Dobiegają końca prace przy ulicy Mickiewicza i od soboty 17 lutego tramwaje znów jeżdżą do pętli Sępolno. A z okien pojazdów MPK będzie można obserwować rozkwitającą zieleń, którą posadzono podczas remontu. Dziesiątki tysięcy nowych roślin, krzewów, kwiatów zakwitnie już wiosną.
1
Jakub ZazulaWspaniała wiadomość, ta linia to nie tylko Biskupin i Sępolno ale i potężnie rozwijające się Swojczyce!
Zaloguj aby dodać komentarz
gmlotek2@gmail.comgość
Pracownicy bardzo lubią kiedy auta jeżdżą im po plecach bo trzeba było ogłosić "propagandę sukcesu
Budowa Alei Wielkiej Wyspy to jedna z największych drogowych inwestycji w historii Wrocławia, a jej koszt to ponad 262 mln złotych. Najważniejsze prace już zostały zakończone. Całość przedsięwzięcia finansuje miasto Wrocław.
7
Pokaż starsze komentarze
Bartosz ZombirtNiestety czasu ta nowa droga nie oszczędza. Aleja Armii Krajowej jest przez większość dnia kompletnie zakorkowana i szybciej można dojechać z Biskupina na Krzyki przez centrum. Chyba brak jakiegoś istotnego elementu w planowaniu całości infrastruktury we Wrocławiu
WertDobrze, że droga powstała. Ale powinna mieć przynajmniej po 2 pasy. Czy nam się to podoba czy nie, samochodów przybywa. Trzeba więc budować drogi o dużej przepustowości. A nie po jednym pasie w każdą stronę... Dziwią też niektóre rozwiązania komunikacyjne. Bo brak skrętu z alei Wielkiej Wyspy w Krakowską do miasta to jest porażka (to co tam jest, to jest kpina). Jeśli Wrocław szczyci się takimi inwestycjami, to ja się obawiam, że miasto powoli zaczyna zostawać w tyle.
Zaloguj aby dodać komentarz
Kryssekgość
KONCEPCJA OGÓLNA PEWNIE DOBRA. ALE !! : Z NIEWYBACZALNYMI BŁĘDAMI.
TAM GDZIE WSTAWIONO ŚWIATŁA POWINNY BYĆ R O N D A ! ŚWIATŁA SĄ KORKOTWÓRCZE I TEŻ KOSZTUJĄ ! CAŁY PROJEKT FINALNY ZOSTAŁ ZNIWECZONY. TAK SIĘ NIE BUDUJE.
Po wielu latach oczekiwań we Wrocławiu została otwarta Aleja Wielkiej Wyspy i nowe mosty przez Odrę i Oławę. Nowa trasa łączy Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia.
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
6
Pokaż starsze komentarze
Społeczeństwa_głos_rozsądkuKu**a, co za naród wiecznej krytyki, gniewu i niezadowolenia...
Rozje**ać powinni w drobny mak całą drogową infrastrukturę drogową, która powstała przez ostatnie 20 lat, zabrać wam te ultrasamochody z chuknieluksusem na wyposażeniu posadzić w bryczki z koniem na zaprzegu i byśta wtedy polaczki dopiero mieli prawdziwe argumenty do narodowego jękalstwa... Kolejny wykaz niedo**bania umysłowego...
Pleśniejcie dalej upadły narodzie!!!
DarekTo ile ta inwestycja kosztowała??? 262 biliony złotych??? Wy czytacie teksty przed publikacją? Macie korektora, który zna język polski?
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
4
Pokaż starsze komentarze
koło mianikażdy kto nazywa Wrocław "wrockiem" jest dla mnie najgorszym wyobrażeniem wieśniaka
qUqUZajeżdża nacjonalizmem a to jest strona o investycjach.
Aleja Wielkiej Wyspy, czyli trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, jest już gotowa w ponad 80 procentach. Wyczekiwana przez mieszkańców droga, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
3
Pokaż starsze komentarze
ABCProszę się dokształcić dokąd dochodzą Krzyki
DODOKrzyki to nie tylko osiedle koło ul. Krzyckiej, ale też dzielnica Wrocławia, tak samo jak analogicznie Biskupin i Śródmieście.
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowych mostów przez Odrę i Oławę, czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu, coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
7
Pokaż starsze komentarze
AnonymousZ tymi autobusami to bardzo słuszna uwaga. Niech sobie ludzie w komunikacji miejskiej nie myślą że są lepsi i nie stoją w korkach
bghtaka mała uliczka? Przecież to ma mieć perspektywę kilkudziesięciu lat. Czy w tym czasie nikt nie planuje tam np tramwaju? Nie wspomnę o większej ilości pasów ruchu. Abstrakcja.
Budowa Alei Wielkiej Wyspy i nowego mostu przez Odrę i Oławę czyli jednej z najbardziej wyczekiwanych inwestycji we Wrocławiu coraz bliżej ukończenia. Nowa trasa łącząca Krzyki z Biskupinem i Sępolnem, która diametralnie poprawi komunikację we wschodniej części Wrocławia, ma być przejezdna jeszcze w 2023 roku.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kryssek@interia.eugość
IDEA DOBRA, ALE SKRZYŻOWANIA ŚWIETLNE TO ARCHAIZM TROCHĘ. NIE BĘDZIE PŁYNNOŚCI RUCHU. WIDAĆ ŻE AUTORZY TEGO PROJEKTU DOSWIADCZENIA W URBANIZACJI NIE ZDOBYWALI NA ZACHODZIE.
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego (wstępna, robocza nazwa) na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
5
Pokaż starsze komentarze
R.Idiota
Krzysztofmyślę, że autor jest w błędzie. AWW nigdy nie miała przejąć ruchu z AOW! Gdzie ten ruch ma dalej się kierować? - Różyckiego i Kochanowskiego, czy Mydlaną, Kowalską? Od zawsze wszyscy mieszkańcy mieli dość całego ruchu samochodów z Sępolna, Biskupina i sąsiednich osiedli, którzy mieli jedyną drogę przez pl. Grunwaldzki. AWW ma na celu skierowanie ruchu z tych osiedli, a nawet z Swojczyc na drugą stronę Odry i po tamtych trasach rozprowadzić do właściwych miejsc we Wrocławiu. Natomiast dla mnie niezrozumiałe jest czemu przez środek Biskupina, a nie kilkaset metrów za wyspą Opatowicką.
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego (wstępna, robocza nazwa) na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
1
slonicaMoze ktos wie, czy na moscie nad Odra zupelnie nie bedzie ekranow czy zaczynaja sie pewnej wysokosci? Na wizualizacjach widac, jakby zaczynaly sie na rowni z brzegiem.
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Pawełgość
@
dodał Jan Augustynowski
Nieaktualna wizualizacja. ten most został wykonany w zupełnie innej technologii
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Pawełgość
@
dodał Jan Augustynowski
Ta wizualizacja nie jest już raczej aktualna. W tym miejscu na nowszych wizualizacjach są światła
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
wwwrrrooogość
ale skąd dokąd ten tramwaj?
- aktualnie nie ma linii wzdłuż A.Krajowej,
tylko odnoga na tarnogaj; nie ma połaczenia z zasadniczą częścią krzyków;
a to co by zjechało/wjechało od Wróblewskiego czy czy Olimpijskiego, to i tak musiałby się przedzierać do centrum Zwierzynieckim lub Szczytnickim.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
wwwwrrroooogość
pal licho tramwaje,
tam powinna być kolej,
tak most autostradowo-kolejowy (od torów przy Krakowskiej do Kowalskiej)
wrocław miałby wówczas piękną szansę na rozwinięcie szybkiej kolej miejskiej i domknięcie pętli kolejowej
która łączyłaby najważniejsze punkty w mieście pod względem transportu ludzi
stadion dworzec, hala stulecia, a może docelowo i lotnisko
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.