Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) gotowa! Zostanie oficjalnie otwarta w najbliższą niedzielę 3 września. To największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa do Leśnicy. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
To była historyczna chwila. We wtorek 22 sierpnia tramwaj po raz pierwszy zameldował się na Nowym Dworze. Na razie testowo, ale już we wrześniu na nowej trasie autobusowo-tramwajowej składy MPK zaczną regularne kursy. Z TAT już z kolei korzystają autobusy miejskiego przewoźnika.
Już w najbliższą sobotę, na razie tylko dla autobusów, otwarty zostanie kolejny fragment TAT na Nowy Dwór. Część wozów MPK dojedzie wydzielony buspasem od Dworca Świebodzkiego aż do ulicy Rogowskiej, po drodze korzystając z nowego wiaduktu. Sprawdźcie, co zmieni się w komunikacji miejskiej od 22 lipca i gdzie pojawią się nowe przystanki.
Od września we Wrocławiu pojawią się dwie nowe linie tramwajowe, osiem zmieni swoje trasy, a 13 pozostanie bez zmian. To zmiany związane z uruchomieniem tramwaju na Nowy Dwór. Skorygowana zostanie również część tras autobusów MPK.
Świetna wiadomość dla mieszkańców Nowego Dworu! Pierwszy tramwaj na trasie autobusowo-tramwajowej, która połączy to osiedle z centrum Wrocławia, ma pojawić się już na koniec wakacji. A na nowo wybudowanej pętli przy ulicy Rogowskiej powstanie zielony mini park.
7
kilometrów nowego połączenia komunikacyjnego o najwyższym standardzie i 15 par
przystanków – dzięki nowej trasie autobusowo-tramwajowej, której budowa wchodzi
w decydującą fazę, mieszkańcy już wkrótce bezkolizyjnie, w kilkanaście minut
dojadą z Nowego Dworu do centrum Wrocławia. Zyskają nie tylko pasażerowie MPK,
ale też piesi i rowerzyści.
Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
Trasa autobusowo-tramwajowa na Nowy Dwór (TAT) to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
Odwiedziliśmy budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. TAT to największa inwestycja komunikacyjna miasta od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, w tym dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
W stolicy Dolnego Śląska powstaje Trasa Autobusowo-Tramwajowa na Nowy Dwór (TAT). Jest to największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To łącznie 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
W stolicy Dolnego Śląska powstaje Trasa Autobusowo-Tramwajowa na Nowy Dwór (TAT). Jest to największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To łącznie 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.