Siedem ofert wpłynęło w przetargu na projekt i remont torowiska na Podwalu Przedmiejskim. W ramach zadania przewidziano również przebudowę mostu nad Starą Motławą. Miasto planuje kompleksowy remont infrastruktury tramwajowej na odcinku od ulicy Okopowej do przystanku Brama Żuławska, wraz z przebudową mostu nad rzeką Starą Motławą w ciągu ulicy Podwale Przedmiejskie. Całość inwestycji ma zostać zrealizowana w ciągu dwóch lat od podpisania umowy.
Po trzech kwartałach 2025 roku stołeczny rynek biurowy pozostaje w fazie ograniczonej podaży, przy utrzymującym się wysokim popycie ze strony najemców. Jak wskazują dane BNP Paribas Real Estate Poland zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe znacząco przewyższa dostępność inwestycji. Przekłada się to na wskaźnik pustostanów, który spada zarówno w centrum, jak i w innych lokalizacjach Warszawy.
Od 31 października 2025 r. kierowcy będą mogli korzystać z dwóch odcinków drogi ekspresowej S19 Haćki - Bielsk Podlaski Zachód oraz S19 Bielsk Podlaski Zachód - Boćki w województwie podlaskim. Inwestycja objęła 21 km fragment tej trasy, zrealizowany w formule projektuj i buduj w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych.
W czwartek, 23 października 2025 roku, w Siemianowicach Śląskich odbyło się uroczyste otwarcie jednej z najnowocześniejszych inwestycji przemysłowych w Europie – nowej walcowni Cognor S.A. Oddziału Ferrostal. Wydarzenie, które przyciągnęło wielu przedstawicieli świata przemysłu, biznesu i samorządu, stało się symbolicznym momentem odrodzenia hutnictwa w mieście, które po zamknięciu Huty „Jedność” w 2003 roku na długo zniknęło z mapy polskich ośrodków hutniczych.
Po III kwartałach 2025 roku warszawski rynek biurowy wysyła jasny sygnał: dostępnej powierzchni, szczególnie w najlepszych lokalizacjach, gwałtownie ubywa. Jak wynika z danych międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, wskaźnik pustostanów w stolicy spadł do zaledwie 9,7%, a w strefie centralnej osiągnął poziom 6,9%. W połączeniu z ograniczoną nową podażą i stabilnym popytem, zapowiada to rosnącą presję na wzrost czynszów w centrum. Co ciekawe, po ostatnim kwartale szala popytu znów przechyliła się na stronę nowych umów, od początku roku odpowiadają one za 45% wynajętej powierzchni, podczas gdy renegocjacje – 42%.
W Szczecinie powstaje III etap Trasy Północnej. Celem inwestycji jest poprawa infrastruktury drogowej w północnej części miasta, co ma służyć zarówno mieszkańcom, jak i przedsiębiorcom, poprawiając bezpieczeństwo i usprawniając komunikację.
Targi Kielce budują nową, dużą halę, ponieważ obecna powierzchnia wystawiennicza jest zbyt mała. Wystawcy nie mieszczą się podczas największych targów zbrojeniowych, ale także podczas mniejszych imprez. Nowa hala wystawiennicza, o szerokości 73 metrów i długości 150 metrów, zajmie teren pomiędzy parkingiem wielopoziomowym i halą G, do której będzie niemal przylegała. Pomiędzy halami zostanie przejazd, ale na czas wydarzeń targowych będzie dostawiany łącznik, który ułatwi komunikację. Pod halą powstanie parking podziemny z 350 miejscami.
Trwa realizacja Upper One. W niespełna pół roku od rozpoczęcia budowy nadziemia budynek biurowy osiągnął 41% swojej docelowej wysokości. Prace postępują w tempie około jednej kondygnacji na tydzień/półtora tygodnia, a zakończenie inwestycji i oddanie jej do użytkowania zaplanowano na 2027 rok.
Nowe Centrum Warszawy przechodzi na prawy brzeg Wisły. Trwa przebudowa ulicy Okrzei na Pradze-Północ. Po jej zakończeniu ulica zmieni się w zieloną przestrzeń przyjazną spacerowiczom i rowerzystom. Inwestorem jest Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Generalnym wykonawcą prac jest firma Strabag.
Od 2 października ruch na obwodnicy Łomży w ciągu S61 odbywa się dwiema jezdniami. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) oddała do użytku jezdnię w stronę Suwałk. Tym samym cały międzynarodowy korytarz transportowy Via Baltica od Warszawy do Budziska (o długości 310 km) jest już drogą dwujezdniową.