Co dalej z ostatnim, brakującym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, kluczową drogą w południowej części stolicy Dolnego Śląska? Wiemy już, inwestycje będzie znacznie droższa, niż wcześniej zakładano. I to o 50 milionów złotych.
Ostatni, brakujący odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy, niż pierwotnie zakładano. W piątek 30 sierpnia urzędnicy otworzyli oferty w trwającym od grudnia 2024 roku przetargu.
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? Niestety, na rozstrzygniecie przetargu na realizację tej bardzo ważnej inwestycji jeszcze poczekamy. Nowa infrastruktura komunikacyjna będzie stanowiła istotne połączenie dla miejscowości na południowych obrzeżach stolicy Dolnego Śląska, tworząc prawie 4-kilometrowy odcinek trasy.
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? Niestety, na rozstrzygniecie przetargu na realizację tej bardzo ważnej inwestycji jeszcze poczekamy. Nowa infrastruktura komunikacyjna będzie stanowiła istotne połączenie dla miejscowości na południowych obrzeżach stolicy Dolnego Śląska, tworząc prawie 4-kilometrowy odcinek trasy.
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłosiła przetarg na budowę nowej drogi wojewódzkiej 372, łączącej węzeł A4 Bielany Wrocławskie z Wrocławiem. Ta nowa infrastruktura komunikacyjna będzie stanowiła istotne połączenie dla miejscowości na południowych obrzeżach stolicy Dolnego Śląska, tworząc prawie 4-kilometrowy odcinek trasy.
Jest szansa, że po wielu latach oczekiwań uda się w końcu zakończyć budowę Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Ostatnim odcinkiem, który brakuje do zamknięcia ringu drogowego wokół stolicy Dolnego Śląska, jest odcinek, który połączy aleję Karkonoską z ulicą Grota Roweckiego i będzie przebiegać przez miejscowość Wysoka.
Nie ma szczęścia budowa ostatniego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, tak wyczekiwanej przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska i okolicznych miejscowości inwestycji. Czy kolejny termin rozpoczęcia realizacji odcinka pomiędzy ul. Grota-Roweckiego i al. Karkonoską (Bielany Wrocławskie) znów zostanie przesunięty w czasie?
Kierowcy mogą od wtorku, 20 grudnia korzystać z północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, czyli nowo wybudowanej drogi wojewódzkiej między Łanami a Długołęką. Trasa pozwoli odciążyć komunikacyjnie centrum miasta, a dzięki połączeniu z trasą S8 i Autostradową Obwodnicą Wrocławia ułatwi podróżowanie oraz przejmie ruch tranzytowy.
Kolejny odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, pomiędzy Łanami a Długołęką, jest już gotowy do otwarcia. Zostanie oficjalnie udostępniony kierowcom we wtorek, 20 grudnia. Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Zakończyła się budowa ważnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do Ronda w Żernikach Wrocławskich i ul. Buforowej. Dziś trasa ta została oficjalnie otwarta dla ruchu. Powstanie całej WOW znacznie ułatwi podróżowanie południowymi i wschodnimi obrzeżami Wrocławia, a także wpłynie na zmniejszenie korków w mieście.
Bardzo dobre informacje dotyczące Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Uda się jednak jeszcze w tym roku otworzyć dla kierowców oba wybudowane i gotowe, kolejne odcinki tej trasy.
Dobiega końca budowa kolejnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do drogi wojewódzkiej nr 395 (do ronda Żerniki Wrocławskie) i do granicy Wrocławia (ul. Buforowa).
W niedzielę, 13 listopada mają zakończyć się według harmonogramu inwestycji, prace na budowie kolejnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW), pomiędzy miejscowościami Łany a Długołęką. Następnie generalny wykonawca, firma Kobylarnia (lider konsorcjum) ma przekazać ten odcinek drogi przedstawicielom Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, który odpowiedzialny jest za procedurę odbiorową. To, kiedy ten odcinek zostanie dopuszczony do ruchu i kiedy pojadą nim pierwsi kierowcy, zależy właśnie od tego urzędu.
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK). Zaawansowanie robót wynosi aktualnie 73,7%.
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).