REKLAMA
Napisz komentarz
AB/
Pracownicy Wrocławskich Inwestycji napisali na swoim Facebooku dość wymowny wpis: "Lecimy z masą bitumiczną na kolejnych odcinkach" . Chodzi o układanie nowych jezdni na ulicy Pomorskiej i Placu Staszica. Jeśli pogoda dopisze, w tym tygodniu powinna być wylewana ostatnia warstwa asfaltu.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tomasz Matejuk
Wygodnie i komfortowo – tak już niebawem będzie jeździć się przez wrocławskie Nadodrze. Gdy końca dobiegnie kompleksowa przebudowa ulicy Pomorskiej, powstanie reprezentacyjna arteria, łącząca północne osiedla stolicy Dolnego Śląska ze ścisłym centrum miasta. Prace są na bardzo zaawansowanym etapie, a zakończenie tej wielkiej inwestycji planowane jest na drugi kwartał 2024 roku.
1
Jakub ZazulaElegancko idzie ten remont jak na te skale
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+29
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Trwają zaawansowane prace przy przebudowie Pomorskiej, jednej z najbardziej zniszczonych i wyeksploatowanych ulic w centrum Wrocławia. W ramach inwestycji modernizowany jest także plac Staszica.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Trwają zaawansowane prace przy przebudowie Pomorskiej, jednej z najbardziej zniszczonych i wyeksploatowanych ulic w centrum Wrocławia. W ramach inwestycji modernizowany jest także plac Staszica.
3
Pokaż starsze komentarze
ahkonserwator zabytków zażądał umieszczenia kostki brukowej w torowisku, pierwotnie cała ulica miała ją mieć
Piotr BelskiDobrze zrobiona kostka wytrzymuje dekady, pod wieloma wrocławskimi asfaltami nadal jest nawierzchnia z poniemieckiej kostki.
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+1
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mosty Pomorskie – po zakończeniu spektakularnej przebudowy – z miejsca stały się jedną z wizytówek Wrocławia. A gdy końca dobiegnie kompleksowy remont ulicy Pomorskiej, powstanie reprezentacyjna arteria, łącząca północne osiedla stolicy Dolnego Śląska ze ścisłym centrum miasta.
2
KrzysztofPrzy testach z tramwajami na Mostach Pomorskich (prowadzonych bodajże w noc czy dwie przed potańcówką na mostach) sztab ludzi stał i łapał się za głowy, ponieważ tramwaje po przebudowie nie są w stanie minąć się bezkolizyjnie na zakręcie z ul. Nowy Świat. Może niech ktoś ten temat podrąży? ;)
Twój NickPoziom zniszczenia dróg, które jeszcze kilka lat temu były nowe jest bardzo wysoki. Wiele z nich potrzebuje remontów. Wszędzie dziury po zimie. Powstancow Śląskich przejazdy kolejowe wyglądają jak rynny. Do tego Gajowicka, Krzycka i wiele innych, ktore odkad pamiętam wyglądają tak samo. Dlaczego nie zrobić dróg tak, aby wytrwały dziesiątki lat??
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+17
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+9
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
10.09.2022 r.
+1
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jedna z najbardziej zniszczonych i wyeksploatowanych ulic w centrum Wrocławia doczekała się w końcu generalnego remontu. Już w najbliższą sobotę, 27 sierpnia na wrocławskim Nadodrzu rozpoczyna się modernizacja ulicy Pomorskiej. Potrwa aż dwa lata.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Bardzo dobre informacje odnośnie remontu jednej z najbardziej zniszczonych i wyeksploatowanych ulic w centrum Wrocławia – ulicy Pomorskiej. Miasto rozstrzygnęło właśnie przetarg na przebudowę tej ulicy na odcinku od Dubois do wiaduktu przy Reymonta.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+4
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Coraz bliżej do rozpoczęcia kolejnej dużej inwestycji drogowej w centrum Wrocławia. Chodzi o remont kolejnego fragmentu ul. Pomorskiej. Miejska spółka Wrocławskie Inwestycje otworzyła kilka dni temu oferty w przetargu na przebudowę tej mocno wyeksploatowanej ulicy na odcinku od ul. Dubois w stronę ul. Reymonta wraz z zachodnią częścią placu Staszica.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+9
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
1
gośćRadzę przeczytać co to jest podtorze. Na podtorzu nie układa się kostki brukowej
Zaloguj aby dodać komentarz
4
Pokaż starsze komentarze
słoika kiedy zrobią porządek z torem testowym zawieszeń, zwanym potocznie ulicą powstańców śląskich?
LoperTechnologia zabudowy  torowiska  oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej -  każde torowisko  musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK . Potrzebny zatem  remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej . Konieczność dodatkowych stacji transformatorowych, bo nowe tramwaje zbyt obciążają linie i częste wyłączenia http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247
Zaloguj aby dodać komentarz
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Dariusz Lewicki
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK . Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej . Konieczność dodatkowych stacji transformatorowych, bo nowe tramwaje zbyt obciążają linie i częste wyłączenia http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA