Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
JYSK kontynuuje rozwój na polskim rynku i w dniu 10 kwietnia 2024 otworzył swój 300. sklep. Uroczyste otwarcie odbyło się w Galerii Północnej w Warszawie, a uczestniczyli w nim przedstawiciele zarządu głównego z Danii, jak i dyrekcji krajowej z Polski.
Galeria Północna na warszawskiej Białołęce wzmacnia swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. Dział leasingu GTC SA podpisał właśnie umowę najmu z popularną międzynarodową siecią sklepów JYSK, będącą jednym z rynkowych liderów.
Zielone ogrody na dachu Galerii Północnej przyciągnęły w 2023 roku rekordową liczbę odwiedzających. Tylko w sezonie od kwietnia do października unikalne w Warszawie miejsce odwiedziło ponad 514 tys. osób – najwięcej od otwarcia tej przestrzeni w 2017 roku.
Galeria Północna rozszerza swoją ofertę spożywczą. W obiekcie pojawiły się dwa nowe punkty – tradycyjna Żabka ulokowana na pasażu oraz autonomiczna Żabka Nano, która znajduje się na drugim piętrze.
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Galeria Północna przyciąga nie tylko popularne marki modowe i lifestylowe. Także świat sztuki interesuje się najmem w obiekcie. W centrum handlowym zadebiutowała niedawno prawdziwa galeria – Jarocki Art. Artyści wynajęli tam lokal mający 67 mkw.
W Galerii Północnej powstało nowe miejsce, w którym można spotkać się z przyjaciółmi, zrelaksować, zjeść coś i obejrzeć mecz. W galerii zadebiutował właśnie mający ponad 173 mkw. The Beer Store, znany w Warszawie koncept, łączący w sobie pub sportowy oraz specjalistyczny sklep z alkoholami.
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
ForPepeHouse to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, które wyróżnia bogactwo oferowanych produktów, wybranych pod kątem oczekiwań klientów. Oferta sklepu odzwierciedla potrzeby kupujących, którzy pragną znaleźć wiele praktycznych rzeczy użytku codziennego w jednym miejscu, a dodatkowo w atrakcyjnych cenach.