REKLAMA
Znaleziono 4379 wyników
PALISADA.PL producent ogrodzeńfirma
Pokaż firmę
PALISADA.PL producent ogrodzeń
Radwanice, Grafitowa 1a
[Kraków] Pasaż 13inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Pasaż 13
Kraków, Śródmieście, Rynek Główny 13
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z rekordowym wynikiemartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z rekordowym wynikiem
2016 to drugi najlepszy rok w historii polskiego rynku transakcji inwestycyjnych w segmencie nieruch...
Ventus Apollo Business&Livinginwestycja
Pokaż inwestycję
Ventus Apollo Business&Living
Kielce, Aleja IX Wieków Kielc 4A
Krakowska Galeria Bronowice z trzema nowymi markamiartykuł
Pokaż artykuł
Krakowska Galeria Bronowice z trzema nowymi markami
Do grona najemców krakowskiej Galerii Bronowice dołączyły trzy kolejne marki. Etuilo, Ochnik i Toto Hair Company zajęły w obiekcie łącznie ponad 400 mkw. powierzchni. Zarządcą i inwestorem galerii jest Nhood Services Poland.
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiło się czterech nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiło się czterech nowych najemców
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiły się aż cztery nowe marki. Wzbogacona została oferta modowa centrum dzięki salonowi Lee Cooper i gastronomiczna poprzez otwarcie Knajpki Czuszki. Pojawiło się również Kodano z szerokim wyborem oprawek, szkieł i możliwością zrobienia na miejscu badań okulistycznych. Do najemców dołączyło także Aquael ZOO oferujące dużą gamę produktów dla zwierząt.
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej
W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Centrum Handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zm...
[Gdynia] Nowa Riviera nad polskim morzemartykuł
Pokaż artykuł
[Gdynia] Nowa Riviera nad polskim morzem
Rozpoczęta w październiku 2011 roku rozbudowa Centrum Handlowego Riviera w Gdyni dobiegła końca. Wsp...
WPBM "MÓJ DOM" S.A.firma
Pokaż firmę
WPBM "MÓJ DOM" S.A.
Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4
Powierzchnia handlowa oferowana w ramach rozbudowy Galerii Emka w Koszalinie została w 100 proc. wynajęta artykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa oferowana w ramach rozbudowy Galerii Emka w Koszalinie została w 100 proc. wynajęta
Powierzchnia handlowa oferowana w ramach rozbudowy Galerii Emka w Koszalinie została w 100 proc. wynajęta sieciowym markom. Otwarcie całego kompleksu zaplanowano na marzec 2023 roku. Inwestorem i właścicielem kompleksu jest firma LCP Properties.
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołominartykuł
Pokaż artykuł
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołomin
Do grona nowych najemców Galerii Wołomin pod Warszawą dołączył Estilo Butik. Wkrótce swój salon otworzy również marka Greenpoint. Na klientów centrum czekają najnowsze, jesienne stylizacje i wysokiej jakości odzież oraz galanteria.
[Warszawa] Galeria Młociny w Warszawie otwartaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Młociny w Warszawie otwarta
23 maja to długo wyczekiwana data otwarcia kolejnego obiektu handlowego w Warszawie. Tym razem inwes...
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rosnący potencjał warszawskiego rynku nieruchomości handlowych
Warszawa, 21 Listopad 2011 – Jones Lang LaSalle podsumował najważniejsze trendy na warszawskim ryku...
[Polska] Katharsis Development sprzedał pięć parków handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Katharsis Development sprzedał pięć parków handlowych
Polski deweloper, Katharsis Development, sprzedał portfel pięciu parków handlowych znanych pod wspól...
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]
Według ostatnich danych firmy doradczej Savills rynek sektora handlowego w Polsce odnotował solidny wzrost w porównaniu do innych krajów w Europie. Łączny wolumen transakcji inwestycyjnych w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku wyniósł niemal 2,5 mld euro, co oznacza wzrost o 51% rok do roku i przewyższa całkowite wyniki z 2023 roku o ponad 20%. Około ¼ zainwestowanych środków trafiła do sektora handlowego.
[Polska] Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsce
W pierwszym półroczu 2016 r. rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wzrósł do ponad 13,5 m...
[Wrocław] Potencjał handlowy Galerii Złota Podkowa doceniony przez Biedronkę!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Potencjał handlowy Galerii Złota Podkowa doceniony przez Biedronkę!
Już niebawem na 800 m² Biedronka otworzy swój market dyskontowy, oferujący bogaty asortyment, w tym...
REKLAMA