REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Alfa Plazainwestycja
Pokaż inwestycję
Alfa Plaza
Gdynia, Śródmieście, Stefana Batorego 28/32
dostępna powierzchnia
1799 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
11.00
Centrum Biznesu Kopcińskiego 77inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Biznesu Kopcińskiego 77
Łódź, Widzew, Kopcińskiego 77
dostępna powierzchnia
436 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
54.00
A4 Business Park Iinwestycja
Pokaż inwestycję
A4 Business Park I
Katowice, Francuska 42
dostępna powierzchnia
8100 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
Batory Office Building IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Batory Office Building II
Warszawa, Włochy, Jerozolimskie 212
dostępna powierzchnia
782 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
12.50
Wars Sawa Junior Officeinwestycja
Pokaż inwestycję
Wars Sawa Junior Office
Warszawa, Śródmieście, Marszałkowska 104/122
całkowita powierzchnia
6000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.90
Office Park Kokoszki Cinwestycja
Pokaż inwestycję
Office Park Kokoszki C
Gdańsk, Kokoszki, Budowlanych 31
całkowita powierzchnia
2234 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
10.70
Office Park Kokoszki Dinwestycja
Pokaż inwestycję
Office Park Kokoszki D
Gdańsk, Kokoszki, Budowlanych 31
dostępna powierzchnia
60 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
62.00
inwestycja
Pokaż inwestycję
A4 Business Park II
Katowice, Francuska 44
dostępna powierzchnia
1848 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
Wratislavia Towerinwestycja
Pokaż inwestycję
Wratislavia Tower
Wrocław, Stare Miasto, Św. Antoniego 7-11
całkowita powierzchnia
11000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Dealz otworzy kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w w dzielnicy Włochyartykuł
Pokaż artykuł
Dealz otworzy kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w w dzielnicy Włochy
Dzięki współpracy z Mallson Polska, Centrum handlowe Okęcie Park pozyskało nowego najemcę – sklep międzynarodowej sieci Dealz. Sklep zajmie powierzchnię ok. 460 mkw.
Modowa marka Carry otworzyła salon w Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
Modowa marka Carry otworzyła salon w Legnicy
Marka Carry otworzyła nowy salon na Dolnym Śląsku. Tym razem w Legnicy, wzbogacając portfolio najemców Centrum Handlowego Auchan Legnica w segmencie mody.
Napollo podsumowuje 2022 rokartykuł
Pokaż artykuł
Napollo podsumowuje 2022 rok
Głównym filarem rozwoju Napollo w 2022 była kontynuacja strategii otwarć nowych inwestycji – parków handlowych typu convenience, czyli N-Parków. Firma otworzyła w ostatnich miesiącach obiekty w Łanach pod Wrocławiem, Pszczynie oraz Gnieźnie.
Grupa Muszkieterów zostaje na dłużej w GLP Poznań I Logistics Centreartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów zostaje na dłużej w GLP Poznań I Logistics Centre
Grupa Muszkieterów, odpowiedzialna za rozwój sieci supermarketów spożywczych Intermarché oraz sklepów typu „dom i ogród” Bricomarché, podpisała umowę najmu w GLP Poznań I Logistics Centre na kolejną dekadę. Sieci handlowe korzystają tutaj z 82 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i biurowej.
CH Reduta jedynym centrum w Warszawie z dwoma marketami spożywczymiartykuł
Pokaż artykuł
CH Reduta jedynym centrum w Warszawie z dwoma marketami spożywczymi
Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch wiodących sieci w jednym miejscu, centrum zaoferuje klientom szeroki wybór produktów codziennego użytku – od produktów spożywczych po artykuły gospodarstwa domowego.
Rusza nowy park handlowy N-Park w Łanach k. Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Rusza nowy park handlowy N-Park w Łanach k. Wrocławia
Rusza nowy park handlowy tuż przy granicy z Wrocławiem – N-Park Łany. Kompleks zlokalizowany jest przy Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, w miejscowości Łany przy ul. Parkowej 5 (gmina Czernica), w pobliżu Ronda Ułańskiego.
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
Nowe otwarcia Rock Parkówartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia Rock Parków
RockPark Błaszki otwarty został 20 grudnia 2023 roku, a z początkiem lutego RockPark Przeworsk w województwie podkarpackim. Oba obiekty to nowoczesne kompleksy handlowo-usługowe oferujące najpopularniejsze marki dostępne na rynku.
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemców
Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku systematycznie powiększa listę najemców. Klienci odwiedzający centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu mają od kilku tygodni możliwość skorzystania z nowej kawiarni Green Caffè Nero oraz z nowego formatu salonu jubilerskiego, rodzinnej polskiej marki Łyko Diamonds. Na remodeling i powiększenie powierzchni zdecydowała się również marka odzieżowa Guess.
Warszawski Nowy Świat wśród najdroższych ulic świataartykuł
Pokaż artykuł
Warszawski Nowy Świat wśród najdroższych ulic świata
Jak podaje Cushman & Wakefield mediolańska Via Montenapoleone, gdzie czynsze wzrosły w ostatnich dwóch latach prawie o jedną trzecią, wyprzedziła nowojorską Piątą Aleję, zostając najdroższą lokalizacją handlową świata. Warszawski Nowy Świat utrzymuje 35. pozycję.
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
REKLAMA