REKLAMA
Znaleziono 7649 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Trwa budowa nowej szkoły podstawowej na osiedlu Złocień w Krakowie. Pomieści około 600 uczniów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowej szkoły podstawowej na osiedlu Złocień w Krakowie. Pomieści około 600 uczniów [ZDJĘCIA]
W Krakowie trwa budowa nowej szkoły podstawowej. Inwestycja realizowana jest przy ul. Agatowej na osiedlu Złocień. Placówka szkolna powstaje na działce o powierzchni niemal pół hektara. Pomieścić ma około 600 uczniów.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Osiedle "Na Smolnej"
Poznań, Nowe Miasto
[Wrocław] Osiedle "Złoty Zakątek"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Złoty Zakątek"
Wrocław, Fabryczna
Multipark Gdańsk inwestycja
Pokaż inwestycję
Multipark Gdańsk
Gdańsk, Szczęsliwa
Stacja KDP Brzezinyinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja KDP Brzeziny
Brzeziny, Kościuszki 23
Kraków w czołówce polskich miast przyciągających inwestorów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków w czołówce polskich miast przyciągających inwestorów [RAPORT]
Drugie pod względem wielkości miasto Polski uznawane jest za atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu. W najnowszej edycji raportu Antal i Cushman & Wakefield – BEAS średnia ocena Krakowa pod względem wszystkich czynników wpływających na decyzje inwestycyjne firm wyniosła 7,6/10. W porównaniu z poprzednią edycją badania z 2021 roku wynik ten wzrósł aż o 1,1 punktu. Na korzystną ocenę wpływają zaawansowana sieć jednostek naukowo-badawczych oraz związani z nimi świetnie wykształceni absolwenci, dobrze przygotowana i rozwijana infrastruktura, a także druga po Warszawie największa baza nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Nowy rozkład jazdy PKP Intercity na sezon 2024/2025 dla woj. mazowieckiegoartykuł
Pokaż artykuł
Nowy rozkład jazdy PKP Intercity na sezon 2024/2025 dla woj. mazowieckiego
Więcej codziennych połączeń z Warszawy do największych miast w Polsce, rekordowe czasy przejazdu oraz nowe połączenia w relacjach krajowych. Popularne pociągi Pendolino pojadą w nowej relacji – do i ze Szczecina przez Poznań do i z Warszawy. PKP Intercity przedstawia nowy rozkład jazdy na sezon 2024/2025, który wchodzi już 15 grudnia br.
[Polska] Jones Lang LaSalle z 27% udziałem w rynku najmu powierzchni biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jones Lang LaSalle z 27% udziałem w rynku najmu powierzchni biurowych w Polsce
Firma wynajęła w I półroczu 112 000 mkw. biur, co daje jej pozycję lidera wśród firm świadczących us...
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Największe debiuty na pierwotnym rynku mieszkaniowym – II kw. 2015 r.
Od kilkunastu miesięcy obserwujemy duże ożywienie na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Deweloperzy...
[Polska] Silny popyt w Warszawie: od początku roku do końca III kw. wynajęto ponad pół miliona metrów kwadratowych powierzchni biurowejartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Silny popyt w Warszawie: od początku roku do końca III kw. wynajęto ponad pół miliona metrów kwadratowych powierzchni biurowej
Stabilny popyt oraz znaczący wolumen przyszłej podaży na głównych rynkach biurowych. Poznań przekr...
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Krakówartykuł
Pokaż artykuł
OTCF – właściciel marki 4F wprowadził się do kompleksu biurowego The Park Kraków
Właściciel marki 4F – firma OTCF S.A. w styczniu br. wprowadziła się do najnowszego biurowca B1 w krakowskim projekcie realizowanym przez White Star Real Estate i Cain International – The Park Kraków. Tym samym spółka skonsolidowała swoje dotychczasowe biura w Krakowie i Wieliczce i oficjalnie przeniosła główną siedzibę na ulicę Saską 25C w Krakowie. Właściciel największej polskiej marki sportowej objął w sumie ponad 8,2 tys. mkw. powierzchni, zajmując 4 spośród 6 pięter dostępnych w budynku. Za aranżację wnętrz nowego biura OTCF odpowiadała pracownia Trzop Architekci.
REKLAMA