.jpg

292357_1500x.jpg

292358_1500x.jpg

292359_1500x.jpg

292360_1500x.jpg

292361_1500x.jpg

292362_1500x.jpg

292363_1500x.jpg

292364_1500x.jpg

292365_1500x.jpg

292366_1500x.jpg

292367_1500x.jpg

292368_1500x.jpg

292369_1500x.jpg

292370_1500x.jpg

292371_1500x.jpg

292372_1500x.jpg

292373_1500x.jpg

292374_1500x.jpg

292375_1500x.jpg

292376_1500x.jpg

292377_1500x.jpg

292378_1500x.jpg

292379_1500x.jpg

292380_1500x.jpg

292381_1500x.jpg

292382_1500x.jpg

292383_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
Gratuluję wygranej :)

https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wbo2016/projekty-2016/projekt,id,40
0
Zaloguj aby dodać komentarz
vipktor

Archicom napisał:

@activeme Pragniemy zaznaczyć, że wszystkie nasze budynki spełniają wymogi przepisowe dotyczące dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dostęp do usług dla osób niepełnosprawnych zapewnia półpodest zlokalizowany w budynku S4. Wjazd na podest znajduje się od strony klatki schodowej. Doradcy Klienta proponują osobom niepełnosprawnym miejsca w garażach zlokalizowanych bezpośrednio pod budynkami ze względu na możliwość skorzystania z windy. Dodatkowo wydzielone miejsca dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane są na górnym poziomie w/w  garażu w pobliżu wejść do klatek schodowych. Choć normy wymagane przepisami dla tego typu obiektów zostały spełnione, to ma Pani rację, że dostęp do parkingu może być dla mam z wózkami utrudniony. Jesteśmy gotowi poprawić zastosowane rozwiązania i ułatwić rodzicom komunikację w tym miejscu. Sprawdzimy dostępne możliwości i wrócimy do Państwa z informacjami. @vipktor Czekamy na odpowiednie pozwolenia – szacujemy, że do końca listopada drzewo przy budynku S11 zostanie usunięte.

i rewelacja !
Wiedziałem ze można na państwa liczyć :)
Dziękuje i pozdrawiam.

0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
@activemePragniemy zaznaczyć, że wszystkie nasze budynki spełniają wymogi przepisowe dotyczące dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych.Dostęp do usług dla osób niepełnosprawnych zapewnia półpodest zlokalizowany w budynku S4. Wjazd na podest znajduje się od strony klatki schodowej.Doradcy Klienta proponują osobom niepełnosprawnym miejsca w garażach zlokalizowanych bezpośrednio pod budynkami ze względu na możliwość skorzystania z windy. Dodatkowo wydzielone miejsca dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane są na górnym poziomie w/w  garażu w pobliżu wejść do klatek schodowych. Choć normy wymagane przepisami dla tego typu obiektów zostały spełnione, to ma Pani rację, że dostęp do parkingu może być dla mam z wózkami utrudniony. Jesteśmy gotowi poprawić zastosowane rozwiązania i ułatwić rodzicom komunikację w tym miejscu. Sprawdzimy dostępne możliwości i wrócimy do Państwa z informacjami.@vipktorCzekamy na odpowiednie pozwolenia – szacujemy, że do końca listopada drzewo przy budynku S11 zostanie usunięte.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
R77
Będziecie mieli Państwo nową inwestycję medyczną na Waszym osiedlu - wybudowana zostanie nowa przychodnia Dr Węgłowskiej. Przychodnia będzie miała kubaturę 7695 m3 i powstanie na ulicy Kolumba, działka przy skrzyżowaniu z Cementową:
http://wyszukiwarka.gunb.gov.pl/wniosek/648bd87c-a539-4b08-9ad3-c5dacb6068cc/
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Jeszcze jedno pytanie. Czy sprawa ograniczenia ruchu na Marca Polo jest czymś co jest w planach Zarządu, o co warto się postarać?. W godzinach szczytu jest już czasem tak gęsto, że czasem strach przejść bo jadący zupełnie nie zwalniają. Ponad bezpieczeństwem jeszcze hałas i smród spalin, robi się nie do zniesienia.
Dziękuję i pozdrawiam!
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Michael napisał:

kletsch napisał:
@efendi, nie rozumiem skąd w Tobie taka agresja. Pisanie o kimś, że liże miskę olejową i zaiwania w korporacji nie prowadzi do rozwiązania problemu, tylko powiększa podziały między ludźmi. Osiedle społeczne to nie tylko budynki, zadbana zieleń i usługi dla mieszkańców, ale przede wszystkim dobre relacje międzyludzkie. Szanujmy więc to, na co mamy bezpośredni wpływ. Są przecież różne punkty widzenia, to jest powszechnie wiadome, po co więc deptać kogoś tylko dlatego, że coś jest dla niego ważne? Rozumiem zarówno wędkarzy, jak i mieszkańców. Niestety prośby kierowane w stronę wędkarzy spotykały się ze stanowczą odmową z ich strony. Tymczasem potrzebna jest współpraca. Niech łowią, to jest ich pasja. Ale niech robią to w kulturalny sposób. Wczoraj kilka godzin jeden samochód był zaparkowany już nie na chodniku, a na trawie... Chciałbym tylko podkreślić, że przygotowujemy razem z Zarządcą i innymi Wspólnotami (nie jest taka prosta koordynacja tego wszystkiego) pismo do ZDiUMu dot. organizacji ruchu na ul. Marca Polo, ponieważ problem zatrzymywania samochodów na chodniku/jezdni jest dużo bardziej nasilony na całej długości ul. Marca Polo niż tylko przy opisywanym skrzyżowaniu Polo/Kolumba.

Dzień dobry, Czy udało się coś zrobić w tej sprawie? Serdecznie pozdrawiam!
Dzień dobry,
Powtarzając pytanie ... czy udało się coś zrobić w tej sprawie?
Pozdrawiam!

0
Zaloguj aby dodać komentarz
vipktor
Pytanie do Archicomu:

Czy zamieszczone na zdjęciu drzewo (całe uschłe) nie stwarza zagrożenia dla życia i zdrowia ?
Czy Archicom zamierza wyciąć to drzewo czy przekazać wspólnocie i niech się inni martwią ?


291604_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
Martin napisał:

Witam,
Do 25 października można zgłaszać uwagi dot. planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Swojczyckiej, Miłoszyckiej i linii kolejowej (615).
http://bip.um.wroc.pl/artykul/132/23671/rejon-ulic-swojczyckiej-miloszyckiej-i-linii-kolejowej-615

Rejon ten zawiera ul. Chałupniczą, która w przyszłości będzie łącznikiem z osiedlem i spowoduje generowanie ogromnego ruchu w Olimpii Port w godzinach porannych i  popołudniowych. Jazda przez Olimpię Port będzie doskonałym sposobem dla ruchu tranzytowego na ominięcie 1.5km korka na ul. Swojczyckiej (poprzez wybrzeże(Marco Polo) i planowany "ryneczek", który stanie się mało atrakcyjny z powody wzmożonego ruchu):

Zachęcam mieszkańców (samodzielnie lub poprzez Zarządcę Nieruchomości) do zgłaszania swoich pomysłów: ograniczenie ruchu ciężarowego, ograniczenie ruchu tylko dla mieszkańców, zakończenie drogi Chałupniczej na przejeździe kolejowym lub po prostu przedstawić problem z prośbą o wzięcie go pod uwagę przez Biuro Rozwoju Wrocławia.

Wzór wniosku znajduje się na stronie: http://bip.um.wroc.pl/artykuly/132/przystapienia (można nie wyrażać zgody na publikowanie danych osobowych).

Im więcej nas, tym większa skuteczność w obronie Osiedla przez wielkim korkiem :)




291124_1500x.jpg


pokaż cały post


Witam,Również zachęcam do wypełnienia tego wniosku. Najlepiej byłoby zakazać wjazdu "nie mieszkańcom" (bądź "nie odwiedzającym") osiedla. Pozdrawiam!

0
Zaloguj aby dodać komentarz
activeme
Osiedle społeczne i przyjazne? Raczej żart... Niby wszystko pięknie ale dzisiejsze wymagania i normy to takie projektowanie budynków aby można było się do nich swobodnie dostać z wózkiem dziecięcym lub wózkiem dla osób niepełnosprawnych. Niestety Archicom wszędzie promująć osiedle jako społeczne i przyjazne zapomniał po PODSTAWOWEJ dzisiaj funkcjonalności: - zero szans na wjazd do garażu podziemnego koło s14 wózkiem z dzieckiem (nie ma nawet podjazdu dla wózków, które budowało się już w PRL). Jak masz na tyle siły bo jesteś facetem i namęczysz się, żeby ten wózek jakoś znieść to czeka Cie kolejna niespodzianka... przestrzeni przed drzwiami do garażu jest tak mało, że jak stoi przed nimi wózek to je skutecznie blokuje i nie ma się jak/gdzie ruszyć, żeby przesunąć wózek i te drzwi otworzyć. Ciekawe jak ma się tam dostać osoba niepełnosprawna. Kolejna niespodzianka...Żabka... tam również wstępu nie ma bo są tylko strome schody... oto współczesna myśl Archicomu w projektowaniu przyjaznego osiedla społecznego. MEDAL dla projektantów !
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
Zapraszamy Państwa na spektakl w ramach ESK!

291126_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Martin
Witam,
Do 25 października można zgłaszać uwagi dot. planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Swojczyckiej, Miłoszyckiej i linii kolejowej (615).
http://bip.um.wroc.pl/artykul/132/23671/rejon-ulic-swojczyckiej-miloszyckiej-i-linii-kolejowej-615

Rejon ten zawiera ul. Chałupniczą, która w przyszłości będzie łącznikiem z osiedlem i spowoduje generowanie ogromnego ruchu w Olimpii Port w godzinach porannych i  popołudniowych. Jazda przez Olimpię Port będzie doskonałym sposobem dla ruchu tranzytowego na ominięcie 1.5km korka na ul. Swojczyckiej (poprzez wybrzeże(Marco Polo) i planowany "ryneczek", który stanie się mało atrakcyjny z powody wzmożonego ruchu):

Zachęcam mieszkańców (samodzielnie lub poprzez Zarządcę Nieruchomości) do zgłaszania swoich pomysłów: ograniczenie ruchu ciężarowego, ograniczenie ruchu tylko dla mieszkańców, zakończenie drogi Chałupniczej na przejeździe kolejowym lub po prostu przedstawić problem z prośbą o wzięcie go pod uwagę przez Biuro Rozwoju Wrocławia.

Wzór wniosku znajduje się na stronie: http://bip.um.wroc.pl/artykuly/132/przystapienia (można nie wyrażać zgody na publikowanie danych osobowych).

Im więcej nas, tym większa skuteczność w obronie Osiedla przez wielkim korkiem :)




291124_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
13x52
kletsch napisał:

@efendi, nie rozumiem skąd w Tobie taka agresja. Pisanie o kimś, że liże miskę olejową i zaiwania w korporacji nie prowadzi do rozwiązania problemu, tylko powiększa podziały między ludźmi. Osiedle społeczne to nie tylko budynki, zadbana zieleń i usługi dla mieszkańców, ale przede wszystkim dobre relacje międzyludzkie. Szanujmy więc to, na co mamy bezpośredni wpływ. Są przecież różne punkty widzenia, to jest powszechnie wiadome, po co więc deptać kogoś tylko dlatego, że coś jest dla niego ważne? Rozumiem zarówno wędkarzy, jak i mieszkańców. Niestety prośby kierowane w stronę wędkarzy spotykały się ze stanowczą odmową z ich strony. Tymczasem potrzebna jest współpraca. Niech łowią, to jest ich pasja. Ale niech robią to w kulturalny sposób. Wczoraj kilka godzin jeden samochód był zaparkowany już nie na chodniku, a na trawie... Chciałbym tylko podkreślić, że przygotowujemy razem z Zarządcą i innymi Wspólnotami (nie jest taka prosta koordynacja tego wszystkiego) pismo do ZDiUMu dot. organizacji ruchu na ul. Marca Polo, ponieważ problem zatrzymywania samochodów na chodniku/jezdni jest dużo bardziej nasilony na całej długości ul. Marca Polo niż tylko przy opisywanym skrzyżowaniu Polo/Kolumba.


Dzień dobry,Czy udało się coś zrobić w tej sprawie? Serdecznie pozdrawiam!
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTE:
SOBOTA8/10/201611:00-15:00
Rezerwując mieszkanie w trakcie na dniach otwartych można zyskać do 20 000zł rabatu!Więcej informacji u Doradcy Klienta obecnego na inwestycji:
MICHAŁ BILSKI 661 990 083GRZEGORZ POKORSKI 661 990 264RENATA BRASZKIEWICZ-WALCZAK 661 990 994
więcej:http://www.archicom.pl/inwestycje-mieszkaniowe/landing-page-5/dni-otwarte-inwestycji


Zdjęcia z 28/09/2016

290003_1500x.jpg

290004_1500x.jpg

290005_1500x.jpg

290006_1500x.jpg

290007_1500x.jpg

290008_1500x.jpg

290009_1500x.jpg

290010_1500x.jpg

290011_1500x.jpg

290012_1500x.jpg

290013_1500x.jpg

290014_1500x.jpg

290015_1500x.jpg

290016_1500x.jpg

290017_1500x.jpg

290018_1500x.jpg

290019_1500x.jpg

290020_1500x.jpg

290021_1500x.jpg

290022_1500x.jpg

290023_1500x.jpg

290024_1500x.jpg

290025_1500x.jpg

290026_1500x.jpg

290027_1500x.jpg

290028_1500x.jpg

290029_1500x.jpg

290030_1500x.jpg

290031_1500x.jpg

290032_1500x.jpg

290033_1500x.jpg

290034_1500x.jpg

290035_1500x.jpg

290036_1500x.jpg

290037_1500x.jpg

290040_1500x.jpg

290042_1500x.jpg

290045_1500x.jpg

290047_1500x.jpg

290049_1500x.jpg

290052_1500x.jpg

290054_1500x.jpg

290056_1500x.jpg

290058_1500x.jpg

290059_1500x.jpg

290060_1500x.jpg

290061_1500x.jpg

290062_1500x.jpg

290063_1500x.jpg

290064_1500x.jpg

290065_1500x.jpg

290066_1500x.jpg

290067_1500x.jpg

290068_1500x.jpg

290069_1500x.jpg

290070_1500x.jpg

290071_1500x.jpg

290072_1500x.jpg

290073_1500x.jpg

290074_1500x.jpg

290075_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
vipktor
A jeśli szukasz drzwi wewnętrznych lub paneli w dobrej cenie to polecam:
                      
                   
 
Salon  REMOSUL. Płońskiego 2954-002 WrocławTel. 71-349-56-01
kom. 535-000-472


Ja się nie zawiodłem.

0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA