REKLAMA
Znaleziono 2446 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
Złota 2
Piotrków Trybunalski, Złota 2
Stalowa Form 43.45inwestycja
Pokaż inwestycję
Stalowa Form 43.45
Warszawa, Stalowa 43/45
Wiczlińskie Zaciszeinwestycja
Pokaż inwestycję
Wiczlińskie Zacisze
Gdynia, Billewiczówny
Zachodnia Wesołainwestycja
Pokaż inwestycję
Zachodnia Wesoła
Warszawa, Zachodnia 2/4/6/8
Miasteczko Julianówinwestycja
Pokaż inwestycję
Miasteczko Julianów
Piaseczno, Wólka Jeżewska, Urbanistów 12
Gotycka IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Gotycka II
Warszawa, Conrada
Cechowa 22inwestycja
Pokaż inwestycję
Cechowa 22
Reda, Cechowa 22
Nowa Rotmankainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Rotmanka
Gdańsk, Zaczarowana
Wrocław: Znamy szczegóły otwarcia pierwszej w Polsce drogerii znanej niemieckiej sieci DM-drogerieartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Znamy szczegóły otwarcia pierwszej w Polsce drogerii znanej niemieckiej sieci DM-drogerie
Dm drogerie, jedna z największych sieci drogerii w Europie, która powstała w 1973 roku w Niemczech, zadebiutuje 21 kwietnia w Polsce. Pierwszy sklep w naszym kraju zostanie otwarty we Wrocławiu. Wkrótce ma zostać uruchomiony także sklep internetowy.
Trwa budowa Smart Park Wąbrzeźnoartykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Smart Park Wąbrzeźno
W województwie kujawsko-pomorskim powstaje kolejny nowy park handlowy. Tym razem w ponad 13-tysiecznym Wąbrzeźnie trwa budowa Smart Parku. Obiekt powstanie przy skrzyżowaniu ulicy Okrężnej i Drogi Wojewódzkiej 548, pełniącej funkcję obwodnicy Wąbrzeźna. Powierzchnia najmu w kompleksie wyniesie ok. 10 000 mkw. GLA. Stopień komercjalizacji zbliża się do poziomu 100%. Za komercjalizację projektu odpowiada firma RG-Leasing.
Vendo Park w Łapach już otwarty [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Vendo Park w Łapach już otwarty [ZDJĘCIA]
Trei Real Estate Poland otworzył park handlowy w Łapach. To już trzydziesty szósty Vendo Park w Polsce i zarazem druga inwestycja dewelopera w województwie podlaskim. Na ponad 6 tys. mkw. znalazło się 10 sklepów, a wśród nich m.in. marka RTV/AGD, drogeria, sklepy sportowy i odzieżowy, piekarnia oraz popularne dyskonty.
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane marki
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego.
Centrum handlowe Nowe Czyżyny w Krakowie przyciąga nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Nowe Czyżyny w Krakowie przyciąga nowych najemców
Centrum handlowe Nowe Czyżyny przy ulicy Medweckiego 2 w Krakowie systematycznie rozwijają i umacniają swoją ofertę, poszerzając ją o doskonale znane i lubiane marki. Także ostatnie dni przynoszą kolejną nowość w asortymencie największego centrum handlowego z portfolio Newbridge. W krakowskim centrum handlowym otwarto salon jubilerski W.KRUK.
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączył ukraiński koncept modowy Kapsulaartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączył ukraiński koncept modowy Kapsula
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączyła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. W przestrzeni swojego pop-up store’u, który dla klientów Westfield Arkadia dostępny będzie do 1 października, Kapsula oferuje ubrania i dodatki. Większość kolekcji to edycje limitowane.
Jula otwiera nowy multimarket w Polsce. Tym razem w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Jula otwiera nowy multimarket w Polsce. Tym razem w Częstochowie
Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzy 22 września swój siedemnasty sklep w Polsce, w częstochowskim Aniołów Park przy ul. Drogowców. Sklep o powierzchni 1829 mkw. uzupełni ofertę tego nowo powstałego parku handlowego.
W Łodzi ruszyła rozbudowa centrum handlowego Nowa Górnaartykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi ruszyła rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna
Nowa Górna, jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, które przeszło niedawno gruntowną modernizację, czeka teraz rozbudowa. Prace zaplanowane na najbliższe pół roku właśnie wystartowały. W ich efekcie, w sąsiedztwie istniejącego obiektu, wyrośnie park handlowy.
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]
Jedynie 30 proc. Polaków wie, czym jest park handlowy. Najczęściej odwiedzają parki handlowe raz na kilka miesięcy (20 proc.). Niemal 1/5 Polaków w ogóle nie odwiedza tego typu obiektów – tak wynika z raportu “Zakupy w parkach handlowych 2024” przygotowanego przez Inquiry.
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklepartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklep
Marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowe jest na 20 stycznia.
W Szczecinie otwarto największy Vendo Park w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie otwarto największy Vendo Park w Polsce [ZDJĘCIA]
Vendo Park Szczecin jest już dostępny dla klientów. To największy park handlowy w portfolio Trei Real Estate Poland, a jednocześnie największy tego typu projekt zrealizowany w tym roku w Polsce. Dostarczył on na lokalny rynek łącznie około 24 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, na której swoje sklepy otworzy 21 marek reprezentujących różnorodny, charakterystyczny dla Vendo Parków mix najemców.
Polski gigant odzieżowy LPP zapowiada największy w historii plan rozbudowy potencjału artykuł
Pokaż artykuł
Polski gigant odzieżowy LPP zapowiada największy w historii plan rozbudowy potencjału
Gdańska spółka odzieżowa LPP planuje w tym roku otworzyć 1,5 tys. sklepów marki Sinsay, osiągnąć przychodu ze sprzedaży w wysokości 25-26 mld zł, a także szykuje wiele inwestycji w logistykę, czy aplikacje mobilne. Będzie też wchodzić ze swoimi markami na nowe rynki z siecią offline i online.
REKLAMA