REKLAMA
Napisz komentarz
Jakub Zazula
+13
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) gotowa! Zostanie oficjalnie otwarta w najbliższą niedzielę 3 września. To największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa do Leśnicy. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
To była historyczna chwila. We wtorek 22 sierpnia tramwaj po raz pierwszy zameldował się na Nowym Dworze. Na razie testowo, ale już we wrześniu na nowej trasie autobusowo-tramwajowej składy MPK zaczną regularne kursy. Z TAT już z kolei korzystają autobusy miejskiego przewoźnika.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Już w najbliższą sobotę, na razie tylko dla autobusów, otwarty zostanie kolejny fragment TAT na Nowy Dwór. Część wozów MPK dojedzie wydzielony buspasem od Dworca Świebodzkiego aż do ulicy Rogowskiej, po drodze korzystając z nowego wiaduktu. Sprawdźcie, co zmieni się w komunikacji miejskiej od 22 lipca i gdzie pojawią się nowe przystanki.
1
AqqaI za chwilę okaże się, że buspas zupełnie załatwia sprawę a ciągnięcie tam tramwajów nie ma uzasadnienia ?
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Od września we Wrocławiu pojawią się dwie nowe linie tramwajowe, osiem zmieni swoje trasy, a 13 pozostanie bez zmian. To zmiany związane z uruchomieniem tramwaju na Nowy Dwór. Skorygowana zostanie również część tras autobusów MPK.
2
mieszkaniecSkandaliczną decyzją jest likwidacja linii 0
MIESZKANIECOj tam, oj tam...
Zaloguj aby dodać komentarz
Świetna wiadomość dla mieszkańców Nowego Dworu! Pierwszy tramwaj na trasie autobusowo-tramwajowej, która połączy to osiedle z centrum Wrocławia, ma pojawić się już na koniec wakacji. A na nowo wybudowanej pętli przy ulicy Rogowskiej powstanie zielony mini park.
3
Pokaż starsze komentarze
Anarchol'68Sutryk doskonale wie, jak wrzucać w szambo publiczne pieniądze - bo zamiast po prostu wyremontować oś Robotnicza/Strzegomska, dodając przy tym do nich nowe torowisko tramwajowe ze ścieżkami rowerowymi na dokładkę, wywala publiczną kasę na bzdety! A rekordami wywalania kasy w błoto są w tym przypadku nowy wiadukt nad torami kolejowymi w rejonie dawnego Pafawagu, za wąski żeby mógł realnie rozwiązać problemy komunikacyjne w tamtej części miasta, i budowa de facto  od nowa wiaduktu zlikwidowanej jeszcze przez Niemców Kolei Marchijskiej nad Śrubową - zupełnie bezsensowna...
wro73Akurat założenia TAT są słuszne - tylko KZ. Obawiam się tylko co po uruchomieniu - normalna oferta z "12", "13" i "21" czy listek figowy pod postacią przedłużonego "23"... PS. A Kolej Marchijska ma się dobrze do dziś zaś na wspomnianym wiadukcie ruch kolejowy odbywał się jeszcze w latach 90-tych ubiegłego wieku: tu widok http://wro73.c0.pl/details.php?image_id=1740 z miejsca, które dziś wygląda tak: https://www.facebook.com/photo/?fbid=3988964847882876&set=a.3989667094479318
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+19
0
Zaloguj aby dodać komentarz
7 kilometrów nowego połączenia komunikacyjnego o najwyższym standardzie i 15 par przystanków – dzięki nowej trasie autobusowo-tramwajowej, której budowa wchodzi w decydującą fazę, mieszkańcy już wkrótce bezkolizyjnie, w kilkanaście minut dojadą z Nowego Dworu do centrum Wrocławia. Zyskają nie tylko pasażerowie MPK, ale też piesi i rowerzyści.
16
Pokaż starsze komentarze
KnotAleś durny. S gdy twój 50 letni grat wysiądzie to co, nie można go ominąć?  Chyba ostatnio nie jarałem
GutMaja na własność, długi..
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
Wiadukt
+8
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
Odcinek na Rogowskiej
+5
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
7
Pokaż starsze komentarze
osiedlowynie zgadzam sie , UL Rogowska to "plecy" osiedla. Ruch na niej niewielki tak wiec bynajmniej dodatkowo linia tramwajowa nic nie zmieni jezeli chodzi o natezenie ruchu. Oczywiscie bledem bylo danie pozwolenia na budowe slumsow na terenie energetycznym pomiedy Rogowska a torami kolejowymi, co spowodowalo obecnie koniecznosc budowy chodnika .. Czekamy z niecierpliwoscia na zakonczenie prac!!! Bedzie frajda pojechac tramwajem na Grunwaldzki!!!! moz wreszcie paniusie zaczna wozic zady w tramwajem zamiast tracic caly zarobek na swoje 30 letnie graty. dodatkowo zakazac wjazdu tym smrodnikom na Osiedle, niech parkuja w polu ..
osiedlowynie zgadzam sie , UL Rogowska to "plecy" osiedla. Ruch na niej niewielki tak wiec bynajmniej dodatkowo linia tramwajowa nic nie zmieni jezeli chodzi o natezenie ruchu. Oczywiscie bledem bylo danie pozwolenia na budowe slumsow na terenie energetycznym pomiedy Rogowska a torami kolejowymi, co spowodowalo obecnie koniecznosc budowy chodnika .. Czekamy z niecierpliwoscia na zakonczenie prac!!! Bedzie frajda pojechac tramwajem na Grunwaldzki!!!! moz wreszcie paniusie zaczna wozic zady w tramwajem zamiast tracic caly zarobek na swoje 30 letnie graty. dodatkowo zakazac wjazdu tym smrodnikom na Osiedle, niech parkuja w polu ..
Zaloguj aby dodać komentarz
Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
1
tygrysekszybciej, szybciej
Zaloguj aby dodać komentarz
Odwiedziliśmy budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. TAT to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
1
AqqaJaka jest przewaga trasy tramwajowej nad wydzielonym pasem dla autobusów? (Które też mogą jeździć elektryczne...). Bo w drugą stronę można takich punktów znaleźć od groma, a koszt budowy i utrzymania torowiska to kosmos...
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
Wiadukt Robotnicza
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
W stolicy Dolnego Śląska powstaje Trasa Autobusowo-Tramwajowa na Nowy Dwór (TAT). Jest to największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To łącznie 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
1
ThomasGdzie ten film?
Zaloguj aby dodać komentarz
W stolicy Dolnego Śląska powstaje Trasa Autobusowo-Tramwajowa na Nowy Dwór (TAT). Jest to największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To łącznie 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+8
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+19
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+4
0
Zaloguj aby dodać komentarz
1
trazPieknie. Mam nadzieje ze nie wydzielenie osobnego torowiska na tym odcinku nie bedzie powodowalo zatorow . Gdyby myslano przyszlosciowo,nie trzeba bylo dawac zezwolen na budowe pseudo apartamentowcow pomiedzy ulica Rogowska i Torami kolejowymi . W ten sposob bylo by dosc miejsca na wydzielenie osobnego pasa ruchu dla komunikacji publicznej. Tak bylo zreszta pomyslane w latach 70 ub. wieku przy planowaniu osiedla Nowy Dwor..Apartamentowce pod liniami elektrycznymi i tak nie ciesza sie jakos popytem. Ten ceglaty stoi juz 2 lata niezamieszkaly a reszta tez nie znajduje nabywcow...
Zaloguj aby dodać komentarz
2
WwranCo znaczy "zostanie".? Przecież właśnie został oddany po przebudowie, jeśli myślisz o włączeniu TAT na pl. Orląt.
BasiaA przejazd przez dw. Świebodzki zostanie tak jak jest teraz?
Zaloguj aby dodać komentarz
1
RealistaInteria promuje sutryka bo mu się stołek pali. Podobnie TVN zaprasza kabotyna na swoje programy i zmiękcza szarą masę.
Zaloguj aby dodać komentarz
14
Pokaż starsze komentarze
nodrzeczywiscie to duze osiagniecie ta realizacja- nadzieja ze zostanie zakonczona w pelnym zakresie. Brawo dla prezydenta Wroclawia i wszystkich ,ktorzy przyczynili sie do tego...
nie dajmy się oszukać tramwajowym naciągaczomElektryczne autobusy są na początku rozwoju a już są lepsze od tramwajów bo nie hałasują, nie szpecą i nie blokują innych autobusów jak się zepsują. No i najważniejsze, że za jeden tramwaj możemy kupić z 10 autobusów
Zaloguj aby dodać komentarz
6
Pokaż starsze komentarze
GoscDo ao: Musze Cie zmartwic, ale budowa tramwaju na Nowy Dwor to raczej nie jest zasluga obecnego prezydenta. Jeszcze za czasow moich studiow, a bylo to ok roku 2011, tramwaj na Nowy Dwor byl wpisany na liste nazwijmy to zadan priortytetowych dla miasta. Nie wiem kiedy dokladnie podjeta ostateczna decyzje o realizacji projektu, ale zwazajac na to ze wiaze sie to z roznego rodzajami badaniami, kosztorysami, opracowywaniem i zatwierdzaniem projektow, czasem nawet z procesami sadowymi...do tego trzeba doliczyc rowniez czas zwiazany z ubieganiem sie o dotacje unijna. Wg mnie wiekszosc prac zwiazanych z projektem tramwaju na Nowy Dwor byla zrobiona jeszcze za czasow pana R.D. Wg mnie obecny pan prezydent pan J.S. jedynie przyklepal cala sprawe dlatego nie przypisywalbym mu wiekszosci zaslug. Poczytaj sobie tu i owdzie i przejzysz na oczy czy faktycznie nasz obecny pan prezydent dotrzymuje slowa, czy wrecz przeciwnie - lamie wiele swoich obietnic. Pozdrawiam
GoscDo ao: Musze Cie zmartwic, ale budowa tramwaju na Nowy Dwor to raczej nie jest zasluga obecnego prezydenta. Jeszcze za czasow moich studiow, a bylo to ok roku 2011, tramwaj na Nowy Dwor byl wpisany na liste nazwijmy to zadan priortytetowych dla miasta. Nie wiem kiedy dokladnie podjeta ostateczna decyzje o realizacji projektu, ale zwazajac na to ze wiaze sie to z roznego rodzajami badaniami, kosztorysami, opracowywaniem i zatwierdzaniem projektow, czasem nawet z procesami sadowymi...do tego trzeba doliczyc rowniez czas zwiazany z ubieganiem sie o dotacje unijna. Wg mnie wiekszosc prac zwiazanych z projektem tramwaju na Nowy Dwor byla zrobiona jeszcze za czasow pana R.D. Wg mnie obecny pan prezydent pan J.S. jedynie przyklepal cala sprawe dlatego nie przypisywalbym mu wiekszosci zaslug. Poczytaj sobie tu i owdzie i przejzysz na oczy czy faktycznie nasz obecny pan prezydent dotrzymuje slowa, czy wrecz przeciwnie - lamie wiele swoich obietnic. Pozdrawiam
Zaloguj aby dodać komentarz
8
Pokaż starsze komentarze
KierwocakarawanuTaka trasa przydałaby się na kiełczowski Cmentarz (Psie Pole)
KierwocakarawanuTaka trasa przydałaby się na kiełczowski Cmentarz (Psie Pole)
Zaloguj aby dodać komentarz
2
MagdaMyślałam, że nie dożyję tej inwestycji. Niech pociągną dalej do Muchoboru Wlk.
Jan AugustynowskiO, widać coś zaczęło się dziać na działce Profitu. Spoko!
Zaloguj aby dodać komentarz
9
Pokaż starsze komentarze
PomocnyNaprawdę skąpstwo władz miasta nie zna granic... Tak ciężko było zbudować jeszcze jeden wiadukt dla osobówek w kierunku centrum teraz niż potem za kilka lat rozgrzebywać znów ten teren i przy okazji przerabiać inne fragmenty które nie będą kompatybilne co podbije koszty niż robić to teraz ehh Bo wtedy były by już 2 pasy na Strzegomskiej od Gondolowianki do tego wiaduktu, gdzie wiadukt istniejący by nie był na razie ruszany puki jego stan jest optymalny i był zrobiony jako jednokierunkowy z centrum. A nowy byłby jednokierunkowy do centrum i wtedy robotnicza do ulicy śrubowej została by przerobiona na jednokierunkową do centrum zaś strzegomska od śrubowej do starego wiaduktu nad torami jako jednokierunkowa w kierunku z centrum. Jeszcze pas do nawracania z strzegomskiej na robotnicą by się zrobiło za budynkiem Millennium Tower I (Strzegomska 42C) aby można było też wjeżdżać w ulicę fabryczną i wtedy powstało by takie ala duże rondo i była by zrobiona praktycznie maksymalna przejezdność na tym fragmencie. Ale lepiej budować jakiś atrapy zamiast stosować politykę zrównoważonego transportu.
PomocnyNaprawdę skąpstwo władz miasta nie zna granic... Tak ciężko było zbudować jeszcze jeden wiadukt dla osobówek w kierunku centrum teraz niż potem za kilka lat rozgrzebywać znów ten teren i przy okazji przerabiać inne fragmenty które nie będą kompatybilne co podbije koszty niż robić to teraz ehh Bo wtedy były by już 2 pasy na Strzegomskiej od Gondolowianki do tego wiaduktu, gdzie wiadukt istniejący by nie był na razie ruszany puki jego stan jest optymalny i był zrobiony jako jednokierunkowy z centrum. A nowy byłby jednokierunkowy do centrum i wtedy robotnicza do ulicy śrubowej została by przerobiona na jednokierunkową do centrum zaś strzegomska od śrubowej do starego wiaduktu nad torami jako jednokierunkowa w kierunku z centrum. Jeszcze pas do nawracania z strzegomskiej na robotnicą by się zrobiło za budynkiem Millennium Tower I (Strzegomska 42C) aby można było też wjeżdżać w ulicę fabryczną i wtedy powstało by takie ala duże rondo i była by zrobiona praktycznie maksymalna przejezdność na tym fragmencie. Ale lepiej budować jakiś atrapy zamiast stosować politykę zrównoważonego transportu.
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA