REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacji
Rok 2023 był wyjątkowo aktywny pod względem fuzji i przejęć w sektorze handlowym, a przyszły rok minie pod znakiem modernizacji i tworzenia nowych formatów. Eksperci Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, przygotowali przegląd najważniejszych wydarzeń w branży w ciągu minionych 12 miesięcy, a także prognozy na rok 2024.
Eiffage Immobiler Polska Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Eiffage Immobiler Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Domaniewska 28
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcami
Spółka Arkady Wrocławskie S.A. podpisała dwie nowe umowy najmu na łączną powierzchnię prawie 400 mkw...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek mieszkalno-usługowy "Koloseum"
Kraków, Podgórze
Fabryka WPBM "Mój Dom" S.A.inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka WPBM "Mój Dom" S.A.
Źródła, Stalowa
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mallartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mall
W Sadyba Best Mall w Warszawie został otwarty salon Etam o powierzchni 133 metrów kwadratowych. Klie...
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawa
Rosenthal, znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy porcelanę, dołącza do grona najem...
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek. Mimo wielu wyzwań związanych z inflacją czy ogólną niepewnością gospodarczą, w Polsce zadebiutowało w tym czasie czternaście nowych marek. Kolejne miesiące mogą jednak przynieść pogorszenie nastrojów konsumentów, co znajdzie odzwierciedlenie w niższym poziomie sprzedaży detalicznej i co za tym idzie – obrotach najemców obiektów handlowych.
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!artykuł
Pokaż artykuł
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!
Doroczne największe badanie rynku outletowego prowadzone przez międzynarodowy instytut Ecostra wskazało Designer Outlet Warszawa jako trzecie najlepiej performujące centrum outletowe w Europie. To wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wnikliwej ankiety przeprowadzanej wśród przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 różnych obiektach outletowych.
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelniartykuł
Pokaż artykuł
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelni
W połowie ubiegłego tygodnia opublikowano wyniki światowego rankingu kształcenia szkół wyższych Rank...
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modową
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarteartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarte
26 czerwca otworzyło się pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą „Karuzela“ w Lublińcu....
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawie
W ostatnich dniach do grona najemców galerii Sadyba Best Mall dołączyły marki Orange i Ryłko. Obie f...
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcami
Należąca do Carrefour szczecińska Galeria Gryf systematycznie rozbudowuje swoją ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Monnari, Greenpoint/Moodo oraz Verona.
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane marki
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego.
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcę
Od sierpnia br. międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield jest nowym zarządcą Galerii Orkana...
REKLAMA