REKLAMA
Znaleziono 1410 wyników
[dolnośląskie] Koleje Dolnośląskie z kolejnym rekordemartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Koleje Dolnośląskie z kolejnym rekordem
Zaledwie 31 minut potrzebował pociąg Kolei Dolnośląskich na pokonanie trasy Legnica – Wrocław Główny...
Mokronos Górny: PKP PLK szukają wykonawcy przystanku kolejowegoartykuł
Pokaż artykuł
Mokronos Górny: PKP PLK szukają wykonawcy przystanku kolejowego
Mieszkańcy będą mogli korzystać z pociągów linii kolejowej nr 274 od przyszłego roku. Przystanek pow...
Budimex rozpoczął budowę Wschodniej Obwodnicy Oleśnicyartykuł
Pokaż artykuł
Budimex rozpoczął budowę Wschodniej Obwodnicy Oleśnicy
29 października generalny wykonawca Wschodniej Obwodnicy Oleśnicy - firma Budimex S.A. z Warszawy pr...
W Krakowie powstaje estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje estakada Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobież...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
We Wrocławiu trwa remont zabytkowego mostu Zwierzynieckiego [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu trwa remont zabytkowego mostu Zwierzynieckiego [FILM + ZDJĘCIA]
Trwają prace remontowe i konserwatorskie na zabytkowym moście Zwierzynieckim we Wrocławiu. Renowacja obejmie oczyszczenie, konserwację oraz zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych i kamiennych.
Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Develia rusza ze sprzedażą Oliwska Vita w Warszawie [WIZUALIZACJE]
Develia wprowadziła do sprzedaży inwestycję Oliwska Vita na warszawskim Targówku. W ramach projektu powstaną łącznie 124 komfortowe mieszkania o funkcjonalnych rozkładach. Wszystkie lokale posiadają przestronne balkony, komfortowe tarasy lub prywatne ogródki.
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap pracartykuł
Pokaż artykuł
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap prac
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap prac. Od poniedziałku, 27 marca, najnowsze tramwaje Hyundai – obsługujące linię numer 4 – będą pokonywały fragment trasy na Bródnie bez prądu z sieci.
S61 Via Baltica przejezdna na całej długościartykuł
Pokaż artykuł
S61 Via Baltica przejezdna na całej długości
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) udostępniła kierowcom jedną jezdnię obwodnicy Łomży. W ten sposób cała droga ekspresowa S61 jest przejezdna, a z centrum miasta wyprowadzony został uciążliwy tranzyt. Obwodnica Łomży w standardzie dwujezdniowej „eski” będzie gotowa w III kwartale przyszłego roku.
Wybrano wariant inwestorski linii kolejowej CPK – Płock – Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wariant inwestorski linii kolejowej CPK – Płock – Włocławek
Pełnomocnik rządu ds. CPK zatwierdził wybór wariantu W41 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowych nr 5 i 50 na odcinku węzeł CPK – Płock – Włocławek. Przeprowadzona analiza wielokryterialna wykazała, iż wariant W41 uzyskał najwyższą ocenę oraz charakteryzuje się najmniejszą liczbą nieruchomości zabudowanych niezbędnych do pozyskania w celu realizacji inwestycji. Odcinek ten będzie ważnym elementem linii CMK Północ, a także transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T.
Znacząco zwiększą się możliwości przejazdów koleją między Poznaniem a Piłą [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Znacząco zwiększą się możliwości przejazdów koleją między Poznaniem a Piłą [WIZUALIZACJE]
PKP PLK S.A. toruje dwutorową jazdę między Poznaniem a Piłą – w Obornikach, na ważnym odcinku trasy kolejowej, wybuduje drugi tor i dodatkową „nitkę” mostu na Warcie. W efekcie zwiększy się długość dwutorowego odcinka aż o blisko 10%, co przełoży się na dogodniejsze podróże regionalne i dalekobieżne. Właśnie podpisano umowę na realizację inwestycji za ok. 100 mln zł (netto) z KPO. Ma się zakończyć w II poł. 2026 r.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Kolejny etap budowy kolejowej trasy do lotniska Katowice Airport [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny etap budowy kolejowej trasy do lotniska Katowice Airport [ZDJĘCIA]
W listopadzie front robót na linii Tarnowskie Góry – Pyrzowice – Zawiercie przechodzi na odcinek Siewierz – Zawiercie. Na nowej stacji Pyrzowice Lotnisko są nowe perony i konstrukcje przejścia podziemnego. Wykonawca pracuje od Tarnowskich Gór do Siewierza. Inwestycja za ponad 660 mln zł zapewni dojazd koleją do lotniska Katowice Airport. Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest współfinansowany z funduszy UE.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
REKLAMA