REKLAMA
Znaleziono 186 wyników
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskęartykuł
Pokaż artykuł
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskę
Przez wiele lat europejski biznes przenosił produkcję do odległych lokalizacji, najczęściej koncentrując się na Azji i Pacyfiku. Ostatnie globalne zawirowania doprowadziły jednak do zakłócenia łańcuchów dostaw, ujawniając długość i złożoność procesów, dzięki którym pozyskujemy, transportujemy i konsumujemy różnego rodzaju produkty. Ponadto, coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój skłania firmy do przeanalizowania swoich strategii biznesowych. To naturalnie kieruje uwagę biznesu na nearshoring i… Polskę.
W Szklarskiej Porębie powstaje nowy kompleks Happy Valley [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Szklarskiej Porębie powstaje nowy kompleks Happy Valley [WIZUALIZACJE]
Uchylamy rąbka tajemnicy – tak będzie wyglądał nowy kompleks Happy Valley powstający w Szklarskiej Porębie, znany wcześniej pod nazwą inwestycyjną HORIZON. Już niebawem nastąpi jego wielkie otwarcie!
[Warszawa] Rusza rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtNartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rusza rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtN
Grupa Capital Park rozpoczyna budowę flagowej wielofunkcyjnej inwestycji rozrywkowo-usługowo-biurowe...
Perturbacje w globalnym łańcuchu dostaw. Szanse dla Polski [KOMENTARZ EKSPERCKI]artykuł
Pokaż artykuł
Perturbacje w globalnym łańcuchu dostaw. Szanse dla Polski [KOMENTARZ EKSPERCKI]
W 2024 roku nadal mieliśmy do czynienia z zakłóceniami w globalnych łańcuchach dostaw, ale ich charakter uległ pewnym zmianom. Ataki Huti na statki płynące z Chin zmusiły do omijania Kanału Sueskiego i pływania dookoła Afryki, co kilkukrotnie zwiększyło koszty i wydłużyło czas transportu o kilkanaście dni. Nie było to jednak tak odczuwane przez biznes jak w poprzednich latach, ze względu na niższy popyt i duże zapasy towarów z Chin – pisze w komentarzu Przemysław Piętak, dyrektor ds. doradztwa w łańcuchu dostaw CBRE.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
[śląskie] Europa Centralna w Gliwicach już otwarta!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Europa Centralna w Gliwicach już otwarta!
Europa Centralna, jedno z największych centrów handlowych w regionie z kilkudziesięcioma sklepami mi...
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej
Według najnowszych danych międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w drugim kwartale 2014...
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempo
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2017 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Polacy coraz częściej wybierają zielone wnętrzaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polacy coraz częściej wybierają zielone wnętrza
Świadomość ekologiczna Polaków sukcesywnie wzrasta. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na prod...
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnej
Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października...
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
Kardamonowainwestycja
Pokaż inwestycję
Kardamonowa
Wrocław, Fabryczna, Kardamonowa
Rynek powierzchni biurowych w Polsce zaczyna wychodzić na prostąartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Polsce zaczyna wychodzić na prostą
Wynajmowanych i budowanych jest wciąż mniej biur niż przed dwoma laty, ale w sektorze biurowym widać tendencję wzrostową. W ubiegłym roku niektóre rynki regionalne odnotowały spory wzrost popytu, nawet w porównaniu do 2019 roku.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
REKLAMA