[Warszawa] Warsaw Trade Tower wyznaczył trend w rebrandingu obiektów biurowych

konkretpr
Warsaw Trade Tower (WTT) – ikona pionierskich rozwiązań wśród warszawskich biurowców po raz kolejny wyznacza trendy i zmienia się dla swoich najemców. Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień. Za wprowadzone zmiany odpowiada nieszablonowe podejście do rebrandingu, którego osią było employee well-being.
Rebranding Warsaw Trade Tower – najemca w centrum zainteresowaniaNieszablonowe podejście do najemcy i unikatowy na polskim rynku nieruchomości rebranding sprawiły, że Warsaw Trade Tower, jedna z najbardziej atrakcyjnych warszawskich lokalizacji biurowych zyskała nowe oblicze. Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT. Pozwoliło ono na analizę zastanej sytuacji, a dzięki temu na zrozumienie potrzeb klientów. W badaniu wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych – zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni. Kluczowe było pytanie: co zrobić, aby budynek wyróżnił się na tle okolicznych powierzchni biurowych? Wspólne zaangażowanie i otwartość na niestandardowe pomysły pozwoliły na stworzenie strategii będącej połączeniem bogatego know-how całego zespołu i potrzeb najemców, co zdecydowało o sukcesie podjętych działań.
– „Warsaw Trade Tower to wyjątkowa nieruchomość w naszym portfolio, symbol nieprzemijającej jakości i prestiżu. Ponadczasowa architektura, solidne wykonanie i atrakcyjna lokalizacja tworzą jeden z najciekawszych obiektów komercyjnych w sercu Warszawy. Przeprowadzony rebranding nie tylko podkreślił te atuty, lecz także stworzył zupełnie nową jakość przestrzeni biurowej. Efekt ten udało się nam uzyskać dzięki połączeniu standardowych działań rebrandingowych, polegających na przebudowie i odświeżeniu wnętrz oraz przygotowaniu nowej identyfikacji graficznej, z nieszablonowym podejściem, którego osią były employee well-being i zidentyfikowane przez nas rzeczywiste potrzeby najemców” – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w firmie HEITMAN.
Nowoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrzNajbardziej spektakularne zmiany dotyczą lobby otrzymało ono nowy wystrój i aranżację wnętrza. Przeszklona i pełna światła przestrzeń zyskała nowoczesne, a także estetyczne wykończenie. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element – fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni wykonawcy podczas odbywających się co dwa tygodnie koncertów, lecz także pracownicy najemców. 
W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiło się nowe udogodnienie – jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory. Zmieniło się też otoczenie budynku – stworzono platformę dla food-trucków, zaś z myślą o miłośnikach dwóch kółek przygotowano infrastrukturę rowerową. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.
Rebranding obejmował też zmianę charakteru niektórych pomieszczeń. Stworzono salę aktywności i relaksu dostępną dla wszystkich po uprzednim zarezerwowaniu, zaś na 35. piętrze utworzono przestrzeń konferencyjno-eventową. Na uwagę zasługuje również nowa identyfikacja wizualna i nowoczesny logotyp. Warto dodać, że najemcy mają do swojej dyspozycji takie usługi jak dwujęzyczne przedszkole, kantyna, piekarnia, kawiarnia, kiosk, pralnia chemiczna, biuro podróży, a także punkt nadawczy przesyłek kurierskich.
– „Dzięki otwartości i niestandardowemu myśleniu zespołu budynek przeszedł metamorfozę, która nie polegała tylko na odnowieniu lobby i stworzeniu nowych materiałów sprzedażowych, ale przede wszystkim na fundamentalnej zmianie w myśleniu o najemcy i o roli budynku w przestrzeni społecznej. Można powiedzieć, że budynek został stworzony od nowa. Tak jak wiele lat temu wyznaczał standardy nowoczesności, tak teraz wyznacza nowe standardy w tworzeniu przyjaznych miejsc pracy” – podsumowuje Michał Nowakowski, Prezes Zarządu Bueller & Frye, agencji brandingowej, która uczestniczyła w procesie rebrandingu.
Warsaw Trade Tower podnosi standardy oferowane najemcom oraz wdraża pionierskie i unikatowe na polskim rynku rozwiązania od początku swojego istnienia. Niedawno budynek został wyróżniony środowiskowym certyfikatem BREEAM dla istniejących budynków na poziomie Very Good. Rebranding to kolejny krok na drodze do stworzenia najatrakcyjniejszej przestrzeni biurowej w sercu Warszawy.