REKLAMA
Napisz komentarz
AB/
Dobiegają końca prace przy ulicy Mickiewicza i od soboty 17 lutego tramwaje znów jeżdżą do pętli Sępolno. A z okien pojazdów MPK będzie można obserwować rozkwitającą zieleń, którą posadzono podczas remontu. Dziesiątki tysięcy nowych roślin, krzewów, kwiatów zakwitnie już wiosną.
1
Jakub ZazulaWspaniała wiadomość, ta linia to nie tylko Biskupin i Sępolno ale i potężnie rozwijające się Swojczyce!
Zaloguj aby dodać komentarz
gmlotek2@gmail.comgość
Pracownicy bardzo lubią kiedy auta jeżdżą im po plecach bo trzeba było ogłosić "propagandę sukcesu
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Budowa Alei Wielkiej Wyspy to jedna z największych drogowych inwestycji w historii Wrocławia, a jej koszt to ponad 262 mln złotych. Najważniejsze prace już zostały zakończone. Całość przedsięwzięcia finansuje miasto Wrocław.
7
Pokaż starsze komentarze
Bartosz ZombirtNiestety czasu ta nowa droga nie oszczędza.  Aleja Armii Krajowej jest przez większość dnia kompletnie zakorkowana i szybciej można dojechać z Biskupina na Krzyki przez centrum. Chyba brak jakiegoś istotnego elementu w planowaniu całości infrastruktury we Wrocławiu
WertDobrze, że droga powstała. Ale powinna mieć przynajmniej po 2 pasy. Czy nam się to podoba czy nie, samochodów przybywa. Trzeba więc budować drogi o dużej przepustowości. A nie po jednym pasie w każdą stronę... Dziwią też niektóre rozwiązania komunikacyjne. Bo brak skrętu z alei Wielkiej Wyspy w Krakowską do miasta to jest porażka (to co tam jest, to jest kpina). Jeśli Wrocław szczyci się takimi inwestycjami, to ja się obawiam, że miasto powoli zaczyna zostawać w tyle.
Zaloguj aby dodać komentarz
Kryssekgość
KONCEPCJA OGÓLNA PEWNIE DOBRA.   ALE  !! :  Z NIEWYBACZALNYMI BŁĘDAMI. TAM GDZIE WSTAWIONO ŚWIATŁA POWINNY BYĆ  R O N D A  !  ŚWIATŁA SĄ KORKOTWÓRCZE I TEŻ KOSZTUJĄ !  CAŁY PROJEKT FINALNY ZOSTAŁ ZNIWECZONY. TAK SIĘ NIE BUDUJE.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Po wielu latach oczekiwań we Wrocławiu została otwarta Aleja Wielkiej Wyspy i nowe mosty przez Odrę i Oławę. Nowa trasa łączy Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
6
Pokaż starsze komentarze
Społeczeństwa_głos_rozsądkuKu**a, co za naród wiecznej krytyki, gniewu i niezadowolenia... Rozje**ać powinni w drobny mak całą drogową infrastrukturę drogową, która powstała przez ostatnie 20 lat, zabrać wam te ultrasamochody z chuknieluksusem na wyposażeniu posadzić w bryczki z koniem na zaprzegu i byśta wtedy polaczki dopiero mieli prawdziwe argumenty do narodowego jękalstwa... Kolejny wykaz niedo**bania umysłowego...  Pleśniejcie dalej upadły narodzie!!!
DarekTo ile ta inwestycja kosztowała??? 262 biliony złotych??? Wy czytacie teksty przed publikacją? Macie korektora, który zna język polski?
Zaloguj aby dodać komentarz
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
4
Pokaż starsze komentarze
koło mianikażdy kto nazywa Wrocław "wrockiem" jest dla mnie najgorszym wyobrażeniem wieśniaka
qUqUZajeżdża nacjonalizmem a to jest strona o investycjach.
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+13
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Aleja Wielkiej Wyspy, czyli trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, jest już gotowa w ponad 80 procentach. Wyczekiwana przez mieszkańców droga, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
3
Pokaż starsze komentarze
ABCProszę się dokształcić dokąd dochodzą Krzyki
DODOKrzyki to nie tylko osiedle koło ul. Krzyckiej, ale też dzielnica Wrocławia, tak samo jak analogicznie Biskupin i Śródmieście.
Zaloguj aby dodać komentarz
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
7
Pokaż starsze komentarze
AnonymousZ tymi autobusami to bardzo słuszna uwaga. Niech sobie ludzie w komunikacji miejskiej nie myślą że są lepsi i nie stoją w korkach
bghtaka mała uliczka? Przecież to ma mieć perspektywę kilkudziesięciu lat. Czy w tym czasie nikt nie planuje tam np tramwaju? Nie wspomnę o większej ilości pasów ruchu. Abstrakcja.
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+11
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowego mostu przez Odrę i Oławę czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kryssek@interia.eugość
IDEA DOBRA, ALE SKRZYŻOWANIA ŚWIETLNE TO ARCHAIZM TROCHĘ. NIE BĘDZIE PŁYNNOŚCI RUCHU. WIDAĆ ŻE AUTORZY TEGO PROJEKTU DOSWIADCZENIA W URBANIZACJI NIE ZDOBYWALI NA ZACHODZIE.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+11
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego (wstępna, robocza nazwa) na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
5
Pokaż starsze komentarze
R.Idiota
Krzysztofmyślę, że autor jest w błędzie. AWW nigdy nie miała przejąć ruchu z AOW! Gdzie ten ruch ma dalej się kierować? - Różyckiego i Kochanowskiego, czy Mydlaną, Kowalską? Od zawsze wszyscy mieszkańcy mieli dość całego ruchu samochodów z Sępolna, Biskupina i sąsiednich osiedli, którzy mieli jedyną drogę przez pl. Grunwaldzki. AWW ma na celu skierowanie ruchu z tych osiedli, a nawet z Swojczyc na drugą stronę Odry i po tamtych trasach rozprowadzić do właściwych miejsc we Wrocławiu. Natomiast dla mnie niezrozumiałe jest czemu przez środek Biskupina, a nie kilkaset metrów za wyspą Opatowicką.
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego (wstępna, robocza nazwa) na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
1
slonicaMoze ktos wie, czy na moscie nad Odra zupelnie nie bedzie ekranow czy zaczynaja sie pewnej wysokosci? Na wizualizacjach widac, jakby zaczynaly sie na rowni z brzegiem.
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+8
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+18
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Ddddgość
Czy ostatecznie będą zjazdy na ul. Międzyrzecką?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+3
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Pawełgość
@
dodał Jan Augustynowski
Nieaktualna wizualizacja. ten most został wykonany w zupełnie innej technologii
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Pawełgość
@
dodał Jan Augustynowski
Ta wizualizacja nie jest już raczej aktualna. W tym miejscu na nowszych wizualizacjach są światła
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
wwwrrrooogość
ale skąd dokąd ten tramwaj?  - aktualnie nie ma linii wzdłuż A.Krajowej,  tylko odnoga na tarnogaj; nie ma połaczenia z zasadniczą częścią krzyków; a to co by zjechało/wjechało od Wróblewskiego czy czy Olimpijskiego, to i tak musiałby się przedzierać do centrum Zwierzynieckim lub Szczytnickim.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
wwwwrrroooogość
pal licho tramwaje, tam powinna być kolej,  tak most autostradowo-kolejowy (od torów przy Krakowskiej do Kowalskiej) wrocław miałby wówczas piękną szansę na rozwinięcie szybkiej kolej miejskiej i domknięcie pętli kolejowej która łączyłaby najważniejsze punkty w mieście pod względem transportu ludzi stadion dworzec, hala stulecia, a może docelowo i lotnisko
0
Zaloguj aby dodać komentarz
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA