Galeria Północna rozwija swoją ofertę handlową. Dział leasingu GTC S.A. podpisał właśnie umowę najmu z międzynarodową siecią sklepów Nanu-Nana, która oferuje m.in. artykuły prezentowe oraz akcesoria do wyposażenia wnętrz.
94% klientów Galerii Północnej wysoko ocenia obiekt, a 96% wychodzi z niego z zakupami - takie wyniki płyną z najnowszego badania konsumenckiego, jakie zleciła warszawska galeria. Pozytywne noty obiekt otrzymał od klientów zarówno za swoją ofertę handlową, jak również za aspekty operacyjne, takie jak np. bezpieczeństwo czy komfort.
Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
JYSK kontynuuje rozwój na polskim rynku i w dniu 10 kwietnia 2024 otworzył swój 300. sklep. Uroczyste otwarcie odbyło się w Galerii Północnej w Warszawie, a uczestniczyli w nim przedstawiciele zarządu głównego z Danii, jak i dyrekcji krajowej z Polski.
Zielone ogrody na dachu Galerii Północnej przyciągnęły w 2023 roku rekordową liczbę odwiedzających. Tylko w sezonie od kwietnia do października unikalne w Warszawie miejsce odwiedziło ponad 514 tys. osób – najwięcej od otwarcia tej przestrzeni w 2017 roku.
1
Jan AugustynowskiTrochę spędziłem czasu na tych tarasach, jak dzieci miałem trochę mniejsze. Biegali po wigwamach z wierzby, czy co to było, a ta leżał sobie na leżaczku i popijał colą frytki :)
Galeria Północna na warszawskiej Białołęce wzmacnia swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. Dział leasingu GTC SA podpisał właśnie umowę najmu z popularną międzynarodową siecią sklepów JYSK, będącą jednym z rynkowych liderów.
Galeria Północna rozszerza swoją ofertę spożywczą. W obiekcie pojawiły się dwa nowe punkty – tradycyjna Żabka ulokowana na pasażu oraz autonomiczna Żabka Nano, która znajduje się na drugim piętrze.
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Galeria Północna przyciąga nie tylko popularne marki modowe i lifestylowe. Także świat sztuki interesuje się najmem w obiekcie. W centrum handlowym zadebiutowała niedawno prawdziwa galeria – Jarocki Art. Artyści wynajęli tam lokal mający 67 mkw.
W Galerii Północnej powstało nowe miejsce, w którym można spotkać się z przyjaciółmi, zrelaksować, zjeść coś i obejrzeć mecz. W galerii zadebiutował właśnie mający ponad 173 mkw. The Beer Store, znany w Warszawie koncept, łączący w sobie pub sportowy oraz specjalistyczny sklep z alkoholami.
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
ForPepeHouse to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, które wyróżnia bogactwo oferowanych produktów, wybranych pod kątem oczekiwań klientów. Oferta sklepu odzwierciedla potrzeby kupujących, którzy pragną znaleźć wiele praktycznych rzeczy użytku codziennego w jednym miejscu, a dodatkowo w atrakcyjnych cenach.
SamJonesCóż, to dobry pomysł, aby po prostu google, ale łatwo jest zostać oszukanym na przypadkowych stronach internetowych, więc myślę, że lepiej polegać na recenzjach. Myślę, że powinieneś sprawdzić. ile kosztuje glock, to platforma, z której korzystam cały czas i mogę powiedzieć, że jej warunki są naprawdę dobre, więc na pewno nie będziesz rozczarowany.