REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Park Centralnyinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Centralny
Gdynia, Aleja Piłsudskiego 18B
Fabryka Mercedes-Benz Vansinwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Mercedes-Benz Vans
Jawor, Daimlera 5
Enklawa Zwierzyniecinwestycja
Pokaż inwestycję
Enklawa Zwierzyniec
Kraków, Pylna 26
DK74 obwodnica Dzwoliinwestycja
Pokaż inwestycję
DK74 obwodnica Dzwoli
Dzwola
[Lublin] Przedłużenie al. Solidarnościinwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Przedłużenie al. Solidarności
Lublin, Sławinek
Zaciszny Ołtaszyninwestycja
Pokaż inwestycję
Zaciszny Ołtaszyn
Wrocław, Krzyki, Grota-Roweckiego 211
Potokowa Apartamentyinwestycja
Pokaż inwestycję
Potokowa Apartamenty
Wrocław, Fabryczna, Potokowa 39
Osiedle Wieniawainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Wieniawa
Warszawa, Ursus, Leszczyńskiego
Passa Forestinwestycja
Pokaż inwestycję
Passa Forest
Gdańsk, Kokoszki, Stężycka
Kamienica, ul. Wschodnia 45inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica, ul. Wschodnia 45
Łódź, Śródmieście, Wschodnia 45
Zakład recyklingu baterii litowo-jonowychinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład recyklingu baterii litowo-jonowych
Zawiercie, Podmiejska 128
Obwodnica Srockainwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Srocka
Srock
Węzeł komunikacyjny Bronowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Węzeł komunikacyjny Bronowice
Kraków, Bronowicka
Ciechocinekinwestycja
Pokaż inwestycję
Ciechocinek
Ciechocinek, Mickiewicza 41B
Rakoczego 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Rakoczego 17
Gdańsk, Rakoczego 17
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
Największy w Europie producent pianki poliuretanowej The Vita Group zajmie 8 000 mkw. w Panattoni Park Żaryartykuł
Pokaż artykuł
Największy w Europie producent pianki poliuretanowej The Vita Group zajmie 8 000 mkw. w Panattoni Park Żary
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych, finalizuje kolejną szytą na miarę realizację w województwie lubuskim. The Vita Group – największy w Europie dostawca i producent pianki poliuretanowej – już w drugim kwartale 2023 r. skorzysta z 8 000 mkw. w formule BTS (built-to-suit), w ramach Panattoni Park Żary.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsce
W ostatnich tygodniach, miesiącach słyszymy o coraz częstszych masowych zwolnieniach w Polsce. Dotyczą one nie tylko polskich, ale i dużych, zagranicznych firm, które albo redukują ilość pracowników w Polsce lub wręcz zamykają całe fabryki, przenosząc produkcję do innych krajów. Jak wskazują analitycy z Polskiego Instytutu Ekonomicznego, dane nie potwierdzają medialnych doniesień o rzekomej bardzo dużej skali masowych zwolnień w naszym kraju.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA