REKLAMA
Napisz komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
yogi
Mysle, że problem nie tkwi w nachyleniu , bo nie jest taki stromy ten zjazd, ale w tym ,że przy klatkach opływowych jest dół i kiedy auto kołami wjeżdża w niego to przód zahacza o posadzkę. To co pokazałeś na zdjęciu to dobre rozwiązanie tymczasowe , bo na dłuższą metę tego nie widze. Poza tym nie wszyscy będą potrafili trafić na takie najazdy. Wiem o tym bo prowadze warsztat i  ludzie mają problemy z wjechaniem prosto na najazdy do podnośnika , który mam w warsztacie. Myśle , że trzeba albo skuć część posadzki albo nadlać tak , żeby nie było tego nieszczęsnego dołu, którego w innych wjazdach do garaży Olimpii Port nie ma.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
a_k_o
yogi napisał:
...Druga to wjazd do garażu . Wjeżdżając do
niego zachaczam przodem. Wjeżdżałem tam szejścioma autami i w
każdym było to samo. Oto lista aut : Vw golf, Skoda Octavia ,
Hyundai i30, 2 x Ford focus oraz Opel Astra. Auta dosyć popularne,
nie tunigowane , zawsze puste max z 1 osobą na pokładzie. Ostatnie
auto należało do wysłannika Archikomu , który miał sprawdzić wjazd
do garażu. Owy Pan przyjechał , przy wjezdzaniu zahaczył ,
wyjeżdżając zahaczył 2 raz. Kazał wjechac mi, ja również zahaczyłem
w jedną i drugą strone. Po czym stwierdził ,że wszystko jest ok, a
ja za szybko wjeżdżam....

A sprawdzałeś na własna rękę jakie jest nachylenie tego wjazdu? Jeśli nie to nic prostszego. Nie wymaga to żadnych skomplikowanych urządzeń, wystarczy metrowa poziomica i zwykła linijka. Jeśli wjazd jest zgodny z projektem a projekt z przepisami to teoretycznie nie możesz się do niczego przyczepić. Z tego co widzę to "pochylnia" jest niezadaszona więc wg prawa budowlanego nie może mieć więcej niż 15% nachylenia. Jeśli ma więcej to jest niezgodna z obowiązującymi przepisami co jest podstawą do roszczeń. 15% to na wjazd do garażu naprawdę niewiele - w garażach dla samochodów indywidualnych dopuszcza się 25%. W S14 wg projektu wjazd miał być trójstopniowy 15% - 20% - 15%. Jak jest w rzeczywistości to nie wiem bo nie mierzyłem. Wjeżdżałem tam już 3 rożnymi samochodami, z czego jeden naprawdę ma bardzo niskie zawieszenie, i nigdy jeszcze nie zahaczyłem zderzakiem. Jeśli wjazd okaże się przepisowy a problem rzeczywiście będzie dotyczył większości samochodów to można go rozwiązać w taki sposób:

282673_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
yogi
Witam . Kupiłem mieszkanie w budynku S11 . W Archikomie wszystkie
osoby były bardzo miłe, kierownik budowy sam do mnie dzwonił i
pytał czy wszystko jest ok. Idylla się skończyła po odbiorze
mieszkania. Od tego czasu do kierownika budowy dodzwonić mi się nie
udało. Niestety nie wszystkie usterki udało mi zauważyć od razu.
Krzywe ściany jestem w stanie przeboleć, to że licznik wody mam w
domu a nie na klatce tak jak nas zapewniano przed zakupem też, inne
rozmieszczenie kaloryferów niż na planie który dostałem również ,
fakt ,że musiałem dokupić komórkę lokatorską bo znalazła się akurat
pomiędzy moim miejscami parkingowymi (już po rezerwacji mieszkania
i miejsc).
 Nie jestem w stanie zaakceptować tego , że od co
najmniej 2 miesięcy zgłaszam gdzie tylko się da 2 usterki , których
archikom nie chce usunąć. Do kierownika budowy nie da się dodzwonić
, dział reklamacji odbiera 1 na 10 telefonów. Podany przez ludzi
telefon do kontaktu również nie odpowiada. Jedna z usterek jest
niewielka chodzi o poprawienie elewacji w części wspolnej na klatce
schodowej.Wedle zapenienień mialo być zrobione do końca sierpnia,
dziś jest 29 także zakładam , że przez najbliższe dwa dni nie
zostanie to zrobione. Druga to wjazd do garażu . Wjeżdżając do
niego zachaczam przodem. Wjeżdżałem tam szejścioma autami i w
każdym było to samo. Oto lista aut : Vw golf, Skoda Octavia ,
Hyundai i30, 2 x Ford focus oraz Opel Astra. Auta dosyć popularne,
nie tunigowane , zawsze puste max z 1 osobą na pokładzie. Ostatnie
auto należało do wysłannika Archikomu , który miał sprawdzić wjazd
do garażu. Owy Pan przyjechał , przy wjezdzaniu zahaczył ,
wyjeżdżając zahaczył 2 raz. Kazał wjechac mi, ja również zahaczyłem
w jedną i drugą strone. Po czym stwierdził ,że wszystko jest ok, a
ja za szybko wjeżdżam. Moje auto ma zniszczony zderzak i finał ta
sprawa znajdzie prawdopodobnie w sądzie .Na owym osiedlu kupiliśmy
2 mieszkania , mieliśmy zamiar kupować jeszcze dwa , ale po tym co
zobaczyłem jak traktowany jest klient po zakupie odpusze napewno tę
inwetycje. Pisze to ku przestrodze tym z Państwa , którzy mają
odbiór przed sobą. Po podpisaniu tego dokumentu nie da się już nic
załatwić. Ja już od 2 miesięcy pisze, dzwonie , proszę. W umowie
nie było napisane , że do garażu trzeba wjeżdżać 1km/h, w asyscie
osoby która będzie patrzeć na przód auta, auto musi być nie
załadowane i siedzieć w nim 1 osoba. Dzisiaj pojechałem tam nagrać
filmik . Oceńcie Państwo sami czy chcielibyście mieć taki wjazd i
czy racje mam ja czy Archikom. Oto link:  https://www.youtube.com/watch?v=Czj83wfMbX8  Na nagraniu jest
zarówno wjazd , jak i wyjazd (proszę włączyć dzwięk).
0
Zaloguj aby dodać komentarz
pirosz
Witam,
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wsparciem, w tym także prawnym przy zakupie i odbiorze mieszkania od Archicom, w szczególności na osiedlu Olimpia Port proszę o kontakt pod adresem piotr.szkulik@gmail.com lub nr tel 606 200 512. W moim wypadku kilka ingerencji pozwoliło zaoszczędzić ok 6 tyś. zł.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
adam
Witam!Drogi Archicomie, 1. Na kiedy planowany jest start budowy galerii handlowej Olimpia Park? 2. Czy znane są już jakieś szczegóły inwestycji, aktualne wizualizacje, PZT? 3. Na jakim etapie znajduje się w tej chwili inwestycja?4. Jakie działki wejdą w zakres inwestycji? 5. Czy razem z budową tej galerii planowana jest budowa ciągów pieszorowerowych, oznaczonych w MPZP jako KDPR/9, 10, 11 i KDPR/13? 6.Czy w związku z tą inwestycją planowana jest rewitalizacja terenów zielonych oznaczonych w planie symbolem ZP/4?Pozdrawiam serdecznie!
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
@a_k_o
podtrzymujemy nasze deklaracje. Wspomniany etap w sąsiedztwie
ryneczku jeszcze nie pojawił się w sprzedaży. Podobnie jak w
przypadku boisk – chcemy, aby informacja o zakresie prac na tym
terenie została Państwu przekazana wraz z terminami ich realizacji.
Prosimy o cierpliwość, w odpowiednim momencie pojawią się
wizualizacje i detale, których Pan oczekuje. Tworzenie wizualizacji
to proces, który niestety jest czasochłonny i obiecujemy nad tym
popracować w przyszłości. 

Pańskie obawy dotyczące widoków za oknem powinien rozwiać Miejscowy
Plan Zagospodarowania Przestrzennego, który linkowaliśmy w
poprzednim poście. MPZP jest dostępny online na stronach miasta, a
także na naszym www od pierwszych etapów osiedla. Część informacji
dotycząca planów zagospodarowania terenu jest zawarta na planie
sytuacyjnym (dostępny online) oraz w projekcie
architektoniczno-budowlanym (do wglądu na życzenie klienta).

Zakup mieszkania na osiedlu wieloetapowym realizowanym przez
jednego dewelopera daje Państwu pewność, że wizja osiedla nie
ulegnie zmianie. Realizacja inwestycji, której rozwój zaplanowany
jest na wiele lat ulega – siłą rzeczy – drobnym korektom. Wpływ
mają na to m.in. sytuacja rynkowa, trendy sprzedażowe czy
zmieniające się przepisy. Główne założenia i funkcje, jak marina,
boiska czy ryneczek zostaną zrealizowane. Niezmiennie przyświeca
nam, aby Olimpia Port była spójnym projektem z kompleksowym
zagospodarowaniem terenu o charakterze społecznym.





bpl1141 
Pragniemy również przypomnieć, że Olimpia Port charakteryzuje się
ponadnormatywnymi przestrzeniami pomiędzy budynkami, a ładne widoki
za oknami – na zieleń i rzekę – to wyróżniki tego osiedla, o które
dbamy już na etapie projektu. Doświetlenie mieszkań oraz
intensywność zabudowy określają przepisy i normy, których
przestrzegamy. O rozwoju osiedla informujemy Państwa tuż po
ostatecznym zatwierdzeniu naszych planów i wprowadzaniu nowych
etapów do sprzedaży. Decyzje te podejmujemy w zgodzie są z
obowiązującym MPZP i jego zapisami. Pragniemy zapewnić, że robimy
wszystko, aby dotrzymywać obietnic złożonych Klientom.



@klient123
Przepraszamy za tak długi okres oczekiwania, temat umknął w morzu
postów. Do końca września zostaną wykonane prace naprawcze.
Dziękujemy za czujność i wytrwałość. Przepraszamy za usterkę.



Zdjęcia z budowy 10/08








280413_1500x.jpg





280414_1500x.jpg





280415_1500x.jpg





280416_1500x.jpg





280417_1500x.jpg





280418_1500x.jpg





280419_1500x.jpg





280420_1500x.jpg





280421_1500x.jpg





280422_1500x.jpg





280423_1500x.jpg





280424_1500x.jpg





280425_1500x.jpg





280426_1500x.jpg





280427_1500x.jpg





280428_1500x.jpg





280429_1500x.jpg





280430_1500x.jpg





280431_1500x.jpg





280432_1500x.jpg





280433_1500x.jpg





280434_1500x.jpg





280435_1500x.jpg





280436_1500x.jpg





280437_1500x.jpg





280438_1500x.jpg





280439_1500x.jpg





280440_1500x.jpg





280441_1500x.jpg





280442_1500x.jpg





280443_1500x.jpg





280444_1500x.jpg





280445_1500x.jpg





280446_1500x.jpg





280447_1500x.jpg





280448_1500x.jpg





280449_1500x.jpg





280450_1500x.jpg





280451_1500x.jpg





280452_1500x.jpg





280453_1500x.jpg





280454_1500x.jpg





280455_1500x.jpg





280456_1500x.jpg





280457_1500x.jpg





280458_1500x.jpg





280459_1500x.jpg





280460_1500x.jpg





280461_1500x.jpg





280462_1500x.jpg





280463_1500x.jpg





280464_1500x.jpg





280465_1500x.jpg





280466_1500x.jpg





280467_1500x.jpg





280468_1500x.jpg





280469_1500x.jpg





280470_1500x.jpg





280471_1500x.jpg





280472_1500x.jpg





280473_1500x.jpg





280474_1500x.jpg





280475_1500x.jpg





280476_1500x.jpg





280477_1500x.jpg





280478_1500x.jpg





280479_1500x.jpg





280480_1500x.jpg





280481_1500x.jpg





280482_1500x.jpg





280483_1500x.jpg





280484_1500x.jpg





280485_1500x.jpg





280486_1500x.jpg





280487_1500x.jpg





280488_1500x.jpg





280489_1500x.jpg





280490_1500x.jpg





280491_1500x.jpg





280492_1500x.jpg





280493_1500x.jpg





280494_1500x.jpg





280495_1500x.jpg





280496_1500x.jpg





280497_1500x.jpg





280498_1500x.jpg





280499_1500x.jpg





280500_1500x.jpg





280501_1500x.jpg





280502_1500x.jpg





280503_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
jolly
Angus007 napisał:


Dziękuję za odpowiedź. Wydaje mi się, że
masz rację pisząc, iż jeśli planują oddanie galerii w I kwartale
2018 to powinni już zaczynać budowę. 

Osiedle jest świetne,
jednak zakup mieszkania to droga inwestycja, a wychodzi na to, że
przydałoby się też drugie auto w rodzinie ze względu na małą ilość
sklepów i (z tego co się zorientowałem) ilość autobusów
:(





Prawda co do auta. Nie wyobrażam sobie tu życia bez niego.
Inni mogą wmawiać że pętla tak niedaleko, że dla zdrowia się
przejść można, ale dopóki jest lato i ładnie to tak można sobie
chodzić, ale jak przychodzi jesień zima i trzeba iść rozwaloną
drogą, kierowcy oczywiście nie zawsze zwracają uwagę na to czy
ochlapią pieszego czy też nie. W zimie można nieźle wyrźnąć na
lodzie i nie jest już tak kolorowo. Ogólnie jak masz autko to źle
się nie żyje. Raz w tygodniu większe zakupy w Koronie lub gdzieś w
mieście, a po mniejsze rzeczy można do żabki, czy szybko kupić
wracając z pracy. Oczywiście dużo tu zależy od Twoich życiowych
potrzeb. Bardzo liczę że niedługo zaczną budować już tę galerię
handlową. Można narzekać że kolejny moloch, ale nam to naprawdę
ułatwi życie.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Angus007
[quote=aikon :390265] Cała
nadzieja w tym centrum handlowym. Teoretycznie planowany termin
powstania to I kwartał 2018, ale jak na razie nic na tym terenie
się nie dzieje, nic nie ogrodzone, drzew nie wycinają.

Dziękuję za odpowiedź. Wydaje mi się, że masz rację pisząc, iż jeśli planują oddanie galerii w I kwartale 2018 to powinni już zaczynać budowę. Osiedle jest świetne, jednak zakup mieszkania to droga inwestycja, a wychodzi na to, że przydałoby się też drugie auto w rodzinie ze względu na małą ilość sklepów i (z tego co się zorientowałem) ilość autobusów :(
0
Zaloguj aby dodać komentarz
aikon
@Angus007: na
razie rzeczywiście jest kiepsko pod tym względem... Żabka często
ratuje życie, ale w praktyce po byle pierdołę trzeba dymać na
rowerze na Biskupin do Biedronki, albo w samochód i do Korony. Cała
nadzieja w tym centrum handlowym. Teoretycznie planowany termin
powstania to I kwartał 2018, ale jak na razie nic na tym terenie
się nie dzieje, nic nie ogrodzone, drzew nie wycinają.

Korkami się nie martw - korek jest na Wojnowie i Strachocinie, jak
my się włączamy do ruchu tuż przed mostem, to na Mickiewicza już
korka nie ma w ogóle (do Grunwaldu jedzie się 6-7 minut). Z
powrotem jak się jedzie około 16 to rzeczywiście parę minut można
postać przed mostem, ale to mykasz zaraz w prawo w Marco Polo i
jesteś w domu. Jak by ją jeszcze kiedyś wyremontowali, żeby nie trzeba było po kostce jeździć, to byłoby już  w ogóle super (może jak więcej ludzi zamieszka na osiedlu to jakieś partnerstwo prywatno-publiczne by się z miastem zawiązało i by droga powstała przy współudziale mieszkańców?). Tak więc, wcale nie jest źle - jak dla mnie to jest
nawet rewelacyjnie pod względem dojazdu i komunikacji.

0
Zaloguj aby dodać komentarz
Angus007
R77 napisał:


Olimpia Park - tak ma się nazywać nowa wrocławska galeria handlowa,
która powstanie przy ul. Swojczyckiej (między stacją Orlen, a
przejazdem kolejowym, przy skrzyżowaniu z ul. Magellana). Na
budowany obok osiedlach Olimpia Port i Nowy Port na przestrzeni 10
lat ma zamieszkać nawet 35 tys. ludzi, to głównie dla nich będzie
przeznaczone centrum. Skorzystają z niego też mieszkańcy Swojczyc,
Strachocina i Wojnowa oraz Wielkiej Wyspy.






Czytaj więcej:
http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/strachocin-kowale-wojnow/a/na-swojczycach-powstanie-galeria-handlowa-wizualizacje,10016298/


Witam,
czy Mieszkańcy lub Deweloper wiedzą coś bliżej na temat budowy galerii? Interesuje mnie zakup mieszkania na Olimpii Port, jednak (oprócz korków) przeraża mnie brak sklepów w pobliżu. Najbliższe większe sklepy to (z tego co się orientuję) Biedronki na  Wojnowie lub Biskupinie. Osiedlowa Żabka ok, ale w razie pilnej potrzeby, a CH Korona  to zatłoczony moloch. 
0
Zaloguj aby dodać komentarz
klient123
Do ARCHICOMU:
Szanowni Państwo,
jakiś już czas temu, a dokładnie w grudniu 2015 pisałem w sprawie kostki położonej na drodze dojazdowej do budynków S8 i S9 (od strony śmietników), że kostka rusza się w każdą stronę, że są duże szpary, że szczeliny między kostkami nie zostały wypełnione piachem. Obiecaliście Państwo, że przyjrzycie się sprawie. I tak minęło już wiele miesięcy i nic. Stan tej drogi jest można powiedzieć tragiczny, jest coraz gorzej. Wystarczy przejśc się tamtędy - czuć pod nogami ze wszystko się rusza, nie mówiąc już o jeździe rowerem, czy samochodem. Nie mówiąc już o tym, że wygląda to fatalnie. To, jak ta droga została wykonana, to jest porażka...Dlaczego nikt się tym nie chce zająć?! Przecież położenie tej kostki kosztowało pewnie masę pieniędzy i co chcecie Państwo pozwolic, aby została ona zniszczona doszczętnie i zeby za rok czy dwa trzeba było wymieniać tą kostkę na nową?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
bpl1141
a_k_o napisał:




efendi napisał:



potrzebny Wam ten ryneczek jak świni
cekiny :D Dajcie sobie spokój z ryneczkami i kościółkami. Osiedle
tak czy inaczej wygląda dobrze na tle obecnych we Wrocławiu bo nie
jest to jeden blok dostawiony do niczego tylko cała mała nowa
dzielnica. Jak się nie podoba to sprzedać budę i na Kozanów
:)





Nie chodzi mi konkretnie ani o "ryneczek" ani o kościółek. Chciałem
tylko zwrócić uwagę na deklaracje dewelopera bez pokrycia. Osoba
kupująca mieszkanie ma prawo wymagać wizualizacji "na poziomie". Te
Archicom-u nie dość, że nieaktualizowane od dawna to jak już są to
takie ze trzeba je z lupą oglądać. Jak 2 lata temu kupowałem
mieszkanie to nie mogłem doprosić o porządna wizualizacje mojego
budynku i jego otoczenia. Ciągle słyszałem, że już są na
wykończeniu i lada chwila będą gotowe. W miedzy czasie kupiłem
mieszkanie a budowa ruszyła. Wizualizacje (w słabej rozdzielczości)
pojawiły się jak już 2/3 mieszkań w budynku była sprzedana.
Kupujący mieszkanie raczej chciałby wiedzieć co będzie miał za
oknami. W przypadku np mieszkań w budynkach S20, M9 i M10 jest to
aktualnie wielka niewiadoma bo dostępne wizualizacje sprytnie to
ukrywają.

 Ale przecież dokładnie o to chodzi, to jest przemyślana taktyka :-). Nabywca  ma się skusić na mieszkanie  - dopiero jak się sprzeda 90% mieszkań Archicom zaprezentuje wizualizacje następnego etapu i nieoczekiwanym zbiegiem okoliczności będą to bloki usytuowane 15 metrów obok, zabierające przestrzeń i światło. Tylko w tym momencie nikt się już nie wycofa.     
0
Zaloguj aby dodać komentarz
a_k_o

efendi napisał:


potrzebny Wam ten ryneczek jak świni cekiny :D Dajcie sobie spokój
z ryneczkami i kościółkami. Osiedle tak czy inaczej wygląda dobrze
na tle obecnych we Wrocławiu bo nie jest to jeden blok dostawiony
do niczego tylko cała mała nowa dzielnica. Jak się nie podoba to
sprzedać budę i na Kozanów :)


Nie chodzi mi konkretnie ani o "ryneczek" ani o kościółek. Chciałem tylko zwrócić uwagę na deklaracje dewelopera bez pokrycia. Osoba kupująca mieszkanie ma prawo wymagać wizualizacji "na poziomie". Te Archicom-u nie dość, że nieaktualizowane od dawna to jak już są to takie ze trzeba je z lupą oglądać. Jak 2 lata temu kupowałem mieszkanie to nie mogłem doprosić o porządna wizualizacje mojego budynku i jego otoczenia. Ciągle słyszałem, że już są na wykończeniu i lada chwila będą gotowe. W miedzy czasie kupiłem mieszkanie a budowa ruszyła. Wizualizacje (w słabej rozdzielczości) pojawiły się jak już 2/3 mieszkań w budynku była sprzedana. Kupujący mieszkanie raczej chciałby wiedzieć co będzie miał za oknami. W przypadku np mieszkań w budynkach S20, M9 i M10 jest to aktualnie wielka niewiadoma bo dostępne wizualizacje sprytnie to ukrywają.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
efendi

a_k_o napisał:

Archicom napisał:



Ostatecznym kształtem tego terenu i jego wyposażeniem podzielimy
się z Państwem na oficjalnych wizualizacjach w momencie
wprowadzenia odpowiedniego etapu do oferty.







To samo pisaliście Państwo o "ryneczku" nad kanałem. Budynki w jego
sąsiedztwie już są w ofercie od dawna a do tej pory nie
doczekaliśmy się żadnej wizualizacji tego terenu. Nawet na planie
sytuacyjnym jest w tym miejscu "biała plama".


potrzebny Wam ten ryneczek jak świni cekiny :D Dajcie sobie spokój z ryneczkami i kościółkami. Osiedle tak czy inaczej wygląda dobrze na tle obecnych we Wrocławiu bo nie jest to jeden blok dostawiony do niczego tylko cała mała nowa dzielnica. Jak się nie podoba to sprzedać budę i na Kozanów :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
a_k_o
Archicom napisał:

Ostatecznym kształtem tego
terenu i jego wyposażeniem podzielimy się z Państwem na oficjalnych
wizualizacjach w momencie wprowadzenia odpowiedniego etapu do
oferty.



To samo pisaliście Państwo o "ryneczku" nad kanałem. Budynki w jego sąsiedztwie już są w ofercie od dawna a do tej pory nie doczekaliśmy się żadnej wizualizacji tego terenu. Nawet na planie sytuacyjnym jest w tym miejscu "biała plama".
0
Zaloguj aby dodać komentarz
aikon

Martin napisał:

Witam,

Mam pytanie do aktualnych i przyszłych mieszkańców: z planów
miejscowych i aktualnie realizowanych prac wynika, że w niedługim
czasie zostaną połączone ze sobą drogi Marca Polo i Chałupnicza.
Oznacza to, że, wraz z aktualnie realizowaną inwestycją (rondo
Chałupnicza/Swojczycka), droga przez osiedle Olimpia Port będzie
atrakcyjnym tranzytem dla "wielkiego korka" na Swojczycach na
odcinku od Mostów Chrobrego do ronda (ok. 1.5km). Czy temat był
podnoszony przez mieszkańców? Czy ktoś wnosił jakieś uwagi do
dewelopera albo Wydziały Inż Miejskiej ? Istnieją metody
"zniechęcania" ruchu tranzytowego, jak np. progi zwalniające,
światła drogowe, przewężenia jezdni, etc.



Może połóż się na drodze, to na pewno poskutkuje.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.


Oczywiście przepraszamy, jeżeli nasz komentarz choćby w najmniejszym
stopniu zabrzmiał bezczelnie. Zapewniamy, że komfort i zadowolenie mieszkańców
naszych inwestycji jest dla nas sprawą niezwykle istotną. Niedociągnięcia, o
których piszesz zostały zgłoszone budowie i będą poprawione. @kletsh nasza
odpowiedź dotyczyła pytania @ Spinka1987 „Dlaczego
wejście nie jest zrobione w takiej elewacji jak cały budynek. Zobowiązaliśmy
się w umowach z Państwem do wykonywania budynków i ich otoczenia zgodnie z
projektem, którego znajomość deklarujecie Państwo w umowach deweloperskich.
Stosowanie elementów prefabrykowanych to decyzja, która pozwala m.in. usprawnić
proces budowy, ale ma ona również wpływ na kształtowanie się cen metra
kwadratowego. Realizacja wejść do budynków „w takiej elewacji jak cały budynek”
generowałaby dodatkowe, nieuzasadnione w tym segmencie cenowym koszty i stałaby
w sprzeczności w stosunku do zapisów umowy. Aby uniknąć nieporozumień pozostaje
nam jedynie gorąco zachęcać do zapoznawania się z projektem
architektoniczno-budowlanym, który udostępniamy na Państwa życzenie w siedzibie
firmy .


 

@peperos

1.      
Nie wycofujemy się z realizacji mariny. Olimpia
Port to osiedle wieloetapowe z realizacją rozpisaną na lata. Ostateczny kształt
mariny zostanie przedstawiony na oficjalnych wizualizacjach w momencie
wprowadzenia odpowiedniego etapu osiedla do oferty. Jesteśmy przekonani, że
efekt końcowy spotka się z Państwa aprobatą, prosimy jednocześnie o
cierpliwość.

2.      
Miasto planuje remont ul. Magellana. Archicom niezwłocznie
przekazał niezbędną dokumentację do ZDIUMu, obecnie czekamy na ogłoszenie przez
miasto przetargu. Liczymy, że nastąpi to jak najszybciej – podobnie jak Państwu
i nam zależy na szybkim oddaniu tego odcinka drogowego.

3.      
Remont ul. Chałupniczej w stronę Nowego Portu jest
w planach. Obecnie trwają rozmowy z firmą INKOM dotyczące terminów i wyboru
wykonawcy tego odcinka. O wynikach negocjacji będziemy dzielić się z Państwem
po ich zakończeniu.

 

4.     
Archicom częściowo zagospodarował Park Kolumba
leżący na działce miejskiej w czasie budowy pierwszych budynków na osiedlu.
Chcieliśmy stworzyć przestrzeń, w której mieszkańcy będą mogli odpoczywać i
integrować się. Prace objęły m.in. porządkowanie terenu, wytyczenie alejek i
dodatkowe nasadzenia. Przygotowaliśmy również kompleksowy projekt
zagospodarowania terenu, który przekazaliśmy Zarządowi Zieleni Miejskiej. Po
zrealizowaniu ustaleń zawartych w porozumieniu z miastem teren został
przekazany. Park Kolumba pozostawał i pozostaje w zarządzie ZZM i to w ich
rękach spoczywa decyzja o terminie realizacji dalszego zagospodarowania  tej przestrzeni. Park był i zawsze będzie
ważnym punktem na osiedlu, dlatego reagowaliśmy na wszelkie inicjatywy mające
na celu jego rozwój.  Jeżeli wyrażacie
Państwo chęć wyposażenia Parku w ławki i kosze na śmieci  zachęcamy Państwa do rozpoczęcia rozmów z
Zarządem Zieleni Miejskiej. Oczywiście chętnie wesprzemy Państwa w wyborze
mebli miejskich czy ich lokalizacji na terenie parku. Liczymy, że tak jak w
przypadku Państwa wniosku w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, w
którym mieliśmy sposobność pomóc, i ta inicjatywa zostanie zakończona sukcesem.
Pamiętajmy też, że same ławki, a nawet sugerowany przez Pana konieczny przy
nich kosz, nie wystarczą - gdyż na wywiezienie tych śmieci trzeba podpisać
stosowna umowę i za nią zapłacić. Pozostaje też pytanie, kto będzie
właścicielem małej architektury i będzie odpowiadał za jej konserwacje i
wymianę z upływem czasu lub dewastację. Nawet jeżeli chcieliby Państwo
wyposażyć Park z budżetu istniejących w sąsiedztwie wspólnot – również wymaga
to porozumienia z ZZM. W przypadku takiej inicjatywy również deklarujemy swój
udział w tym przedsięwzięciu. We
wrześniu na Olimpii Port będą już 4 wspólnoty mieszkaniowe, gdyby każda z nich
zdecydowała się zakupić zestaw złożony z 2 ławek i kosza, to razem z udziałem
Archicomu – dysponowaliby Państwo 10 nowymi siedziskami. Takie ławki każdy fundator
mógłby np. oznaczyć symbolem lub cytatem z ulubionej książki. Liczymy, że
wspólnie z Państwem uda się wymyślić atrakcyjną formę tego
"znakowania", pozostajemy otwarci na pomysły i chętni do współpracy.
Jesteśmy przekonani, że dotychczasowe doświadczenia pozwolą Państwu zrealizować
założony cel.


 

5.      
Place rekreacyjne do gry w piłkę zostaną
zrealizowane wraz z zakończeniem się budowy budynków M przylegających tego
terenu. Przewidujemy, że nastąpi to w 2017r.

6.      
Na terenie, o którym mowa nie powstaną budynki –
gwarantuje to Państwu nieprzekraczalna linia zabudowy naniesiona na terenie
oznaczonym sygnaturą MW-U 4 na MPZP Swojczyce Południe:  http://gis.um.wroc.pl/imap/?locale=pl&gui=classic&sessionID=316060

Ostatecznym kształtem tego terenu i jego
wyposażeniem podzielimy się z Państwem na oficjalnych wizualizacjach w momencie
wprowadzenia odpowiedniego etapu do oferty.

0
Zaloguj aby dodać komentarz
Martin
Witam,
Mam pytanie do aktualnych i przyszłych mieszkańców: z planów miejscowych i aktualnie realizowanych prac wynika, że w niedługim czasie zostaną połączone ze sobą drogi Marca Polo i Chałupnicza. Oznacza to, że, wraz z aktualnie realizowaną inwestycją (rondo Chałupnicza/Swojczycka), droga przez osiedle Olimpia Port będzie atrakcyjnym tranzytem dla "wielkiego korka" na Swojczycach na odcinku od Mostów Chrobrego do ronda (ok. 1.5km). Czy temat był podnoszony przez mieszkańców? Czy ktoś wnosił jakieś uwagi do dewelopera albo Wydziały Inż Miejskiej ? Istnieją metody "zniechęcania" ruchu tranzytowego, jak np. progi zwalniające, światła drogowe, przewężenia jezdni, etc.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tomasz Matejuk
Nowy artykuł dotyczący [Wrocław] Osiedle "Olimpia Port" [Wrocław] Olimpia Port daje przykład, jak integrować mieszkańców
0
Zaloguj aby dodać komentarz
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tomasz Matejuk
Piknik rodzinny "Zdrowe sąsiedztwo" - 29 lipca 2016 roku





275226_1500x.jpg





275227_1500x.jpg





275228_1500x.jpg





275229_1500x.jpg





275230_1500x.jpg





275231_1500x.jpg





275232_1500x.jpg





275233_1500x.jpg





275234_1500x.jpg





275235_1500x.jpg





275236_1500x.jpg





275237_1500x.jpg





275238_1500x.jpg





275239_1500x.jpg





275240_1500x.jpg





275241_1500x.jpg





275242_1500x.jpg





275243_1500x.jpg





275244_1500x.jpg





275245_1500x.jpg





275246_1500x.jpg





275247_1500x.jpg





275248_1500x.jpg





275249_1500x.jpg





275250_1500x.jpg





275251_1500x.jpg





275252_1500x.jpg





275253_1500x.jpg





275254_1500x.jpg





275255_1500x.jpg





275256_1500x.jpg





275257_1500x.jpg





275258_1500x.jpg





275259_1500x.jpg





275260_1500x.jpg





275261_1500x.jpg





275262_1500x.jpg





275263_1500x.jpg





275264_1500x.jpg





275265_1500x.jpg





275266_1500x.jpg





275267_1500x.jpg





275268_1500x.jpg





275269_1500x.jpg





275270_1500x.jpg





275271_1500x.jpg





275272_1500x.jpg





275273_1500x.jpg





275274_1500x.jpg





275275_1500x.jpg





275276_1500x.jpg





275277_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
Nowy artykuł dotyczący [Wrocław] Osiedle "Olimpia Port" [Wrocław] Zobacz, jak idzie budowa Olimpii Port
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tomasz Matejuk
Nowy artykuł dotyczący [Wrocław] Osiedle "Olimpia Port" [Wrocław] Świetna zabawa na pikniku rodzinnym w Olimpii Port
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Spinka1987
[quote=kletsch :388549]
@Archicom, ten komentarz o prefabrykowanej płycie jest wyjątkowo
bezczelny. Tłumaczenie, że tak było w projekcie niczego nie
wyjaśnia. Odwrotnie wręcz, reżim wykonania prefabrykatów jest
zazwyczaj stosunkowo wysoki, dużo wyższy niż elementów wykonywanych
na mokro na budowie. Wasz komentarz oznacza, że planowane było
brzydko, tymczasem planowane było ładnie!
Problem leży w tym, że element został nieestetcznie odlany,
zamocowany, a jego spoiny zalepione niedbale. Jestem bardzo niemile
zaskoczony tak zuchwałą odpowiedzią.
Czekam na komentarz i odwołanie tych słów.
Dokładnie... projekt projektem....ale ogólny wygląd pozostawia wiele do życzenia. Wejście do klatki wygląda o wiele gorzej niż wjazd do garażu... jak można to tak zostawić i powiedzieć, ze taki był projekt?? Archicomie?? Czy po oddaniu mieszkań macie już wszystko gdzieś?? Ogólnie chęci mieliście dobre ale jak zwykle coś wyszło nie tak i estetyka pozostawia wiele do życzenia ale umywacie od tego ręce bo taki był projekt??
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kletsch
@Archicom, ten komentarz o prefabrykowanej płycie jest wyjątkowo bezczelny. Tłumaczenie, że tak było w projekcie niczego nie wyjaśnia. Odwrotnie wręcz, reżim wykonania prefabrykatów jest zazwyczaj stosunkowo wysoki, dużo wyższy niż elementów wykonywanych na mokro na budowie. Wasz komentarz oznacza, że planowane było brzydko, tymczasem planowane było ładnie!Problem leży w tym, że element został nieestetcznie odlany, zamocowany, a jego spoiny zalepione niedbale. Jestem bardzo niemile zaskoczony tak zuchwałą odpowiedzią.Czekam na komentarz i odwołanie tych słów.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Archicom S.A.
@Spinka1987 element, o którym piszesz został wykonany z elementów prefabrykowanych i jest to zgodne z projektem architektoniczno-budowlanym. Możliwość zapoznania się z projektem to prawo, z którego możecie Państwo skorzystać przed podjęciem decyzji o zakupie mieszkania. O możliwości wglądu do tego dokumentu informujemy również w umowie deweloperskiej.

Załączamy poniżej zdjęcia z budowy z 28/07/2016


274757_1500x.jpg

274758_1500x.jpg

274759_1500x.jpg

274760_1500x.jpg

274761_1500x.jpg

274762_1500x.jpg

274763_1500x.jpg

274764_1500x.jpg

274765_1500x.jpg

274766_1500x.jpg

274767_1500x.jpg

274768_1500x.jpg

274769_1500x.jpg

274770_1500x.jpg

274771_1500x.jpg

274772_1500x.jpg

274773_1500x.jpg

274774_1500x.jpg

274775_1500x.jpg

274776_1500x.jpg

274777_1500x.jpg

274778_1500x.jpg

274779_1500x.jpg

274780_1500x.jpg

274781_1500x.jpg

274782_1500x.jpg

274783_1500x.jpg

274784_1500x.jpg

274785_1500x.jpg

274786_1500x.jpg

274787_1500x.jpg

274788_1500x.jpg

274789_1500x.jpg

274790_1500x.jpg

274791_1500x.jpg

274792_1500x.jpg

274793_1500x.jpg

274794_1500x.jpg

274795_1500x.jpg

274796_1500x.jpg

274797_1500x.jpg

274798_1500x.jpg

274799_1500x.jpg

274800_1500x.jpg

274801_1500x.jpg

274802_1500x.jpg

274803_1500x.jpg

274804_1500x.jpg

274805_1500x.jpg

274806_1500x.jpg

274807_1500x.jpg

274808_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
a_k_o

Spinka1987 napisał:

Po raz kolejny proszę Archicom o odpowiedź, co z wejściem do klatki
nr 29 w budynku S14, będziecie coś z tym robić, czy pozostawicie w
takim stanie jak na przedstawionych wyżej przeze mnie zdjęciach?


Czepiasz się. Przecież to piękny beton architektoniczny ;)
Niektórzy płacą majątek żeby mieć takie ściany w salonie lub w sypialni a my mamy takie cudo w gratisie :)


274753_1500x.jpg

274754_1500x.jpg

274755_1500x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Spinka1987
Po raz kolejny proszę Archicom o odpowiedź, co z wejściem do klatki nr 29 w budynku S14, będziecie coś z tym robić, czy pozostawicie w takim stanie jak na przedstawionych wyżej przeze mnie zdjęciach?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
Doskonałe ujęcia Kuba! Dzięki za zdjęcia :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA