SoftServe zatrudni w 2022 roku w Polsce 1000 nowych specjalistów IT

Orzech

Kolejna duża rekrutacja w branży IT. SoftServe, jedna z największych na świecie firm technologicznych stawia na Polskę. To właśnie tutaj rozwija swoją działalność w obszarze Big Data i DevOps, zatrudniając najlepszych specjalistów od analizy i migracji danych. Firma planuje w 2022 roku zwiększyć zatrudnienie w Polsce o 1000 specjalistów IT.

SoftServe to międzynarodowa firma IT, z siedzibami głównymi w Austin w Teksasie oraz we Lwowie na Ukrainie. Na polskim rynku od 2014 roku. Działa w obszarze Big Data, DevOps, Cloud, AI, ML, IoT, XR, czy core software development. Siedziba polskiego oddziału firmy - SoftServe Poland Sp. z o.o. znajduje się od momentu wejścia w 2014 roku do Polski we Wrocławiu. Aktualnie znajduje się w kompleksie biurowym CU Office przy ul. Jaworskiej 11-13. SoftServe posiada także swoje biura w Warszawie, Gliwicach, Białymstoku, Gdańsku, Łodzi i Krakowie.

Nowym wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym tej firmy został Sebastian Drzewiecki. Jednym z pierwszych zadań jakie otrzymał jest powiększenie zespołu SoftServe o 1000 specjalistów z branży IT. Nowe miejsca pracy powstaną we wszystkich biurach firmy w Polsce.

Zatrudnienie przez firmę nowego dyrektora zarządzającego jest związane z wdrożeniem odświeżonej strategii biznesowej. Już teraz SoftServe zatrudniania niemal 1000 osób, a do końca tego roku firma zamierza tę liczbę podwoić. Będą to głównie eksperci w obszarach analizy i migracji danychBig Data, DevOps, Cloud, ale także sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, czy rozszerzonej rzeczywistości, pracujący dla klientów z Europy, USA oraz regionu APAC. Rosnąca liczba klientów (przede wszystkim z branży FinTech, Healthcare i nowych technologii), projektów, pracowników, czy nawet lokalizacji (w 2021 roku SoftServe Poland postawiło na 3 nowe miasta) generuje wzywania związane z funkcjonowaniem biur operacyjnych.

– Do SoftServe dołączam w okresie dynamicznego rozwoju firmy. Cele, które przed mną postawiono są naprawdę ambitne. Firma stawia na Polskę, lokując tutaj kolejne projekty dla klientów z całego świata, również z nowych rynków, takich jak region Azji Południowo-Wschodniej. Zadaniem moim i mojego zespołu będzie odpowiednie zarządzenie wzrostem firmy, aby czynniki takie jak liczba pracowników, infrastruktura, czy wewnętrzne procesy były w stanie na bieżąco odpowiadać na potrzeby rosnącego biznesu – mówi Sebastian Drzewiecki.

Firma chce w najbliższym czasie udoskonalić strukturę i wewnętrze procesy, dostosowując je do potrzeb rosnącego biznesu. Do tego umocnić swoją lokalną pozycję, stając się pracodawcą z wyboru na wymagającym rynku ekspertów IT.

O firmie SoftServe:

SoftServe to międzynarodowa firma IT, z siedzibami głównymi w Austin w Teksasie oraz we Lwowie na Ukrainie. Została założona w 1993 roku. Na polskim rynku działa od 2014 roku, kiedy otwarła pierwsze biuro we Wrocławiu. SoftServe działa w obszarze Big Data, DevOps, Cloud, AI, ML, IoT, XR, czy core software development. Obecnie firma zatrudnia globalnie ponad 12 000 osób, z czego w Polsce niemal 1000. Zespół SoftServe Poland pracuje z biur we Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach, Białymstoku, Gdańsku, Łodzi i Krakowie, a także zdalnie z terenu całego kraju.

Wśród klientów firmy znajdują się międzynarodowe korporacje i przedsiębiorstwa, głównie z Doliny Krzemowej oraz Europy. Pojawiające się na rynku nowe technologie kreują zapotrzebowanie na nowe kompetencje i narzędzia, szczególnie w tradycyjnej bankowości. Otwiera to szanse na współpracę takich firm, jak SoftServe z branżą FinTech.

SoftServe Poland współpracuje z centrami finansowymi oraz bankami w całej Europie. Tworzy dla nich np. rozwiązania wspierające zarządzanie ryzykiem i pozwalające maksymalizować zyski. Stopniowo firma otwiera się także na nowe rynki, głównie azjatyckie.

SoftServe jest oficjalnym partnerem technologicznym m.in. Amazon Web Services czy Google Cloud Platform.

Zdjęcia: Jakub Zazula