[Warszawa] Warsaw Trade Tower wyznaczył trend w rebrandingu obiektów biurowych

[Warszawa] Warsaw Trade Tower wyznaczył trend w rebrandingu obiektów biurowych

konkretpr
REKLAMA
Warsaw Trade Tower (WTT) – ikona pionierskich rozwiązań wśród warszawskich biurowców po raz kolejny wyznacza trendy i zmienia się dla swoich najemców. Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień. Za wprowadzone zmiany odpowiada nieszablonowe podejście do rebrandingu, którego osią było employee well-being.
Rebranding Warsaw Trade Tower – najemca w centrum zainteresowaniaNieszablonowe podejście do najemcy i unikatowy na polskim rynku nieruchomości rebranding sprawiły, że Warsaw Trade Tower, jedna z najbardziej atrakcyjnych warszawskich lokalizacji biurowych zyskała nowe oblicze. Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT. Pozwoliło ono na analizę zastanej sytuacji, a dzięki temu na zrozumienie potrzeb klientów. W badaniu wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych – zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni. Kluczowe było pytanie: co zrobić, aby budynek wyróżnił się na tle okolicznych powierzchni biurowych? Wspólne zaangażowanie i otwartość na niestandardowe pomysły pozwoliły na stworzenie strategii będącej połączeniem bogatego know-how całego zespołu i potrzeb najemców, co zdecydowało o sukcesie podjętych działań.
– „Warsaw Trade Tower to wyjątkowa nieruchomość w naszym portfolio, symbol nieprzemijającej jakości i prestiżu. Ponadczasowa architektura, solidne wykonanie i atrakcyjna lokalizacja tworzą jeden z najciekawszych obiektów komercyjnych w sercu Warszawy. Przeprowadzony rebranding nie tylko podkreślił te atuty, lecz także stworzył zupełnie nową jakość przestrzeni biurowej. Efekt ten udało się nam uzyskać dzięki połączeniu standardowych działań rebrandingowych, polegających na przebudowie i odświeżeniu wnętrz oraz przygotowaniu nowej identyfikacji graficznej, z nieszablonowym podejściem, którego osią były employee well-being i zidentyfikowane przez nas rzeczywiste potrzeby najemców” – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w firmie HEITMAN.
Nowoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrzNajbardziej spektakularne zmiany dotyczą lobby otrzymało ono nowy wystrój i aranżację wnętrza. Przeszklona i pełna światła przestrzeń zyskała nowoczesne, a także estetyczne wykończenie. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element – fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni wykonawcy podczas odbywających się co dwa tygodnie koncertów, lecz także pracownicy najemców. 
W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiło się nowe udogodnienie – jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory. Zmieniło się też otoczenie budynku – stworzono platformę dla food-trucków, zaś z myślą o miłośnikach dwóch kółek przygotowano infrastrukturę rowerową. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.
Rebranding obejmował też zmianę charakteru niektórych pomieszczeń. Stworzono salę aktywności i relaksu dostępną dla wszystkich po uprzednim zarezerwowaniu, zaś na 35. piętrze utworzono przestrzeń konferencyjno-eventową. Na uwagę zasługuje również nowa identyfikacja wizualna i nowoczesny logotyp. Warto dodać, że najemcy mają do swojej dyspozycji takie usługi jak dwujęzyczne przedszkole, kantyna, piekarnia, kawiarnia, kiosk, pralnia chemiczna, biuro podróży, a także punkt nadawczy przesyłek kurierskich.
– „Dzięki otwartości i niestandardowemu myśleniu zespołu budynek przeszedł metamorfozę, która nie polegała tylko na odnowieniu lobby i stworzeniu nowych materiałów sprzedażowych, ale przede wszystkim na fundamentalnej zmianie w myśleniu o najemcy i o roli budynku w przestrzeni społecznej. Można powiedzieć, że budynek został stworzony od nowa. Tak jak wiele lat temu wyznaczał standardy nowoczesności, tak teraz wyznacza nowe standardy w tworzeniu przyjaznych miejsc pracy” – podsumowuje Michał Nowakowski, Prezes Zarządu Bueller & Frye, agencji brandingowej, która uczestniczyła w procesie rebrandingu.
Warsaw Trade Tower podnosi standardy oferowane najemcom oraz wdraża pionierskie i unikatowe na polskim rynku rozwiązania od początku swojego istnienia. Niedawno budynek został wyróżniony środowiskowym certyfikatem BREEAM dla istniejących budynków na poziomie Very Good. Rebranding to kolejny krok na drodze do stworzenia najatrakcyjniejszej przestrzeni biurowej w sercu Warszawy.
Tagi:

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Najnowsze artykuły

Wille Miejskie na Swojczycach – Działoszyńska od PROFIT Development
Wrocław to metropolia tętniąca życiem. Dobrzej jest jednak mieć tu swoje miejsce, w którym będzie mo...
W centrum Wrocławia powstaje 56-metrowy biurowiec MidPoint 71 [FILM + ZDJĘCIA]
W centrum Wrocławia, przy ulicy Powstańców Śląskich powstaje nowy biurowiec MidPoint 71. Budowa biur...
Kraków: Radni nie godzą się na podziemny tramwaj
Podczas środowej sesji rady miasta przestawiono radnym wyniki studium dla budowy szybkiego bezkolizy...
We Wrocławiu powstanie pierwsze osiedle na terenach PKP realizowane w ramach programu Mieszkanie Plus
Jak poinformował PFR Nieruchomości we Wrocławiu powstanie pierwsze osiedle w ramach rynkowej części...
ID Logistics uruchomiło magazyn w Zgorzelcu. Pracę w nim znajdzie ponad 700 osób
ID Logistics, specjalista w zakresie dedykowanych rozwiązań logistyki kontraktowej otworzył oficjaln...
Wrocław: Kolejna firma z branży IT wynajmuje powierzchnię biurową w Quorum
Największy projekt mixed-use na Dolnym Śląsku będzie nową siedzibą studia deweloperskiego z branży g...
Leroy Merlin otworzy swój market w Głogowie
Leroy Merlin otworzy w Głogowie swój pierwszy market. Będzie to już dziewiąty sklep tej francuskiej...
Grupa EMC wchodzi do Sky Tower we Wrocławiu
Wrocławski Sky Tower pozyskał nowego, dużego najemcę. Około 1200 mkw. powierzchni zajmie Grupa EMC,...
W Polsce jest już 12 milionów mkw. powierzchni biurowych
Dane za okres I-III kw. 2021 r. wskazują na aktywne zainteresowanie najemców powierzchniami biurowym...
Warta wprowadziła się do nowej siedziby w biurowcu Warsaw UNIT [ZDJĘCIA]
Firma ubezpieczeniowa Warta zakończyła właśnie przeprowadzkę do nowej siedziby w Warszawie. War...