REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Węzeł obok stadionu na Pilczycach ma być gotów na mecz z Włochamiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Węzeł obok stadionu na Pilczycach ma być gotów na mecz z Włochami
Robotnicy walczą o to, by węzeł tramwajowo-kolejowy obok stadionu na Pilczycach był gotowy na mecz P...
Kraków: W Nowej Hucie trwa budowa Panattoni City Logistics Kraków I [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: W Nowej Hucie trwa budowa Panattoni City Logistics Kraków I [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJA]
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, buduje w stolicy Małopolski park magaz...
Wrocław: PKP sprzedaje tereny tuż przy Dworcu Głównymartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: PKP sprzedaje tereny tuż przy Dworcu Głównym
Kolejarze właśnie ogłosili przetarg na sprzedaż nieruchomości przy ulicy Małachowskiego, nieopodal D...
[śląskie] Będą wspólnie utrzymywać DTŚ-kę. Umowę podpisały cztery miastaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Będą wspólnie utrzymywać DTŚ-kę. Umowę podpisały cztery miasta
W siedzibie Górnośląskiego Związku Metropolitalnego prezydenci czterech miast: Chorzowa, Świętochłow...
Rewitalizacja terenu przy dworcu PKP w Twardogórzeinwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja terenu przy dworcu PKP w Twardogórze
Twardogóra
Zmodernizowana zostanie trasa łącząca Wrocław z Lubinem (fragmenty dróg krajowych nr 36 i 94)artykuł
Pokaż artykuł
Zmodernizowana zostanie trasa łącząca Wrocław z Lubinem (fragmenty dróg krajowych nr 36 i 94)
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała w piątek 31 marca umowę na prace przygotowawcze dla przebudowy ok. 60 km dróg krajowych nr 94 i 36 pomiędzy Wrocławiem i Lubinem. Celem planowanej inwestycji jest zwiększenie przepustowości drogi łączącej ośrodki o dużym znaczeniu gospodarczym i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego.  
[Wrocław] Kolejarze szukają kupca na Dworzec Nadodrze. Co z pociągami?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kolejarze szukają kupca na Dworzec Nadodrze. Co z pociągami?
Spółka Przewozy Regionalne ogłosiła przetarg na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego kompleksu Dwo...
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdnyartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Tunel pod Dworcem Głównym ponownie nieprzejezdny
Z powodu trwających od miesiąca prac przy modernizacji monitoringu w tunelu tramwajowym pod Dworcem...
Wrocław: Nowy biurowiec przy Dworcu Głównym ma dorównać wysokością Silver Tower [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Nowy biurowiec przy Dworcu Głównym ma dorównać wysokością Silver Tower [WIZUALIZACJE]
WRI Investment wylicytował nieruchomość przy ulicy Małachowskiego należącą do Poczty Polskiej. Planu...
Ważny weekend dla wrocławskiego MPK. Po TAT jeżdżą już tramwaje, a na linii K – elektryczne autobusyartykuł
Pokaż artykuł
Ważny weekend dla wrocławskiego MPK. Po TAT jeżdżą już tramwaje, a na linii K – elektryczne autobusy
Uruchomienie trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór, a także rozpoczęcie kursów na linii K przez pierwszy wrocławski elektrobus - to kluczowe, z punktu widzenia komunikacji miejskiej, wydarzenia pierwszego weekendu września. Ale to nie wszystko, bo ruszyły kolejne etapy remontów torowisk, w życie wszedł też nowy rozkład jazdy.
[śląskie] Otwarcie obwodnicy Bielska-Białej już w sobotęartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Otwarcie obwodnicy Bielska-Białej już w sobotę
W sobotę zostanie oddana do ruchu północno-wschodnia obwodnica Bielska-Białej. Obwodnica należy do n...
Zabytkowy dworzec kolejowy w Szklarskiej Porębie oddany do użytkuartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Szklarskiej Porębie oddany do użytku
W środę 24 marca został otwarty dla podróżnych dworzec kolejowy w Szklarskiej Porębie Górnej. Renowa...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA